abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110527139
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef netflanders het volgende:

[..]

Vrouwen hebben veel vaker (3:1) last van depressie, dus dat is sowieso al niet waar.

Verslaving onder mannen neemt af, en toe onder vrouwen. Levensverwachting voor mannen groeit sneller dan die voor vrouwen. Mannen zijn eerder dood, maar vrouwen veel meer van hun latere leeftijd in ziekte - zelfs wanneer gecompenseerd wordt voor het feit dat mannen eerder dood gaan. Vrouwen zijn veel minder productief, en zijn sowieso vaker ziek.

Vrouwen halen weliswaar hogere cijfers, maar mannen zijn intelligenter. Tevens zijn er veel meer mannelijke genieën (maar ook verstandelijk gehandicapten) dan vrouwen - wederom een ratio van 3:1. Verschil wordt alleen verklaard door ijver van meisjes. Psychologen denken dat dit komt omdat meisjes en jonge vrouwen meer bevestiging nodig hebben.

Dus, ja. Vrouwen zijn het zwakke geslacht. Ik heb daar vrede mee - jij niet?
Oneens, :(
Ja we zijn anders, maar of er een geslacht slapper is... Neuh. Ik vind het wel fijn met die vrouwtjes.
Rustig aan.
pi_110527186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef Cher- het volgende:

Hoezo meer mee heb? Dat is een rare en onnozele reden. Ik denk dat het is omdat je misschien bang bent voor de écht mooie vrouwen. Geïntimideerd bent.
En wat dan nog?
Rustig aan.
pi_110527189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Cher- het volgende:

[..]

Nu vind ik je toch wel een beetje onnozel overkomen. En dan zie ik dat je politicologie studeert en van 1988 bent. Vreemd.
De logica van deze post :')
pi_110527193
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, vrouwen kijken naar geld.
Ook, inderdaad. Vrouwen zijn volgens mij wat berekender wat dat betreft. Voor een one night stand is een goed uiterlijk voldoende, maar voor een relatie moeten mannen opeens ook rijk en sociaal zijn en status hebben. (Generalisatie, of course, maar dit idee heb ik wel)
pi_110527198
Naja ik ben weg :W Haatse, kusjes. :*
Rustig aan.
pi_110527220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oneens, :(
Ja we zijn anders, maar of er een geslacht slapper is... Neuh. Ik vind het wel fijn met die vrouwtjes.
Erg leuk en politiek correct, maar mannen zijn in veel taken gemiddeld beter dan vrouwen. Ik heb daar geen last van, want ik heb geen bewijsdrang en ben beter in mijn vakgebied dan erg veel mannen.

Maar feit blijft dat mannen overal wereldleiders in zijn, van wetenschap tot sport. Zelfs sporten die klassiek het domein van vrouwen zijn (paardrijden, turnen) wordt op hoog niveau door mannen gedomineerd. Echt de enige uitzondering die ik kan bedenken is schoonzwemmen. Lekker boeiend.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:42:37 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_110527228
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Misschien kan ik me juist permitteren om op te komen voor mijn rechten. Lelijke vrouwen accepteren alles maar.
Yeah no

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_110527229
quote:
5s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En wat dan nog?
Moet hij niet beweren dat hij er niet zoveel mee heeft, dat slaat echt nergens op. Het is angst.
pi_110527233
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ook, inderdaad. Vrouwen zijn volgens mij wat berekender wat dat betreft. Voor een one night stand is een goed uiterlijk voldoende, maar voor een relatie moeten mannen opeens ook rijk en sociaal zijn en status hebben. (Generalisatie, of course, maar dit idee heb ik wel)
Neuh...

Voor een nachtje moet iemand gewoon van die sterke genen hebben en lekker risicovol gedrag maakt niet uit want ze is toch niet van hem afhankelijk...

Dat risicovolle is alleen maar geil omdat die meer nakomelingen verwekken.
Rustig aan.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:43:02 #260
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_110527246
quote:
Als je serieus bent vind ik dit een zielige opmerking. Stereotype. :') Ik ga toch een goede studie doen en ook echt mijn best doen om veel te verdienen en een leuke baan te krijgen. Ik wil juist niet afhankelijk worden van een oude rijke man en vervolgens alleen maar neuken en shoppen.
Pushing Cher-'s buttons. Priceless, iedere keer weer. :+
quote:
Hoezo meer mee heb? Dat is een rare en onnozele reden. Ik denk dat het is omdat je misschien bang bent voor de écht mooie vrouwen. Geïntimideerd bent.
Nee, het past gewoon niet bij mij. Overigens, wat is écht mooi dan? De dames die ik voor ogen heb in dit verhaal zijn in mijn ogen écht mooi, en de pronkjuwelen vind ik niet eens écht mooi.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_110527263
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:

[..]

Erg leuk en politiek correct, maar mannen zijn in veel taken gemiddeld beter dan vrouwen. Ik heb daar geen last van, want ik heb geen bewijsdrang en ben beter in mijn vakgebied dan erg veel mannen.

Maar feit blijft dat mannen overal wereldleiders in zijn, van wetenschap tot sport. Zelfs sporten die klassiek het domein van vrouwen zijn (paardrijden, turnen) wordt op hoog niveau door mannen gedomineerd. Echt de enige uitzondering die ik kan bedenken is schoonzwemmen. Lekker boeiend.
Ja lekker boeiend dat ze wereldleiders zijn in wetenschap en sport... Lekker boeiend.
Rustig aan.
pi_110527275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja lekker boeiend dat ze wereldleiders zijn in wetenschap en sport... Lekker boeiend.
Van wetenschap tót sport.
pi_110527312
streepje toepasselijke muziek bij het bijhouden van dit topic

pi_110527359
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Pushing Cher-'s buttons. Priceless, iedere keer weer. :+
Ja.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, het past gewoon niet bij mij. Overigens, wat is écht mooi dan? De dames die ik voor ogen heb in dit verhaal zijn in mijn ogen écht mooi, en de pronkjuwelen vind ik niet eens écht mooi.
Een echt mooie vrouw past niet bij je? Hoe kan je zoiets zeggen? :') Echt mooi is echt mooi. We kunnen wel beroemde mensen naar voren gaan halen maar die zijn vaak niet echt mooi. Gewoon, soms zijn er wel eens echt mooie en normale mensen zeg maar, die bedoel ik. En dat zijn dus ook die pronkjuwelen lijkt me.
pi_110527363
Ahhh het grote jongens plagen kusjes vragen topique. Leuk.

Aan de vrouwen om hun status als vrouw weer wat op te krikken door middel van chique en niet te makkelijk te doen of over te komen..Niet gezegd dat jullie hier dat doen, maar de gemiddelde vrouw heeft toch de schijn tegen vind ik. Vrouwen werken ook maar al te graag mee aan het lustobject verhaal! En dat hebben vrouwen toch echt zelf in de hand.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_110527378
quote:
Ik beweer niks. Ik vind mezelf alleen wel mooier.
Als je zo mooi bent, wat doe je dan zoveel op dit forum? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 19 april 2012 @ 12:47:46 #267
351780 Piye
King of Kush
pi_110527427
Wat is er seksistisch aan je mening uiten over het uiterlijk van een vrouw? Als mensen nou eens wat minder zouden rondstrooien met onzinnige beschuldigingen van discriminatie werden mensen die terecht opmerken dat ze gediscrimineerd worden misschien wat serieuzer genomen. ;)
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_110527432
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Vrouwen werken ook maar al te graag mee aan het lustobject verhaal!
En dat begint al op 13-jarige leeftijd :9~
  donderdag 19 april 2012 @ 12:48:28 #269
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110527442
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:48 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

En dat begint al op 13-jarige leeftijd :9~
too old
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_110527500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je zo mooi bent, wat doe je dan zoveel op dit forum? :?
Ik zeg nergens dat ik zo super mooi ben. Ik vind mezelf alleen mooier dan dat meisje. En ik vind dat meisje lelijk. En trouwens.. mooie mensen hebben altijd maar een leven :?
  donderdag 19 april 2012 @ 12:50:50 #271
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_110527525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:45 schreef Cher- het volgende:
Een echt mooie vrouw past niet bij je? Hoe kan je zoiets zeggen? :') Echt mooi is echt mooi.
Ah fijn dat ik dat door jou gedicteerd krijg.
quote:
We kunnen wel beroemde mensen naar voren gaan halen maar die zijn vaak niet echt mooi. Gewoon, soms zijn er wel eens echt mooie en normale mensen zeg maar, die bedoel ik. En dat zijn dus ook die pronkjuwelen lijkt me.
Ja het is moeilijk discussiëren als we het over verschillende zaken hebben. Met pronkjuwelen bedoel ik de nuffige juffertjes die een beetje mooi zijn om het mooi zijn. Die zichzelf heel wat vinden omdat het hen duidelijk is geworden dat mannen zó met ze de koffer in willen, en zich dat lekker laten welgevallen. Die types. Niks voor mij.
Echt mooie en normale mensen: niets mis mee.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_110527526
quote:
5s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:47 schreef Piye het volgende:
Wat is er seksistisch aan je mening uiten over het uiterlijk van een vrouw? Als mensen nou eens wat minder zouden rondstrooien met onzinnige beschuldigingen van discriminatie werden mensen die terecht opmerken dat ze gediscrimineerd worden misschien wat serieuzer genomen. ;)
Als mensen nou eens zouden accepteren dat er daadwerkelijk verschil is tussen mannen en vrouwen én dat dat helemaal niet slecht is/hoeft te zijn was FOK! een heel stuk mooier
Ga weg
pi_110527533
quote:
5s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik zo super mooi ben. Ik vind mezelf alleen mooier dan dat meisje. En ik vind dat meisje lelijk. En trouwens.. mooie mensen hebben altijd maar een leven :?
Ok, ik begrijp dat je jezelf mooier vind omdat iedereen anders naar mensen kijkt...

Maar moet je nog niet zo hard zijn
pi_110527554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Ok, ik begrijp dat je jezelf mooier vind omdat iedereen anders naar mensen kijkt...

Maar moet je nog niet zo hard zijn
Precies. Hoezo hard?
pi_110527592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Cher- het volgende:

[..]

Precies. Hoezo hard?
Omdat je meteen begint te roepen dat enkel lelijke mensen haar tamelijk knap zouden vinden?
Terwijl knapheid nog altijd 50% subjectief is en je dat ook net toegaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')