Er zal toch iets interessants aan zijn aangezien zoveel mensen het spelen (en blijven spelen)? Het is gewoon niet mijn ding, denk ik...quote:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet weet waar het spel over gaat, maar dat alleen de naam al bij mij een soort afkeur afroept.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Er zal toch iets interessants aan zijn aangezien zoveel mensen het spelen (en blijven spelen)? Het is gewoon niet mijn ding, denk ik...
Het was ook best wel leuk, ipv SC op FOK deed je dat gewoon in je guildchat ofzo, alleen het werd steeds meer "achievement" gericht sinds ze "achievements points" invoerde.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zal toch iets interessants aan zijn aangezien zoveel mensen het spelen (en blijven spelen)? Het is gewoon niet mijn ding, denk ik...
Aah ok, ik heb gewoon de concentratie/aandachtsspanne van een vlinder als het om dit soort dingen gaat...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet weet waar het spel over gaat, maar dat alleen de naam al bij mij een soort afkeur afroept.
Het is best wel lastigquote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik heb gewoon de concentratie/aandachtsspanne van een vlinder als het om dit soort dingen gaat...
Ik zou 90% in de chat zitten en 10% in het spel (als dat los kan tenminste)quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was ook best wel leuk, ipv SC op FOK deed je dat gewoon in je guildchat ofzo, alleen het werd steeds meer "achievement" gericht sinds ze "achievements points" invoerde.
Ja, ik ook. Verder dan FIFA en CoD BO op de PS3 kom ik niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik heb gewoon de concentratie/aandachtsspanne van een vlinder als het om dit soort dingen gaat...
Nee, je staat gwn in het spel en drukt op enter om te chatten. Je kunt gwn chatten en andere dingen doen tegelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou 90% in de chat zitten en 10% in het spel (als dat los kan tenminste)
Ok cool, ik ken die spellen eigenlijk alleen van TBBT en 1 aflevering van South Parkquote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, je staat gwn in het spel en drukt op enter om te chatten. Je kunt gwn chatten en andere dingen doen tegelijk.
FIFAquote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Verder dan FIFA en CoD BO op de PS3 kom ik niet.
Het kan best wel leuk zijn. Maarja, ik snap sowieso niet hoe je er aan verslaafd kunt raken ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok cool, ik ken die spellen eigenlijk alleen van TBBT en 1 aflevering van South Park
Meer verslaafd aan de community dan aan het spel? Dat zie je op zich best vaak.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan best wel leuk zijn. Maarja, ik snap sowieso niet hoe je er aan verslaafd kunt raken ofzo
Kan, maar de laatste tijd was het juist meer zakelijk het spel, minder community gericht. Alleen je guild dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meer verslaafd aan de community dan aan het spel? Dat zie je op zich best vaak.
Tja gameverslaving is sowieso één van de hardnekkigste verslavingen die er is...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan best wel leuk zijn. Maarja, ik snap sowieso niet hoe je er aan verslaafd kunt raken ofzo
Hoe vaak moet ik het nog herhalen? PSV-topic is het Staphorst van Fok!. Elke vorm van kritiek/humor/zelfspot is daar uit den boze.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Mental note to self: In het PSV-topic hebben ze geen gevoel voor humor...
daarbuiten ook niet hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
PES is veel beterquote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets mis mee. Heb overigens ook niet de nieuwe.
Ik kan soms wel lang een game spelen, maar ik kan er dan ook gwn meteen mee stoppen als ik wilquote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja gameverslaving is sowieso één van de hardnekkigste verslavingen die er is...
Echt hé.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog herhalen? PSV-topic is het Staphorst van Fok!. Elke vorm van kritiek/humor/zelfspot is daar uit den boze.
En dat wist je nog niet? Ze houden daar alleen maar van leedvermaak, dat is wat vervelend als je zelf lijdend voorwerp bentquote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |