Alles goed, zolang ik maar geen fluffer hoef te zijn...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie pakt de rol van stuntcock?
Echt, dit geeft nu EXACT weer wat er precies mis is met het vak van journalist (mogen ze zichzelf eigenlijk nog wel zo noemen?) en veel media in 't algemeen.quote:Breivik gamede 16 uur per dag
Anders Behring Breivik nam een jaar voordat hij zijn dodelijke aanslagen pleegde vrij om gemiddeld 16 uur per dag de 'gewelddadige' computergame World of Warcraft te spelen. Dat zei hij vandaag op de vierde dag van het proces tegen hem.
Breivik, die opvallend genoeg geen extreem-rechtse groet bracht aan het begin van de zitting, zei dat er geen verband was tussen het computerspel en de aanslagen die hij in juli vorig jaar pleegde. "Dat was puur voor de ontspanning, een hobby, het had niets met 22 juli te maken." Om zich op de aanslagen voor te bereiden, oefende hij met echte wapens bij een schietvereniging. De aanklagers bevragen Breivik vandaag over de voorbereidingen van de aanslagen die hij vorig jaar pleegde. Ze begonnen met vragen over zijn lidmaatschap van de vrijmetselaars. Ook de bomaanslag die hij pleegde in het regeringscentrum van Oslo zal worden belicht.
Op 22 juli liet Breivik een bom afgaan in Oslo, met acht doden als gevolg. Direct daarna reed hij naar het eiland Utøya, waar jonge sociaaldemocraten zomerkamp hielden, en schoot verkleed als agent 69 mensen dood. Hij verklaarde vandaag dat hij eerst van plan was drie autobommen af te laten gaan.
bron: http://www.powned.tv/nieu(...)_16_uur_per_dag.html
Daar hebben we Jowhoretje al voor he.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alles goed, zolang ik maar geen fluffer hoef te zijn...
Gelukkig was het geen Call of Duty, dan was het nog een paar graadjes erger.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, dit geeft nu EXACT weer wat er precies mis is met het vak van journalist (mogen ze zichzelf eigenlijk nog wel zo noemen?) en veel media in 't algemeen.
- het is totaal niet relevant
- het is gemakzuchtigheid van de bovenste plank om een dergelijk bericht de wereld in te brengen
- er worden bewust onwaarheden verkondigd (gewelddadige game)
Ik kots echt van dit soort journalistiek.
Er staat gewoon ook in de tekst zelf dat de aanslagen niets met de game te maken hebben. Maar ja, 80% leest alleen koppen...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, dit geeft nu EXACT weer wat er precies mis is met het vak van journalist (mogen ze zichzelf eigenlijk nog wel zo noemen?) en veel media in 't algemeen.
- het is totaal niet relevant
- het is gemakzuchtigheid van de bovenste plank om een dergelijk bericht de wereld in te brengen
- er worden bewust onwaarheden verkondigd (gewelddadige game)
Ik kots echt van dit soort journalistiek.
Echt he, wat voor rukjournalist ben je als je een stukje schrijft waarin je in alinea 2 de relevantie van je hele stuk onderuit gaat halen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er staat gewoon ook in de tekst zelf dat de aanslagen niets met de game te maken hebben. Maar ja, 80% leest alleen koppen...
For the love of god, waarom is dit figuur unbanned.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:
Mensen die WoW spelen zijn vaak ook wel contactgestoorde autisten die niet helemaal 100 zijn..
Nee, andersom. Dat soort figuren spelen vaak games. Dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:
Mensen die WoW spelen zijn vaak ook wel contactgestoorde autisten die niet helemaal 100 zijn..
Ik speel het ook niet, maar meer doordat ik er het geduld niet voor heb. Op zich lijkt het me wel leuk.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef inZanity het volgende:
Het is wel echt een no-life game voor zover ik 't kan beoordelen als buitenstaander. Maat van mij speelt het echt UREN achter elkaar. Geef mij dan maar een ordinaire shooter waarmee ik kan stoppen en beginnen als 't mij uitkomt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik speel het ook niet, maar meer doordat ik er het geduld niet voor heb. Op zich lijkt het me wel leuk.
Ik heb t niet over games. Ik heb t over WoW..quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, andersom. Dat soort figuren spelen vaak games. Dat is niet hetzelfde.
Dus dat, mijn vrouw is wel verslaafd aan Diablo. Ze zit al af tellen tot deel 3 (?) uitkomt, maar voor mij duurt zelfs zo'n spel al te lang...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel echt een no-life game voor zover ik 't kan beoordelen als buitenstaander. Maat van mij speelt het echt UREN achter elkaar. Geef mij dan maar een ordinaire shooter waarmee ik kan stoppen en beginnen als 't mij uitkomt.
Dat soort figuren spelen vaak WoW. Dat is niet hetzelfde als dat WoW vooral door dat soort figuren wordt gespeeld.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb t niet over games. Ik heb t over WoW..
Dit. Volgens mij speelt het gros van de gameverslaafden WoW.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel echt een no-life game voor zover ik 't kan beoordelen als buitenstaander. Maat van mij speelt het echt UREN achter elkaar. Geef mij dan maar een ordinaire shooter waarmee ik kan stoppen en beginnen als 't mij uitkomt.
Heb je een punt inderdaad. Verder moet ik eigenlijk ook m'n mond houden aangezien ik zelf toch best verslaafd ben aan Football Manager. Is eigenlijk naast PES(quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort figuren spelen vaak WoW. Dat is niet hetzelfde als dat WoW vooral door dat soort figuren wordt gespeeld.
ja vanmorgen toen ik wakker werdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, zat in college.Waar hoor je ze?
Vieze kutstudent! lag je toen nog te meuren in je bed ja?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja vanmorgen toen ik wakker werdzo rond half 10.
nah ik heb een beetje de griep dus eerste college overgeslagen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vieze kutstudent! lag je toen nog te meuren in je bed ja?
in een jaar tijd zekerquote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 4 jaar lang WoW gespeeldExcl. pauzes.
Ze hebben het spel sinds de 2e expansion verneukt, te makkelijk en het werd kk saai. 3rd expansion nog ff gespeelt, daarna gestopt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit geen wow gedaan. Lijkt me veel te lang duren voor je goed bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |