Nou sorry maar ik zie niet in waarom ik Geen Sex zou hebben , zie het nut niet ?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje zelfkastijding
Als je wilt kan je alles ?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of ik het kan.
probeer het dan gewoon, zul je zien dat het niet zo makkelijk isquote:
Ik zeg niet dat het gemakkelijk is, ik zeg als je echt wilt kan je het.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
probeer het dan gewoon, zul je zien dat het niet zo makkelijk is
Ja, dat is dus maar afwachtenquote:
Ach ik was jaren lang te dik, begin januari door wat redenen de knop omgezet , ben opeens gaan sporten en beter op mn voeding gaan letten. EN opeens kan ik wel afvallen , gewoon omdat ik het WIL.quote:
Dat maakt het wel makkelijkerquote:
Nopequote:Op donderdag 19 april 2012 09:53 schreef Joene het volgende:
ff voor de nieuwschierigheid ? hebben jullie een relatie ?
dat heeft iedereen wel denk ikquote:Op donderdag 19 april 2012 10:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ik doe mee, maar als ik de kans heb om een scharrel te regelen, geef ik meteen op
Voor een scharrel niet. Iets permanenters, yepquote:
jammer dan, maar goed, dan geef je toch gewoon op en neuk je dat wijfquote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef draadstalig het volgende:
Even een vraagje guys.. Mag seks in algemene zin niet? Want wat nou als ik een extreem lekker wijf oppik vanuit de kroeg... ? Dit mag toch wel..
Lijkt mij ook inderdaad, mocht er wat op mijn pad komen kap ik er ook mee. Maar aangezien dat niet het geval is, is het een mentale/fysieke uitdaging, die mij tot nu toe erg goed afgaatquote:
heb je mij al in geschreven?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
ja ja,
vorige x haalden sommige mensen niet eens dag 1
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
ja ja,
zal dit jaar ook wel zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
ja ja,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |