Penersquote:Op donderdag 19 april 2012 00:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo gaat dat op fok. Voor sommigen maakt het zelfs niet uit of je een vagina hebt of niet!
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
dat bedoel ik dus dan is het weer zelfde shit
Tsja zo zijn mannen wel een beetje. Niet dat het nog geloofwaardig klinkt maar ik zou toch eerst een meisje leren kennen voordat ik het bed maar haar in duikquote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoeveel uur?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja zo zijn mannen wel een beetje. Niet dat het nog geloofwaardig klinkt maar ik zou toch eerst een meisje leren kennen voordat ik het bed maar haar in duik
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze je al kenden hoefden ze je niet te daten he.
Post anders een pic van jezelf, dan kunnen ze het op je uiterlijk baseren
zo desperate ben ik niet meerquote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze je al kenden hoefden ze je niet te daten he.
Post anders een pic van jezelf, dan kunnen ze het op je uiterlijk baseren
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Geloof me, het kan leuke dingen opleveren.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zo desperate ben ik niet meer
Jij deed dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof me, het kan leuke dingen opleveren.
En nu val ik door de mand.quote:
Niet erg hoor, wij keken ook wel 10 minuten film eerst.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu val ik door de mand.vrij snel al.
Of zoals ik gedaan hebquote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof me, het kan leuke dingen opleveren.
Eerst keer waren de kleren na 5 minuten al uit toen we in mijn huis warenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erg hoor, wij keken ook wel 10 minuten film eerst.
Meisje man vrouw jongen?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst keer waren de kleren na 5 minuten al uit toen we in mijn huis warenoke daarvoor hebben we anderhalf uur samen in de trein gezeten
jij bent 1 van de gelukkige uitzonderingen,denk ikquote:Op donderdag 19 april 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, eigenlijk niet. Ik had de basis al gelegd met mijn hentaiposts.
Waarom negeer je me?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij bent 1 van de gelukkige uitzonderingen,denk ik
Reageer er opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |