nee ze zijn lief in het begin het als een kikker in langzaam kokend water.ook ben ik redelijk naief en kwetsbaarquote:Op donderdag 19 april 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
Tja en vrouwen vallen vaak op klootzakken he.... die zijn spannend enzo in het begin...
Om er maar een cliche in te gooien....
En zeken heel naïeve dat ze hem wel kunnen veranderenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
Tja en vrouwen vallen vaak op klootzakken he.... die zijn spannend enzo in het begin...
Om er maar een cliche in te gooien....
Ok, aandachtshoerig is niet het goede woord, meer een beetje naïef ofzo. (Is heel wat anders dan aandachtshoerig, ik weet, ik had even verkeerd onthouden, sorry. Veel mensen op fok zijn nou eenmaal aandachtshoerenquote:
Ze weten gewoon goed op je gevoel in te spelen...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee ze zijn lief in het begin het als een kikker in langzaam kokend water.ook ben ik redelijk naief en kwetsbaar
Hoe denk je dat je dit in het vervolg gaat voorkomen dat dit gebeurd?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee ze zijn lief in het begin het als een kikker in langzaam kokend water.ook ben ik redelijk naief en kwetsbaar
Zelfde geldt voor mannen die willen ook geen bitch maar ook geen deurmat.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:28 schreef strawberry_hill het volgende:
Ze gaan voor de onzekere,kwetsbare,labiele naïeve vrouwen.They prey on the weak de gemiddelde vrouw wil gewoon een leuke man. Geen klootzak maar ook geen deurmat
Ja ze slijmen en ze vertellen je wat je wilt horenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Was er nou een plan om nog een keer uit te gaan in Leiden? Heb jij daar nog iets van gehoord?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze weten gewoon goed op je gevoel in te spelen...
TJah dat krijg je als je nooit zelf voor een jongen gaat en altijd wacht tot iemand naar jou toe komt om met je gevoel te spelen.
Tja ik schijn dat te zijn, maar mij willen ze toch ook nietquote:Op donderdag 19 april 2012 00:28 schreef strawberry_hill het volgende:
Ze players enzo gaan voor de onzekere,kwetsbare,labiele naïeve vrouwen lekker makkelijk .They prey on the weak de gemiddelde vrouw wil gewoon een leuke man. Geen klootzak maar ook geen deurmat
dat weet ik niet ben als de dood mja niemand probeert me te palen ik heb daar dus geen last van,nuquote:Op donderdag 19 april 2012 00:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je dit in het vervolg gaat voorkomen dat dit gebeurd?
Lekker efficiënt.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ze slijmen en ze vertellen je wat je wilt horenEn boeit hun het als het niet werkt....dan ben jij een stom wijf en lopen ze zo weer door naar de volgende. Ligt niet aan hun maar aan jou....zij kennen geen falen.
Ik ken er zo wel een paar hoor....
Maar dat is toch ook niet wat je wilt?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat weet ik niet ben als de dood mja niemand probeert me te palen ik heb daar dus geen last van,nu
I dunno... Het zou op pootjes gezet kunnen worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Was er nou een plan om nog een keer uit te gaan in Leiden? Heb jij daar nog iets van gehoord?
3 mensen in dit topic willen met je daten!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat weet ik niet ben als de dood mja niemand probeert me te palen ik heb daar dus geen last van,nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 mensen in dit topic willen met je daten!
op basis van wat?Dat ik een vagina heb ?mooi verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
? Anders ging je mee?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik neem vaak initiatief maar dat werkt meestal niet ben er even klaar mee
Ja dat wel ja...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
op basis van wat?Dat ik een vagina heb ?mooi verhaal
Zo gaat dat op fok. Voor sommigen maakt het zelfs niet uit of je een vagina hebt of niet!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
op basis van wat?Dat ik een vagina heb ?mooi verhaal
Penersquote:Op donderdag 19 april 2012 00:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo gaat dat op fok. Voor sommigen maakt het zelfs niet uit of je een vagina hebt of niet!
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
dat bedoel ik dus dan is het weer zelfde shit
Tsja zo zijn mannen wel een beetje. Niet dat het nog geloofwaardig klinkt maar ik zou toch eerst een meisje leren kennen voordat ik het bed maar haar in duikquote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoeveel uur?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja zo zijn mannen wel een beetje. Niet dat het nog geloofwaardig klinkt maar ik zou toch eerst een meisje leren kennen voordat ik het bed maar haar in duik
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze je al kenden hoefden ze je niet te daten he.
Post anders een pic van jezelf, dan kunnen ze het op je uiterlijk baseren
zo desperate ben ik niet meerquote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze je al kenden hoefden ze je niet te daten he.
Post anders een pic van jezelf, dan kunnen ze het op je uiterlijk baseren
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Geloof me, het kan leuke dingen opleveren.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zo desperate ben ik niet meer
Jij deed dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof me, het kan leuke dingen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |