Ja, voor die prijs wel.quote:Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef mr-green het volgende:
Interessant?
http://link.marktplaats.nl/550120135
Nja, heb eerst wat andere dingen, en niet direct nodig. Al is het wel erg leuk...quote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef brother52 het volgende:
Dean, is dit niet wat voor jou voor thuis?
http://link.marktplaats.nl/548502116
Die gitaar raak je vast wel weer kwijt
Die gitaar is tientjeswerk. Ik zie de LP's niet meer op de site staan maar een SG is nieuw rond de 90 euro.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, heb eerst wat andere dingen, en niet direct nodig. Al is het wel erg leuk...
Hangt er ook vanaf wat ik dan voor die gitaar kan krijgen denk ik.
Hmm reviews zijn positief. Thxquote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Vox Time Machine!! Brian [Gitarist] heeft er een voor 90 euro
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.quote:
Cool.quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef brother52 het volgende:
Er zijn eindelijk weer eens foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar eens even luisteren. Ligt het een beetje in het verlengde van waar hij al mee bezig was?quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Trouwens: de nieuwe Jack White is wel echt rockin'.
Nee, solo's laat ik aan gitaristen met een ego overquote:Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.
[..]
Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
DT vergelijken met een U2 of Kane voelt een beetje als een Bugatti Veyron vergelijken met een Lada of een oude Dacia.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Spotify!quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Aresdreams het volgende:
Ergens een preview van dat album te luisteren?
Nee,was sinds vorige week zondag ziek geweest,nog steeds niet 100%.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?
Die volumeknop heb je niet voor niksquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |