Alleen die clip verdient al een oscar, ik ben mezelf nog steeds aan het afvragen wat ik net gezien heb.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Seam het volgende:
De nieuwe Die Antwoord.
Met name de clip is weer eens de moeite waard om te zien
Die stuntrijder in die clip is ook echt fantastischquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef iewl het volgende:
[..]
Alleen die clip verdient al een oscar, ik ben mezelf nog steeds aan het afvragen wat ik net gezien heb.
Nieuwe van Faberyayo trouwens, geloof ik nog niet voorbij zien komen hier.
Erg fijn, van zijn nieuwe album CoCo, dezelfde naam als die van zijn vriendin, waar het album over gaat.
Ik vind er maar 3 liedjes leuk van, onder andere die ik in dit topic geplaatst hebt. Als je er van houdt is het wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag al dat WIXIW uit was, is het de moeite waard?
Vind hem tegenvallen. Het ziet erna uit dat Drum's not Dead nooit meer geevenaard zal worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag al dat WIXIW uit was, is het de moeite waard?
Ik heb het gisteravond geluisterd en het klinkt als een onsamenhangende Radiohead-ripoff.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind hem tegenvallen. Het ziet erna uit dat Drum's not Dead nooit meer geevenaard zal worden.
Manu Chao II?quote:Op donderdag 21 juni 2012 05:25 schreef female81 het volgende:
Relaxed, zomers en ietwat exotisch deuntje:
Daarvoor is een apart topic.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef female81 het volgende:
Wel net iets minder speels, maar zit in dezelfde richting, ja.
In ieder geval: vele malen liever dit als zomerhit dan al die rommel die het líjkt te gaan worden, alleen is de kans minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |