Kijk, dat vind ik wel weer tof van jequote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Ja ik ben koerd, maar sinds westerse mensen en de turkse regering geen verschil meer ziet tussen koerden en turken zeg ik gwn dat ik turk ben, pas als ze doorvragen leg ik het uit.
Als je de OP niet had gelezen had je de fouten er in niet ontdektquote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Poemgirl het volgende:
Dit zou een heel terechte klacht geweest zijn als je de enorme hoeveelheid fouten in de OP had verbeterd. Derhalve niet gelezen.
Verpeste versie van leuk doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:58 schreef Kwalberto het volgende:
sowieso meisjesmet hun tieten en kont en zo gat ver damme
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef HSG het volgende:
Wanneer mag je een Turkse vrouw in haar gezicht spugen?Als ze de keuken uitloopt. Of was het dan met de schoen een klap geven? Zijn er Arabieren hier die daar opheldering over kunnen geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je een riem kopen, of een luier, zodat je stront opgevangen wordt en het je broek niet laat zakken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef NickGrouwen het volgende:
Nou wie hun haar felblond kleurt is altijd een dikke fail
Maar ik heb genoeg Turkse dames gezien (en gebedt) met donkerblond haar waar mijn broek toch helemaal van afzakt![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Ja ik ben koerd, maar sinds westerse mensen en de turkse regering geen verschil meer ziet tussen koerden en turken zeg ik gwn dat ik turk ben, pas als ze doorvragen leg ik het uit.
Jij valt op Albino's?quote:
Graag gedaan.quote:
Wat is ditquote:Op donderdag 19 april 2012 01:00 schreef Skol het volgende:
Turkse chicks, heerlijk. Sowieso al dol op Arabische wijven, Marokkaanse chicks ook superlekker. Maar Turkse zijn enige regelbare lijkt wel voor Nederlanders, zijn iets moderner en verder ontwikkeld en leggen zich wel neer bij een open sexcultuur die we in Nederland hebben. Sommige dan... De dag dat ik zo'n heet Marokkaans wijf aan me pik rijg kan ik niet op wachten.
Te westers in het westen...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:00 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik ben zelf ook turk, dus hoef je mij niet uit te maken voor rasist. Ik zie de laatste tijd seeds meer turkse meisjes hun haar blond verven. Dit vind ik dus walgelijk. 90% van de meisjes zien er veel beter uit als ze hun haar niet verven. Ook vind ik ze er veels te westers uit zien met blond haar, wat hun, in combinatie met turks gezicht, er raar uit laat zien. Ze zien er dan ook veels te sletterig uitzien. Tis gwn lelijk. Turkse meisjes die hun haar blond verven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*tot het oneindige*
Klacht : De TT
Leg die armeniërs maar uit dat je als Turk geen racist kan zijn...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:00 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik ben zelf ook turk, dus hoef je mij niet uit te maken voor rasist.
Ik bedoel hiermee dus Nederlandse Turken dus begin niet van ''Sinds wanneer is Turkije het westen''quote:
Jij weet natuurlijk niet dat ik heel erg tegen deze oorlogsmisdaden ben en ze niet ontken.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Leg die armeniërs maar uit dat je als Turk geen racist kan zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |