Omdat blond haar bij blanke meisjes geil is.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom meisjes hun haar blond verven. Bij een enkeling met zeer lichte huid kan het verbetering zijn, maar bij het overgrote deel staat donker haar veel mooier. Heb die hele hype rond blond haar überhaupt nooit zo begrepen.
Misschien moet ik mijn eerdere reactie terug nemen.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:45 schreef kedge het volgende:
Turkse meisjes vind ik altijd wel een beetje sletterig. Geblondeerd of niet.
Dit. Brunettes wil je voor langere termijn, blonde meisjes gewoon keiharde anale seks.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Saturos het volgende:
blondjes word ik geil van, brunettes word ik verliefd op
true story
Nee hoor, dit is d'r als ze haar baard niet scheert:quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn eerdere reactie terug nemen.
"Als ik mezelf een cijfer moest geven zou ik mezelf gewoon een 10 geven. Blond, blauwe ogen, mooi gewoon sexy. Ik ben gewoon een kleine barbiepop. Ik zei ook altijd tegen mijn ouders: "als ik later groot ben word ik gewoon een levende barbie".quote:
Niet bepaald als je het aan mij vraagt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat blond haar bij blanke meisjes geil is.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
TS is een jaloerse Koerd.
Die rechter vind ik er eigenlijk meer uitzien als een Laz, dus het zou haar natuurlijke haarkleur kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
TS is een jaloerse Koerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
Ze lijkt echt niet op een Laz.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die rechter vind ik er eigenlijk meer uitzien als een Laz, dus het zou haar natuurlijke haarkleur kunnen zijn.
Grootspraak.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef UpsideDown het volgende:
Ja hallo, zo kan ik er nog wel 1000 voorbeelden bedenken over foute dingen die meisjes met hun uiterlijk doen.
pittige kapselsquote:Op woensdag 18 april 2012 23:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Grootspraak.Begin maar op te noemen dan tel ik ze wel.
Oke blauw haar is wel heel erg die tel ik 996 keer mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
pittige kapsels
rood haar
groen haar
blauw haar
pimpelpaarsmetwittestippen haar
etc. etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |