Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Zozo, 4 gig joh?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3,2 ghz AMD dinges, ATI Radeon HAWK, 4 gig ram etcofzo
Mensen met een Grafische studiequote:Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en bovendien, wie heeft er nou meer dan 4gig RAM nodig
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en bovendien, wie heeft er nou meer dan 4gig RAM nodig
Ik heb maar 3gb hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die opscheppen qua pc's.
quote:
Wat is er?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
Hey geeft ik vroeg je wat. Is je google stuk?
Het is ook wel een moeilijke vraag hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
Hey geeft ik vroeg je wat. Is je google stuk?
Pittigquote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
OKE EEN MOEILIJKERE VRAAG. WIE IS DE LAATSTE NEDERLANDER DIE VOOR CHELSEA SPEELDE?
dirk kuyt xdquote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
OKE EEN MOEILIJKERE VRAAG. WIE IS DE LAATSTE NEDERLANDER DIE VOOR CHELSEA SPEELDE?
En Ronaldo 7 chemquote:Op woensdag 18 april 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
@Reemi het kan wel, maar dan heb je wel Cabaye http://futhead.com/12/squad/514381
Gullitquote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
OKE EEN MOEILIJKERE VRAAG. WIE WAS DE LAATSTE NEDERLANDER DIE VOOR CHELSEA SPEELDE?
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
SKKLTJES HET IS BRUMA.
MAAR IK HAD IN MN HOOFD VAN AANHOLT
Ik ken dat soort dingetjes niet hoorquote:
Ja ik ook nietquote:
Je wist niet dat Robben daar ook speelde?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ken dat soort dingetjes niet hoor
Ben sowieso nog maar 2 jaar geinteresseert in voetbal
Je weet niet dat robben bij Chelsea heeft gespeeld? Moet je je wel wat meer gaan verdiepen in je club.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je reageerde toch op mijn Gullit postquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je weet niet dat robben bij Chelsea heeft gespeeld? Moet je je wel wat meer gaan verdiepen in je club.
hoezo?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je reageerde toch op mijn Gullit post
Dat dan weer welquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je wist niet dat Robben daar ook speelde?
Hoe kom je er dan opeens bij dat ik niet weet dat Robben er speelde?quote:
Je zei dat je dat soort dingetjes niet weet.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan opeens bij dat ik niet weet dat Robben er speelde?
Nee niet veel van dat soort dingetjes, Robben dan weer welquote:Op woensdag 18 april 2012 21:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je zei dat je dat soort dingetjes niet weet.
Wat denk jij, als je van die magoluuh daar hebt als Drogba en Terry en een wonderboi van 60 miljoen die nooit scoort en tevens denken veel dat Chelsea een topclub is terwijl ze nooit of bijna nooit iets hebben gewonnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar zit ook goed te haten op Chelsea @Twitter
Haatzaaierquote:Op woensdag 18 april 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat denk jij, als je van die magoluuh daar hebt als Drogba en Terry en een wonderboi van 60 miljoen die nooit scoort en tevens denken veel dat Chelsea een topclub is terwijl ze nooit of bijna nooit iets hebben gewonnen.
100kquote:Op woensdag 18 april 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
Onee oppassen. Fernando Torres komt erin.
Busquets toch, Mascherano schopt alleen anderen en ligt nooitquote:
Wat is buitenspel?quote:
Scherpquote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dat is als Cech naar Drogba schiet
Tribunequote:Op woensdag 18 april 2012 21:29 schreef diedjuh het volgende:
Zit Ibi op de bank? Of zit hij niet bij de selectie?
neemt niet weg dat het een sweaty goal was van die pauperneger.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Barca komt altijd terug, en thuis maken ze het af.
+45minuut goalquote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Slechte commentator, irritant rondgetik > je hebt gelijk
Die kon hij anders nog wel missenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het een sweaty goal was van die pauperneger.
Ib4 Lindgren.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even serieus, jij wist niet dat als je samen op de keeper afgaat je de bal niet naar 'voren' mag spelen naar een medespeler.quote:
De Rossiquote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Iemand idee voor chillste CDM van Serie A?
Zat te denken aan Boateng maar heeft High / High workrates..
IF Vidal en anders NIF Vidalquote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
De Rossi, Vidal en nu mis ik er nog 1quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Guarin en de Rossi.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
lol wutquote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ib4 Lindgren.
[..]
Even serieus, jij wist niet dat als je samen op de keeper afgaat je de bal niet naar 'voren' mag spelen naar een medespeler.Dat was laatst met clubs en toen begreep je niet dat ik 'm niet afgaf.
Ik lach nog steeds.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ib4 Lindgren.
[..]
Even serieus, jij wist niet dat als je samen op de keeper afgaat je de bal niet naar 'voren' mag spelen naar een medespeler.Dat was laatst met clubs en toen begreep je niet dat ik 'm niet afgaf.
Vidal / De Rossiquote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
hahaha same herequote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ib4 Lindgren.
[..]
Ben ik sindskort achtergekomen inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ib4 Lindgren.
[..]
credits voor de uitleg gaan naar mij hequote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben ik sindskort achtergekomen inderdaad
Nu Torres erin, ik wil 100kquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Fuszy het volgende:
Jammer voor GJE dat het torres niet was, want dan was hij 100k rijker
Ik edit 'm wel even voordat er weer zo'n modje langs komt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
Mensen die Dorgba nu uitschelden voor kutnegerDoe even normaal man.
50/50, jij stuurde het door, maar het kwam van Wikipediaquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
credits voor de uitleg gaan naar mij he
Van der Sar vond het wel mooi hoe die druppels van de lat afvielenquote:
Het is reclame en ik maak huiswerk in de rustquote:Op woensdag 18 april 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
Hey Geeft. hoe heet die middelste analist?
Heet tienersletjequote:
Ronaldo past niet in die formatie, of wil je hem op 7 chem?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Reemi het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Ronaldo, Gerrard en Chiellini in één team (4-2-3-1). Ik kom er niet uit.
Check je DM is..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ronaldo past niet in die formatie, of wil je hem op 7 chem?
eeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnsssssssssssssssquote:
Ja, ik had het al op het forum gelezen. Wat wil je dat ik zeg? Jij kiest voor Da Costa, prima hoorquote:
Robinho;)quote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Budget iets verhoogt. 20k voor een Braziliaanse CM naast Boateng.
Lekker bezig.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ronaldo past niet in die formatie, of wil je hem op 7 chem?
http://www.futhead.com/12/squad/515068quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Reemi het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Ronaldo, Gerrard en Chiellini in één team (4-3-2-1). Ik kom er niet uit.
http://www.futhead.com/12/squad/515075quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef Reemi het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Ronaldo, Gerrard en Chiellini in één team (4-3-2-1). Ik kom er niet uit.
Robinho/Eduardo/Kaka/Thiago Nevesquote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Budget iets verhoogt. 20k voor een Braziliaanse CM naast Boateng.
Dit ja :;')quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/515068
edit. verandert hij de opstelling
I see what you did therequote:
Thanks!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Reemi:
http://www.futhead.com/12/squad/515226
Je kunt ook Walcott/Gervinho op RW zetten en Wilshere RCM, of een andere combinatie zolang ze maar onderling een sterke link hebben en eentje ook sterk links met Gerrard. Of allemaal Engelsen, Lennon-Milner ofzo.
Moet je bij Toefjes wezenquote:
\quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
Ibra mist bij mij veel meer kansen dan andere topspitsen die ik heb, onbegrijpelijk.
Ja ik ben gewoon slecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Ik heb daar wel een verklaring voor.
heb je zon standaard team dan?:oquote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Hahah moet tegen PRECIES hetzelfde team als ik nu heb
Bent of Sturridge?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Fuszy het volgende:
Oh iemand die een 5-2-2-1 sweaty hybrid wil maken voor me? Budget =50k en ik wil geen Agbon
Bale-Adebayor-Krasicquote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Fuszy het volgende:
Oh iemand die een 5-2-2-1 sweaty hybrid wil maken voor me? Budget =50k en ik wil geen Agbon
30 min ofzo, dan doe ik 2 (quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef n0ir het volgende:
Hey na die stomme voetbalwedstrijd gaan we wel clubs doen hè??!
ik speel liever een pot tegen jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef n0ir het volgende:
Hey na die stomme voetbalwedstrijd gaan we wel clubs doen hè??!
http://futhead.com/12/squad/515461 Door die verdediging komt niemand heen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Fuszy het volgende:
tenzij je gewoon slecht bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/515461 Door die verdediging komt niemand heen.
Klopt, maar sowieso gaat Barcelona door.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chelsea er nog 1 scoort. Dan wordt het tenminste een echte wedstrijd bij Camp Nou
Ja wat speelden zij goeddd!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga dromen over Chelsea, mazzel
toch bijna 30% balbezitquote:
Gewonnenquote:
Daar gaan we dan maar voor. Kan het nog niet betalen maar hopelijk morgen of overmorgen wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/515461 Door die verdediging komt niemand heen.
Kagawa team weer verkopen of als extra team er bij?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar gaan we dan maar voor. Kan het nog niet betalen maar hopelijk morgen of overmorgen wel.
En ik heb vaak het gevoel alsof ik wel slecht ben. Ga vaak hard onderuit en heb ook vaak weinig in te brengen.
Dit is eigenlijk gewoon een gelijkspel. Barca gaat volgende week echt wel 1 scoren thuis en dan staat Chelsea weer tegen te houden.quote:
extra team.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kagawa team weer verkopen of als extra team er bij?
ER IS NOG EEN TOERNOOI BEZIG DIE HEEL SPANNEND ISquote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Iemand die toernooi wil regelen op de xbox?
Ik weet van mezelf dat ik te laks ben om zoiets bij te houden
Maar wil wel graag een toernooi
Al die xboxers zijn toch slecht, dus waarom een toernooiquote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Iemand die toernooi wil regelen op de xbox?
Ik weet van mezelf dat ik te laks ben om zoiets bij te houden
Maar wil wel graag een toernooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Al die xboxers zijn toch slecht, dus waarom een toernooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.
Ja, ik verlies het wel vaak op het middenveld, maar ook achterin. Verdedigen tegen die kontendraaiers en skillers vind ik enorm lastig.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Als je niet zo goed bent vind ik het riskant om twee totale anti-verdedigers om het middenveld te hebben, ik had Ramires en Moutinho die ook kunnen verdedigen met pure verdediger Lucas er tussen, daarom won ik de slag op het middenveld van jou denk ik.
Lucas was ook mijn MOTM als ik me niet vergis, die zat overal tussen.
"Hap" jij veel?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ik verlies het wel vaak op het middenveld, maar ook achterin. Verdedigen tegen die kontendraaiers en skillers vind ik enorm lastig.
Ik probeer achteruit te lopen en in te stappen wanneer het kan, maar daar time ik nog redelijk vaak misquote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
"Hap" jij veel?(rondje drukken, staande tackel)
Waarom jij Sereno beter vind?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik had het al op het forum gelezen. Wat wil je dat ik zeg? Jij kiest voor Da Costa, prima hoor
http://tweakers.net/aanbod/latest/aanbodquote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Pino0 het volgende:
Heeft er nog iemand een PS3 controller te koop?
Heb je er al weer eentje kapot gemaakt?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Pino0 het volgende:
Heeft er nog iemand een PS3 controller te koop?
dus, hoe heb je hem nu weer gesloopt?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Pino0 het volgende:
Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Sony Wireless Dualshock 3 Zwart, Playstation 3 66 1 ¤ 42,99
Subtotaal ¤ 42,99
Grand Total (Excl.Tax) ¤ 36,13
BTW ¤ 6,86
Grand Total (Incl.Tax) ¤ 42,99
Met vriendelijke groet, Bill Games
Fifa 12 <3
Kan het beter uitgeven aan materiaal voordat ik al mijn geld weer oprook/eet
Op de bank rammen of een ramzak aanschaffen is ook een optie?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Pino0 het volgende:
Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Sony Wireless Dualshock 3 Zwart, Playstation 3 66 1 ¤ 42,99
Subtotaal ¤ 42,99
Grand Total (Excl.Tax) ¤ 36,13
BTW ¤ 6,86
Grand Total (Incl.Tax) ¤ 42,99
Met vriendelijke groet, Bill Games
Fifa 12 <3
Kan het beter uitgeven aan materiaal voordat ik al mijn geld weer oprook/eet
Tegen de muur aan gegooid en hij werkt nog wel alleen de L2 knop is eraf dus kan alleen voor nood worden gebruikt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dus, hoe heb je hem nu weer gesloopt?
Tuurlijk niet, ben niet zo'n triest figuurquote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Die ga je niet onder je vrijetijdskleding dragen mag ik hopen
Eerder vandaag was hij 12k waard. Probeer hem al urenlang te verkopen, maar het lukt nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Nice, KSI maakt een Road to G, hij heeft al Duarte. Die uiteraard nu 5K+ waard is, ik ga iig wat ErePaceSilvers inkopen
Ik vond de blauwe gelijk al hardquote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef Fuszy het volgende:
Je moet wel je voeten laten meten natuurlijk. Ik zou voor de blauwe gaan.
Misschien zie ik je nog wel verschijnen in het hardlooptopic
de 2de.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Om maar weer eens OT te gaan.
Welke kleur?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Om maar even OT te gaan misschien ga ik dit team maar makenfur ze lolz
http://www.futhead.com/12/squad/516144
Haha, dat is 3x zoveel dan ik zou lopen. Ik heb van het moment dat ik mee ging doen maar gerekend met 2x 4km per week.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond de blauwe gelijk al hardheb ze eerst in de winkel gepast laatst en zaten prima maar op internet is het goedkopen
ook voor fitness is het aangezien je kuiten nogal stijf en verkrampen van zaalvoetbal schoenen op de loopband
Ik zit niet zo heel vaak in het topic en de laatste tijd ook totaal niet wezen hardlopen lol. Ik doe mee aan zo'n challenge waarin ik 1000 km zou hardlopen dit jaar, zit nog maar op 190 ofzo
Aardig begin, ik begon in November met Evy schema en was echt na 18 minuten hardlopen waarvan de helft wandelen al moequote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haha, dat is 3x zoveel dan ik zou lopen. Ik heb van het moment dat ik mee ging doen maar gerekend met 2x 4km per week.
Llorisquote:Op woensdag 18 april 2012 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik weet niet wie Lloris aanraadde maar de eerste wedstrijd die hij speelt maakt hij al een gigantische fout. Ik ga weer lekker terug naar Mandanda.
De IF Lloris heeft echt serieus wedstrijden voor mij gewonnenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik weet niet wie Lloris aanraadde maar de eerste wedstrijd die hij speelt maakt hij al een gigantische fout. Ik ga weer lekker terug naar Mandanda.
Ook hallo!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:57 schreef KevinRdam het volgende:
[..]
De IF Lloris heeft echt serieus wedstrijden voor mij gewonnen
IF Lloris speelt ook hockey?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:09 schreef KevinRdam het volgende:
[..]
Ow, wacht, ik dacht dat dit het hockey topic was! Stomme ik. Nou, ik ga maar weer
Dat is nou eenmaal een risico dat je neemt..kom gasten ook vaak tegen die dat doen en dat gaat toch wel erg vaak fout en dan kop ik hem in een leeg doel..quote:Op donderdag 19 april 2012 00:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik laat mijn keeper bijna altijd uitkomen bij corners en de bal kwam nu echt dichtbij en in plaats van de bal te vangen of eventueel weg te stompen verneukt hij het
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:43 schreef Rijst het volgende:
En dan worden ze boos omdat je een leuke garp maaktNee niet mijn vriendin.
[ afbeelding ]
Ik heb vast van alles gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb hem in mijn team.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:13 schreef laucas het volgende:
@diedje: Heeft Belhanda nog een IF gekregen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb vast van alles gemist!Geen idee, ben er ook pas net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist de eerste disconnect gekregen op de 360..quote:Op donderdag 19 april 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Van der server gekicked en kan er weer niet op komen..100e keer deze week
Het begint met de p en eindigt met een tennisterm.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom jij Sereno beter vind?
P Let?quote:Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het begint met de p en eindigt met een tennisterm.
En ik heb niet gezegd dat de ene beter is dan de andere, ik heb gezegd dat ik voor Sereno zou kiezen
Die kan niet verder verwijderd zijn van wat hij bedoeldequote:
Ach, dan heb je altijd nog de Nilmars, Loves en Wellington's van deze wereldquote:Op donderdag 19 april 2012 01:46 schreef DutchSL het volgende:
Volgend jaar hopelijk een 74 rated silver die 7 ton gaat kosten zodat bijna niemand hem nog heeft.
Jup.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:52 schreef laucas het volgende:
Agbon is ook veel te sterk dus moeilijk van de bal af te zetten en als hij de bal verliest, dan klungelt hij 'm wel terug.
Geen enkele uberpace spits die ik zo vervelend vind om tegen te spelen dan Agbonlahor. Niet zo zozeer die pace, als iemand met een splijtende pass hem 1 op 1 voor de keeper kan zetten of ik stap in en ze gooien er een hoge bal overheen, ok goed gespeeld. Maar die geluksfactor van Agbonlahor slaat nergens op, altijd gebeuren er "gekke" dingen waardoor die zijn goal krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ach, dan heb je altijd nog de Nilmars, Loves en Wellington's van deze wereld
Als je rijk bent, moet je alle Agbon's kopen en discarden.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen enkele uberpace spits die ik zo vervelend vind om tegen te spelen dan Agbonlahor. Niet zo zozeer die pace, als iemand met een splijtende pass hem 1 op 1 voor de keeper kan zetten of ik stap in en ze gooien er een hoge bal overheen, ok goed gespeeld. Maar die geluksfactor van Agbonlahor slaat nergens op, altijd gebeuren er "gekke" dingen waardoor die zijn goal krijgt.
En zelf kan ik er helemaal niks mee
Ja dat is dus precies wat ik heb met Nilmar. Je pakt 6 keer de bal af maar dan toch krijgt ie em steeds terug en scoort een onmogelijke goal of een reboundje oid.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen enkele uberpace spits die ik zo vervelend vind om tegen te spelen dan Agbonlahor. Niet zo zozeer die pace, als iemand met een splijtende pass hem 1 op 1 voor de keeper kan zetten of ik stap in en ze gooien er een hoge bal overheen, ok goed gespeeld. Maar die geluksfactor van Agbonlahor slaat nergens op, altijd gebeuren er "gekke" dingen waardoor die zijn goal krijgt.
En zelf kan ik er helemaal niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |