1e generatie iPod Nano, de batterij bleek explosief te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:45 schreef davids1976 het volgende:
Wat heb je bij Apple geruild hiervoor?
Kut, zie je die had ik ook! Na controle serienummer bleek ik ook recht erop te hebben, maar de ipod was zo beschadigd, dat ik hem weg heb gegooid.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:01 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
1e generatie iPod Nano, de batterij bleek explosief te zijn.
Haha ja helaas, niks aan te doen..quote:Op donderdag 19 april 2012 09:51 schreef davids1976 het volgende:
[..]
Kut, zie je die had ik ook! Na controle serienummer bleek ik ook recht erop te hebben, maar de ipod was zo beschadigd, dat ik hem weg heb gegooid.
Betekent niet dat ie dan opeens een product onder z'n waarde moet gaan verkopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:36 schreef davids1976 het volgende:
Zit je nog steeds te leuren met dat ding? verkoop hem gewoon! je hebt al dikke winst met die apple actie!
Hij heeft al meerdere goede biedingen gehad. En niet alles is compleet!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Betekent niet dat ie dan opeens een product onder z'n waarde moet gaan verkopen.
Ik blijf bij 65,- omdat ik zelf nog oordopjes en dergelijke moet kopen en dat mijn budget dat anders niet toestaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |