Maakt niet uit. Ben er blij mee!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef jopiede het volgende:
[..]
Die is leeg! Sorry, ik heb daar niks ingestopt. Vandaar dat hij vast loopt
Aansluiten -> als 'ie hem niet kan installeren ga je naar configuratiescherm -> apparaten en printer weergeven -> rechtermuisknop op je rekenmachine -> problemen oplossen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Ephesis het volgende:
Hoe zet ik uberhaupt een bestand er op? Als ik mijn TI-84 met mijn pc verbind kan er niet eens een stuurprogramma gevonden worden. Help!
Dat is het enige probleem, het is one way down. Dus als je iets erboven hebt gemist --> even uit "enteren" en dan weer opnieuw er naar toe gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Gaijin het volgende:
Hoe kan je trouwens scrollen bij dat programma? Met enter ga je naar beneden (TI-84plus), maar hoe ga je naar boven?
Ik bedoel hoe je die bestandjes opent. Ik heb een TI-84, maar mijn computer wil die bestanden niet openen :squote:
Nvm het is me geluktquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef Axel.S het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe je die bestandjes opent. Ik heb een TI-84, maar mijn computer wil die bestanden niet openen :s
Nee, je moet echt TI connect erop hebben staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Thomas1995 het volgende:
Help! TI connect is random van mijn computer af.. Kan ik mijn bestanden op de een of andere manier er nog opzetten?
Bedankt Roel, komt ook dit jaar goed van pasquote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef RoeltjeM het volgende:
Hee allemaal!
Net als de afgelopen twee jaar bied ik voor de 6VWO leerlingen mijn samenvatting aan! Deze samenvatting bevat alle stof van de diverse Economie readers. Ik garandeer niet dat alles volledig up-to-date is, maar dit kan ik met een zekerheid van 95% zeggen!
Hierbij de link: http://www.schoolsamenvat(...)tting-eindexamen.pdf Laat weten wat je ervan vindt!
Roel M.
Domein Q, Europese integratie, hoort niet bij de centraal examenstofquote:Op maandag 29 april 2013 11:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedankt Roel, komt ook dit jaar goed van pas
Trouwens, ik zie Markten 1, Modellen, Welvaart, Overheid en Globalisering staan. Europese Samenwerking en Globalisering horen er (geloof ik) toch ook bij?
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Domein Q, Europese integratie, hoort niet bij de centraal examenstof
dat heeft mijn docent iig gezegd, dus je moet haar maar opzoeken als het er wel in voorkomt :pquote:
Link is dood, waar kan ik dit terugvinden? Hulp! Redder nodig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef jopiede het volgende:
Ik heb wel wat gemaakt, 1ntje met wat theorie en 1 met wat formules:
http://www.sendspace.com/file/9js4cz
Ik doe het als volgt: Wil ik Theorie, archive ik formules en unarchive ik formules en vice versa!
Indeling Formules:
[ afbeelding ]
Indeling Theorie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef Tiezol het volgende:
[..]
Link is dood, waar kan ik dit terugvinden? Hulp! Redder nodig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |