Probeer anders zo veel mogelijk programma's te verwijderen (je hebt het na deze toets waarschijnlijk toch nooit meer nodig).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef m4urit5 het volgende:
[..]
Balen he. Zou zeer relaxed geweest zijn
Ik heb ze al allemaal gedelete...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Mastur het volgende:
[..]
Probeer anders zo veel mogelijk programma's te verwijderen (je hebt het na deze toets waarschijnlijk toch nooit meer nodig).
USB naar mini-USBquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Intercam het volgende:
Ja hoor.. Ik weet weer niet waar die rot kabel is..Ik heb het nooit heb gebruikt. Hoe ziet zo'n kabel eruit?
Wat is je geheugen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef m4urit5 het volgende:
Nog een keer geprobeerd en hij blijft het zeggen: insufficient memory![]()
Hmm, probeer de kabel er opnieuw in te doen? Resetten kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef m4urit5 het volgende:
[..]
RAM FREE 20334
ARC FREE 346942
(met die berekeningen erop)
Ok, even proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Mastur het volgende:
[..]
Hmm, probeer de kabel er opnieuw in te doen?
Weet niet of je het al gedaan hebt en heb geen zin om terug te lezen, maar zet overal eens een sterretje voor?quote:
Beiden gedaan en WONDER BOVEN WONDER, hij werktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Mastur het volgende:
[..]
Hmm, probeer de kabel er opnieuw in te doen? Resetten kan ook inderdaad.
Die is leeg! Sorry, ik heb daar niks ingestopt. Vandaar dat hij vast looptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef colin-k het volgende:
Super chill. Alleen als je op het onderwerp ''protectie'' drukt loop mijn GR telkens vast
Een nieuwere TI??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef Axel.S het volgende:
Hoe kunnen jullie die .8xp bestanden omzetten zodat ie ook op een nieuwere TI kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |