Ik heb niet echt het idee dat ze het controleren...maar het is in beginsel wel hun doelgroep.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Crutch het volgende:
Is E-Matching echt voor alleen maar hogeropgeleiden?
Dat vroeg ik mij ook dus af.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Crutch het volgende:
Is E-Matching echt voor alleen maar hogeropgeleiden?
Wat is de reden?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef eefje801 het volgende:
Zeg dat wel, snel afspreken.. wéér afgezegd voor zondag
Klopt, maar als je vindt dat je hbo-niveau hebt, maar alleen dat papiertje niet, dan is er toch wel een mouw aan te passen....quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Dizorn het volgende:
Als je zegt dat je op de universiteit zit kunnen ze dat natuurlijk niet zomaar controleren. Maar het lijkt me raar dat je de boel gaat proberen voor te liegen. En je valt uiteindelijk wel door de mand lijkt me?
Arme jij, andere datum geprikt?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hij vergeet wel vaker wat, agenda zou handig zijn.
Iedereen vindt zichzelf slim toch? Opgeleid is opgeleid, niet zelf-bedachtquote:Op woensdag 18 april 2012 18:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt, maar als je vindt dat je hbo-niveau hebt, maar alleen dat papiertje niet, dan is er toch wel een mouw aan te passen....
Hij vroeg welke dag ik volgende week kan. Ik ben het eigenlijk een beetje beu. Het lijkt wel of er ergens in de regels staat dat je afspraken met mij wel kunt afzeggen. Sorry, beetje last van zelfmedelijden nuquote:
Ik vind mijzelf niet slim maar ik weet wel veel. En opscheppen over hoe slim je bent hoeveel opleiding hebt vind ik not done.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf slim toch? Opgeleid is opgeleid, niet zelf-bedacht
Probeer trouwens tegen de SC ook een beetje meerdere reacties in 1 post te stoppen?Anders wordt meneer Kruk boos!
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij vroeg welke dag ik volgende week kan. Ik ben het eigenlijk een beetje beu. Het lijkt wel of er ergens in de regels staat dat je afspraken met mij wel kunt afzeggen. Sorry, beetje last van zelfmedelijden nu
Nextquote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen of ik überhaupt nog moet afspreken met hem. Hij heeft nu al vier keer achter elkaar afgezegd.
ja inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Next4 keer afzeggen dat kan niet.
niet doen!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen of ik überhaupt nog moet afspreken met hem. Hij heeft nu al vier keer achter elkaar afgezegd.
Wil niet cru overkomen, maar als dit 1 van ons kerels in dit topic zou overkomen, zou al 10 x zijn gezegd...next please....quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
quote:
Ik heb met mijn suffe hoofd op die vraag alweer een voorstel gedaan Eigenlijk wil ik het liefst zeggen dat hij het in zijn reet kan steken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wil niet cru overkomen, maar als dit 1 van ons kerels in dit topic zou overkomen, zou al 10 x zijn gezegd...next please....
Date plannen en dan afzeggen. Zal hem lerenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb met mijn suffe hoofd op die vraag alweer een voorstel gedaan Eigenlijk wil ik het liefst zeggen dat hij het in zijn reet kan steken.
Ben bang van nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Date plannen en dan afzeggen. Zal hem leren
Tja, op zich heb je nu niks meer te verliezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
NU terug sms-en: trouwens lama. Vergeet mijn laatste bericht. Je mag in mei t nog eens proberen. Tot die tijd geen contact. Gr.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb met mijn suffe hoofd op die vraag alweer een voorstel gedaan Eigenlijk wil ik het liefst zeggen dat hij het in zijn reet kan steken.
Da's ook wel een idee. Ik wacht eerst even de reactie af. Want hij zal wel niet kunnen op mijn datumquote:Op woensdag 18 april 2012 19:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, op zich heb je nu niks meer te verliezen.
Je zou hem uit de tent kunnen lokken met: Ben je bang ofzo?!
Die is ook wel heel sterk!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
NU terug sms-en: trouwens lama. Vergeet mijn laatste bericht. Je mag in mei t nog eens proberen. Tot die tijd geen contact. Gr.
Uit de tent lokken dan he? Niet boos worden en met verwijten komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook wel een idee. Ik wacht eerst even de reactie af. Want hij zal wel niet kunnen op mijn datumKan net zo goed nu alles zeggen wat ik vind, maakt toch niet meer uit inderdaad.
Bij afzeggen gelijk next?? Hmmm, met geldige reden, nopes..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Niets van je laten horen: next
Afzeggen voor dates: next
Niet komen op dagen: next
Liegen: next
4e x afzeggen is echt wel een reden om het bordje exit te verlichtenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij afzeggen gelijk next?? Hmmm, met geldige reden, nopes..
daar......... hedde ge wel een punt ja!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
4e x afzeggen is echt wel een reden om het bordje exit te verlichten
Inderdaad gewoon een eind aan maken dit spelletje.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben bang van nietZo'n type is het niet. Maar ervan uitgaande dat hij dicht bij zijn telefoon zat had hij al lang kunnen reageren dus misschien kan ik toch beter sturen dat ik er geen zin meer in heb om af te spreken. Want waarom zou ik ook nog? Veel woorden maar uiteindelijk..niks. Gewoon een spelletje.
Zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:18 schreef eefje801 het volgende:
Als ik kijk naar wat zelfrespect is dan zeg ik: afkappen. Hij is duidelijk niet zo geïnteresseerd als ik. Maar het is wel moeilijk om dat te doen. Juist omdat ik zelf wel interesse heb. Hoe stom is dat? grr
Als het vaker gebeurd en met vage redenen wel. Maar na een keer goeie reden inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij afzeggen gelijk next?? Hmmm, met geldige reden, nopes..
Was die site niet gehackt een tijdje terug?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand ervaringen met Pepper? Krijg steeds meer het idee dat het een fake site is....
Ik kan ze natuurlijk ook allemaal sturen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik het voor je doen?![]()
Zeg kerol, je hebt nu al 4x een date met mij afgezegd.... Zie je deze handdoek? Die gooi ik bij deze in de ring. Adios!
Geen idee, heb me pas ingeschrevenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was die site niet gehackt een tijdje terug?
Ik heb gedate via Pepper, en best veel ook. Niet fake.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand ervaringen met Pepper? Krijg steeds meer het idee dat het een fake site is....
Heb je er zo veel?!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan ze natuurlijk ook allemaal sturen.
Alleen is een ledenbestand toch niet zo groot dacht ik ?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gedate via Pepper, en best veel ook. Niet fake.
suggesties bedoelde ikquote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je er zo veel?!ik heb even niet opgelet hoor.
Daarom heb je in het begin ook goede matches, en best serieuze betalende vrouwen die af willen spreken. Na een maand of twee gaat het register met kapsters open en is het gedaan met de goede matches. Loont wel de moeite om voor te betalen, maar dan moet je het direct doen. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe matiger het wordt.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Alleen is een ledenbestand toch niet zo groot dacht ik ?
En die andere date? Die van vandaag? Wat ga je daar mee doen?quote:
Mja toen ik nog gratis lid was kreeg ik veel reacties (maar kon niks terugsturen)quote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gedate via Pepper, en best veel ook. Niet fake.
Goede vraag. Ik kan natuurlijk Beterschap! op zijn prikbord zetten en kijken of hij het snel verwijdert. Dan weet ik ook genoegquote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die andere date? Die van vandaag? Wat ga je daar mee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |