Ja dat zijn van die nummerbord stickersquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef TBakkert het volgende:
vader van een vriend van me heeft een toyota met een sticker, waarop staat: Ik rem alleen voor Jezus...
die idd, en die bifi stickersquote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die nummerbord stickersIk had: "Ga jij eens kijken waarom we stil staan!"
![]()
TS bedoelt die pretpark shit
dat lijkt me KK irritant...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die nummerbord stickersIk had: "Ga jij eens kijken waarom we stil staan!"
![]()
TS bedoelt die pretpark shit
"18 and sexy" jaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Crimyclown het volgende:
Of van die stickers met "Ik ben sexy" & "Babe on board". Terechte klacht.
"Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi"quote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef sinepedraap het volgende:
"Mijn Porsche staat in de garage"![]()
"Als jij nu gast geeft hebben wij een probleem"
"Deze auto was van een oud vrouwtje zeiden ze"
wat is er erg aan om, Double overhead camshaft V-tec erop te hebben geeft gewoon aan wat voor type motor je hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie dat liever dan ''NO FEAR HONDA DOHC VTEC'' op de achterruit hoor.
jha klopt heb zelf ook CA18DET VARIABLE IGNITION TIMING SEQUENTIAL/BATCH FIRE INJECTIONSYSTEM T28 TURBO op de ruit stan enzo is egt vet meisjes vragen altijd wat dat isquote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
wat is er erg aan om, Double overhead camshaft V-tec erop te hebben geeft gewoon aan wat voor type motor je hebt
Wel raar straks loopt er een grapjas langs en die pakt dat ding beet. Beter kappen ze gewoon met die zooi of ik plak het hele park ook vol met troep.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef themole het volgende:
Vroeger werd dat bij pretparken vaker gedaan, dan moest je om geen sticker te krijgen je ruitenwissers omhoog zetten.
zo kijk mij eens weten wat DOCH betekendquote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
wat is er erg aan om, Double overhead camshaft V-tec erop te hebben geeft gewoon aan wat voor type motor je hebt
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA DIE AUTO HEEFT WIMPERS!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ook overdrijven.
Ja zo lang is indd overdreven maar, maar zn korte afkorting kan wel aardig zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
jha klopt heb zelf ook CA18DET VARIABLE IGNITION TIMING SEQUENTIAL/BATCH FIRE INJECTIONSYSTEM T28 TURBO op de ruit stan enzo is egt vet meisjes vragen altijd wat dat is:P:P:P
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Eckte bazen monteren bumpernuts op hun voertuig
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
''Kind aan boord''![]()
Net zo erg als pretpark stickers
De eerste waar ik om kan lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]wel jammer dat de trekhaak mist
Deze vond ik ook altijd wel leuk
[ afbeelding ]
Dat was het. Er klopte iets niet aan het plaatje.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
"Jayden rijdt mee!"'quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
''Kind aan boord''![]()
Net zo erg als pretpark stickers
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo ruig hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef eRKa het volgende:
1x gehad......bij buitenlands pretpark. Gast plakte sticker op mijn auto terwijl ik instapte. Uitgestapt en vriendelijk verzocht sticker weg te halen.....wilde hij 10 euro hebben voor parkeren. NOT! Mijn bijna 2 meter waren genoeg om hem te laten afdruipen. Heb sticker toch nog zelf kunnen verwijderen.
Aan beide zijden een vlag en door Duitsland rijdenquote:Op donderdag 19 april 2012 01:12 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een week of 5-6, dan kunnen ze weer!
Echt he. Die kindernamen van tegenwoordigquote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
"Jayden rijdt mee!"'
Ja nou enig voor je! Snap niet waarom mensen die shit op de auto plakken hoor, moet je dan echt met de hele wereld delen wat voor achterlijke naam je aan je kind hebt gegeven?!
Deze is toffer.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
In de USA rijden veel mensen hiermee op hun auto![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |