Zo zag ze er met 16 ook uit, maar inmiddels is ze al 17 hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit 16 is, ze ziet er viezig uit ...
Ik zie het alleen op foto 5 tbhquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
Op foto 2 en 5 zie je eindelijk dat 17-jarige meisje.
Dat is toch met geslachtsdelen en zo? Die zie ik niet, hoor.quote:
Op foto 2 zie je ook wel dat ze nepperds heeft (dat ontkende ze toch?). Ze ziet er wel echt veel beter uit zonder makeup.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
Op foto 2 en 5 zie je eindelijk dat 17-jarige meisje.
Ik zag hem laatst in The X-Files in één van de eerste afleveringen (Squeeze). Ik vond 'm eigenlijk niet eens zoveel veranderd qua uiterlijk. Het is bijna twintig jaar geleden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef Oebeda het volgende:
Ik ken hem vooral van een aflevering van The X Files genaamd "Tooms".
Speelde hij ook een creep.
Hier moeten wel filets verstopt zitten, ruimte van 3cmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Op foto 2 zie je ook wel dat ze nepperds heeft (dat ontkende ze toch?). Ze ziet er wel echt veel beter uit zonder makeup.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in The X-Files in één van de eerste afleveringen (Squeeze). Ik vond 'm eigenlijk niet eens zoveel veranderd qua uiterlijk. Het is bijna twintig jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ze vind dat ze op een hobbit lijkt op die fotoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Je voelt je net een hobbit als je haar ziet?
Ja dat vraag ik me ook wel af...het is net zo'n karikatuurtjequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Je voelt je net een hobbit als je haar ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |