quote:
Wahahah precies datzelfde dacht ik ookquote:
een domme copy ipv editquote:Op maandag 30 april 2012 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Ik vraag mijzelf ook af hoe het kan dat dit me opvalt, maar wat is nude lippenstift toch ontzettend lelijk.
Op maandag 30 april 2012 19:03 schreef kvd het volgende:
Staat leuk! En haar haar zit ook leuk. Niet àlles is fout aan haarquote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef Elvi het volgende:
Ik vind wel dat ze een mooie bloem in dr haar heeft.
Die hakken niet normaal.. ze heeft gewoon een hempje aan..quote:
dat ze er op kan lopen ja, zonder krukken, zwikken, braches om de enkels etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Copycat het volgende:
Het respect geldt toch hopelijk enkel voor het feit dat ze er nog niet mee is verongelukt? Niet voor het oerlelijke, überordinaire plastic schoeisel an sich?
Oh miss, I think you dropped something!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef Son-Goku het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel ff m'n ogen er overheen zou laten glijden als ik dat in de winkel zag lopen
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef Son-Goku het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel ff m'n ogen er overheen zou laten glijden als ik dat in de winkel zag lopen
Ho ho!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Copycat het volgende:
Het respect geldt toch hopelijk enkel voor het feit dat ze er nog niet mee is verongelukt? Niet voor het oerlelijke, überordinaire plastic schoeisel an sich?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ho ho!
r.e.s.p.e.c.t. omdat ze blijft staan/lopen/huppelen.
[ afbeelding ]
silicoontjes staan altijd met het gezicht naar de zonquote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Aventura het volgende:
Ze krijgt nog s een hernia van die krampachtige tietjesvooruitdrukpose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |