Dit kan toch niet echt zijn?! Ben een makkelijke moeder maar als mijn dochter over zoveel jaar met zulke spatjes aankomt dan sleep ik haar toch echt aan de haren richting een internaat ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:37 schreef Mariposas het volgende:
Lekker taart bakken met moeders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
bron
Kan dat niet? Hmmmm...dan moet ik dus een andere moederdagactiviteit gaan verzinnenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:06 schreef Franneh het volgende:
Moeder ziet volgens mij alleen maar $$$..
Zo kun je een taart bakken met je vent, maar niet met je moeder.
Ik heb een tante van midden 50 die ook beweert niet op platte schoenen te kunnen lopen. Ze is een hardcore stilettohakfan, en ik heb haar inderdaad nog nooit in ander schoeisel gezien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:02 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/182666]Harajuku.[/url] het volgende:
Alleen mensen die rolstoelgebonden zijn kunnen niet op platte schoenen lopenGodver, wat achterlijk. Niet op platte schoenen kunnen lopen
Om het zo over te laten komen dat die Courtney er ge-wel-dig uit ziet. Als je die moeder een beetje fatsoenlijk styled is die lekkerder dan haar dochter, maar het gaat om die dochter dus dat kan nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:58 schreef Kings het volgende:
Waarom is courtney compleet overstyled in die foto's en hebben ze geeneens de moeite genomen om de haren van die moeder te kammen?
Overigens heb ik ergens in een blad gelezen dat haar doorzichtige blokhakken haar lievelingsschoenen zijn en dat ze nooit op platte schoenen loopt omdat ze dat niet kan (geen idee waarom ik dit soort dingen onthoud)
Nee, slaapt ze ook met die dingen of kan ze op blote voeten ineens wel lopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb een tante van midden 50 die ook beweert niet op platte schoenen te kunnen lopen. Ze is een hardcore stilettohakfan, en ik heb haar inderdaad nog nooit in ander schoeisel gezien.
Maargoed, dan hebben we het over iemand die zeker 30 jaar op die krengen heeft gelopen, niet 3 jaar.
Niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:06 schreef Franneh het volgende:
Moeder ziet volgens mij alleen maar $$$..
Zo kun je een taart bakken met je vent, maar niet met je moeder.
Het zou me niet eens verbazen als ze ze nooit uitdeed. Ze is echt van het type enkelbandje/ kort zwart rokje / panterprintje. Maargoed, ze zal vast wel op gewone schoenen kunnen lopen hoor, maar het klinkt denk ik beter als je zegt dat je het niet kan ofzo. In haar belevenis.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, slaapt ze ook met die dingen of kan ze op blote voeten ineens wel lopen?
En dan is ze 'in de 50' ? Op een gegeven moment kan dat soort kleding niet meer hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als ze ze nooit uitdeed. Ze is echt van het type enkelbandje/ kort zwart rokje / panterprintje. Maargoed, ze zal vast wel op gewone schoenen kunnen lopen hoor, maar het klinkt denk ik beter als je zegt dat je het niet kan ofzo. In haar belevenis.
Yep, ze gaat al richting 60. Ze heeft ook nog steeds heel lang blond(achtig, gemixt met grijs inmiddels) haar en draagt nog altijd felblauwe oogschaduw en mascara. Ik ben het met je eens trouwens hoor. Qua figuur enzo kan ze het allemaal best hebben, maar kom op man, als je haar van achteren ziet en ze draait zich om schrik je je rot, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dan is ze 'in de 50' ? Op een gegeven moment kan dat soort kleding niet meer hoorNatuurlijk zegt ze dat, want als ze dat niet zegt dan moet ze in principe eigenlijk toegeven dat ze gewoon graag op hakken wil lopen omdat ze zich jonger voor wil doen dan ze is ofzo. Als je een reden moet gaan verzinnen waarom je dat doet dan weet je zelf volgens mij ook wel dat 't eigenlijk niet helemaal meer kan
Misschien kan je jouw tante opgeven voor een rtl-programma. Iets met Hotter...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Yep, ze gaat al richting 60. Ze heeft ook nog steeds heel lang blond(achtig, gemixt met grijs inmiddels) haar en draagt nog altijd felblauwe oogschaduw en mascara. Ik ben het met je eens trouwens hoor. Qua figuur enzo kan ze het allemaal best hebben, maar kom op man, als je haar van achteren ziet en ze draait zich om schrik je je rot, denk ik.
Maargoed, het ging natuurlijk over Courtney, die vermoedelijk over 40 jaar precies zo is als mijn tante. Alleen vult mijn tante haar bh niet op, dat dan weer niet.
Oh god, combineer dat met wat je eerder zei over korte rokjes en panterprintjes was 't? Nou ja, dan vormt zich nu een beetje een plaatje wat niet heel euh...flatteus is zeg maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Yep, ze gaat al richting 60. Ze heeft ook nog steeds heel lang blond(achtig, gemixt met grijs inmiddels) haar en draagt nog altijd felblauwe oogschaduw en mascara. Ik ben het met je eens trouwens hoor. Qua figuur enzo kan ze het allemaal best hebben, maar kom op man, als je haar van achteren ziet en ze draait zich om schrik je je rot, denk ik.
Maargoed, het ging natuurlijk over Courtney, die vermoedelijk over 40 jaar precies zo is als mijn tante. Alleen vult mijn tante haar bh niet op, dat dan weer niet.
D'r dochter is precies hetzelfde, maar dan een jaar of 30 jonger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien kan je jouw tante opgeven voor een rtl-programma. Iets met Hotter...
Does vertellen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
D'r dochter is precies hetzelfde, maar dan een jaar of 30 jonger.
Het zijn trouwens geen slechte mensen ofzo hoor, of bitches ofzoiets. Hun smaak is alleen nogal anders dan die van mij en ze zijn er nogal aan gehecht. Wie weet wat ze allemaal wel niet over mij lopen te kwekken op fora hier en daar.
Nee, ik vind het ook maar weinig flatteus. Het gekke is dat ze 10 zussen heeft, en zij is de enige die zo uhm.... zo is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh god, combineer dat met wat je eerder zei over korte rokjes en panterprintjes was 't? Nou ja, dan vormt zich nu een beetje een plaatje wat niet heel euh...flatteus is zeg maar![]()
Oh dat niet? Oh nee dan is 't verder prima natuurlijk!![]()
Oh man, had ik mijn tante er maar nooit bijgesleept, hahaha.quote:
Hmja. Overigens, voor de duidelijkheid; ik zeg niks over haar als persoon he, ik ken haar niet dus ik kan er ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook maar weinig flatteus. Het gekke is dat ze 10 zussen heeft, en zij is de enige die zo uhm.... zo is.
Nou, de leeftijdscategorie is natuurlijk belangrijk. Want de stijl (of gebrek daaraan) die Courtney heeft spreekt over 't algemeen wel aan als je man bent (ik spreek uit ervaring nu hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh man, had ik mijn tante er maar nooit bijgesleept, hahaha.
Nouja, gewoon, ze is hetzelfde, maar dan een jongere uitvoering. Panterprintjes, tops met overal gaas en/of voile, make-up die al 20 jaar niet veranderd is van stijl, hoge hakken, vooral hele hoge hakken, dolfijntjestatoeage, je kent het wel.
Tante en nicht, mochten jullie dit lezen en jezelf hierin herkennen: ik vind jullie lief hoor! Ik vind alleen jullie stijl nogal kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |