Sorry Crutch...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe es normaal.
Dat wens je niemand toe.
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.quote:
Je bent gedoemdquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef SicSicSics het volgende:
Paddo's vond ik altijd heel leuk, tot de laatste keer, toen niet meer!
WOORDGARP HAHAquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.
Rightquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent gedoemd
Werkt dat spul al?
Idem. De tyfus wat een lomp spul. Hadden ook een portie pp genomenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugs
Ik heb geen seks. Zoenen, pijpen en ik heb het heel soms anaal gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe geen drugs. Alcohol, sigaretten en ik heb een keer of drie een joint in handen gehad.
Pak er dan een pincet bijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.
Gewoon met de hand verwijderen dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.
Ja same story, ik lag helemaal overhoopquote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem. De tyfus wat een lomp spul. Hadden ook een portie pp genomenToen we 16 of 17 waren. Man, man, man wat was ik de weg kwijt zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |