Sorry Crutch...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe es normaal.
Dat wens je niemand toe.
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.quote:
Je bent gedoemdquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef SicSicSics het volgende:
Paddo's vond ik altijd heel leuk, tot de laatste keer, toen niet meer!
WOORDGARP HAHAquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.
Rightquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent gedoemd
Werkt dat spul al?
Idem. De tyfus wat een lomp spul. Hadden ook een portie pp genomenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugs
Ik heb geen seks. Zoenen, pijpen en ik heb het heel soms anaal gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe geen drugs. Alcohol, sigaretten en ik heb een keer of drie een joint in handen gehad.
Pak er dan een pincet bijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.
Gewoon met de hand verwijderen dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.
Ja same story, ik lag helemaal overhoopquote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem. De tyfus wat een lomp spul. Hadden ook een portie pp genomenToen we 16 of 17 waren. Man, man, man wat was ik de weg kwijt zeg.
Ik ook niet, alleen alcohol, koffie, sigaretten, paddo's, speed, coke en xtc.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe geen drugs. Alcohol, sigaretten en ik heb een keer of drie een joint in handen gehad.
Is wel lief van je maar terminaal duidt toch wel op dodelijk. Jij bedoelt denk ik chronischquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen alcohol, koffie, sigaretten, paddo's, speed, coke en xtc.
garp
Salvia.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugs
Het is dodelijk irritant.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is wel lief van je maar terminaal duidt toch wel op dodelijk. Jij bedoelt denk ik chronisch
Hier ligt Skv.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is wel lief van je maar terminaal duidt toch wel op dodelijk. Jij bedoelt denk ik chronisch
Salvia wilde ik ook doen, tot ik een filmpje zag van een gast die daar enorm lijp van werd en uit (lees: door) het raam heen sprong.quote:
Kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Salvia wilde ik ook doen, tot ik een filmpje zag van een gast die daar enorm lijp van werd en uit (lees: door) het raam heen sprong.
Waarom wachten? Die vrouw zie je 1 keer ofzo, care etcquote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik over de schaamte heen kom om gewoon alles te laten waxen, ik heb zo'n schijthekel aan scherenHet wordt er ook niet mooier op.
Dat filmpje is awesome!!! Wel ook voor mij de reden dat ik het nooit gedaan hebquote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Salvia wilde ik ook doen, tot ik een filmpje zag van een gast die daar enorm lijp van werd en uit (lees: door) het raam heen sprong.
Nope. Wilde het wel een keer via-via regelen maar vertrouwde het niet. Net als keta.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Iemand ervaringen met DMT? Buiten dromen dan natuurlijk.
Jij mag heul geen enge drugs doen die fout kan uitpakkenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat filmpje is awesome!!! Wel ook voor mij de reden dat ik het nooit gedaan heb
De waxer die ik hier ken komt altijd in de sportschoolquote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom wachten? Die vrouw zie je 1 keer ofzo, care etc
Hm dat is minder dan, andere stad proberen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De waxer die ik hier ken komt altijd in de sportschool
Sjamanen shit. Heb het nooit kunnen regelen, en nu geen behoefte meer aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nope. Wilde het wel een keer via-via regelen maar vertrouwde het niet. Net als keta.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij mag heul geen enge drugs doen die fout kan uitpakken
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij mag heul geen enge drugs doen die fout kan uitpakken
Ja, maar ja. Dan nog lig je nakend met je benen wijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat is minder dan, andere stad proberen?
Is datura hetzelfde als doornappel?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sjamanen shit. Heb het nooit kunnen regelen, en nu geen behoefte meer aan.
Toch wel jammer.
En datura. Dat is echt eng. Die trip reports, holy fuck.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Jwz dat onze dagen voorbij zijn mohmi
Zoek een vriendje, laat het hem doen. Maak het uitquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Dan nog lig je nakend met je benen wijd.
Doe je toch ook bij de dokter voor een uitstrijkje? Zo een wax persoon ziet veel dames lijkt me, anders draait ze niet voldoende omzetquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al wil ik héééééééél mss binnenkort wel appie weer ff bellenquote:
nachtschade.quote:
Heb hier het boek 'uit je bol' van hellinga en plomp liggen. De moeite waard om een keer te lezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
nachtschade.
Beetje als kogelvis eten qua risico.
Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50 mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden.
JA NOU DAT VIND IK OOK NIET LEUKquote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je toch ook bij de dokter voor een uitstrijkje? Zo een wax persoon ziet veel dames lijkt me, anders draait ze niet voldoende omzet
Edit.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb hier het boek 'uit je bol' van hellinga en plomp liggen. De moeite waard om een keer te lezen.
Vroeger deed ik ook nog wel eens ephedra, maar dat is echt troep.
Hadden we toch al afgesproken....quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Al wil ik héééééééél mss binnenkort wel appie weer ff bellen
Ephedra: Vragen & Antwoorden deel 1quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb hier het boek 'uit je bol' van hellinga en plomp liggen. De moeite waard om een keer te lezen.
Hij is account manager tegenwoordig, hij belde laatst zn klanten remember, kheb zn nieuwe nummerquote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hadden we toch al afgesproken....Wordt wel na het vakantiegeld though
En als het nr nog klopt
En verder niet meer over beginnen want dan wil ik het nu en ik hou er niet zo van ik niet nu krijg wat ik wil
*driftbui, met gebalde knuistjes op de grond aan het stampen*
xD Is goed, moet nog bijkomen van het lachen nlquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij is account manager tegenwoordig, hij belde laatst zn klanten remember, kheb zn nieuwe nummer![]()
We praten later
Hartkloppingen en je nekharen die overeind gaan staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
xD xD xD xD ben je 12 ??quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
xD Is goed, moet nog bijkomen van het lachen nl
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
'Brazilian Wax' - vorm: streepje - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen, perineum, onderkant billen en bilnaad ¤52, ¤47,-
'Triangle Wax' - vorm: driehoekje - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen, perineum, onderkant billen en bilnaad ¤52, ¤47,-
'Hollywood Wax' - alle haren weg - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen, perineum, onderkant billen en bilnaad ¤50, ¤46,-
'Full Wax' - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen en perineum ¤43,-
'Bikiniwax' - Venusheuvel en liezen/bikinilijn ¤29,-
Wat een prijzen
Die zooi ga ik niet proberen. Veel te eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hartkloppingen en je nekharen die overeind gaan staan.
Heb ook nog wel eens zelf Absinthe gemaakt. Dat is ook met nachtschade. Had alleen een foutje gemaakt door een te laag alcohol percentage te gebruiken (35%) en dat neemt de stoffen niet goed op. Het gaat beter met 75% of hoger, en dan later weer verdunnen.
Toen was het alleen bitter en smerig.
Wel.quote:
Wie is er hier verslaafd dan?quote:
haters en falers tochquote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie is er hier verslaafd dan?
Haterz gaan haten
Ben ik ook helemaal vanaf. Ik vind het niet meer waard om 3 dagen van slag te zijn voor 1 leuke avond.quote:
Je kan toch ook een halfje nemen? Dan ga je ook niet zo aan gort.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal vanaf. Ik vind het niet meer waar dom 3 dagen van slag te zijn voor 1 leuke avond.
Dit inderdaad. 2weken lang elke dag is ook geen succes btwquote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal vanaf. Ik vind het niet meer waar dom 3 dagen van slag te zijn voor 1 leuke avond.
Wat? 14 dagen op mdma?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit inderdaad. 2weken lang elke dag is ook geen succes btw
Maat houden?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
Je kan toch ook een halfje nemen? Dan ga je ook niet zo aan gort.
Nee als ik het doe, doe ik het goedquote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan toch ook een halfje nemen? Dan ga je ook niet zo aan gort.
Bij mij gaat het altijd mis met bier qua maathouden.quote:
Dat kan ik dan weer wel. 1of 2 biertes drinken omdat ik nog moet rijden of de volgende dag moet werken...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Skv het volgende:
Bij mij gaat het altijd mis met bier qua maathouden.
Goed idee! Wat jij, shifto?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Heb wel zin in een biertje gekregen. Zo maar weer eens op huis aan!
Uiteraard, maar zit hier nog wel een uur dus denk rond uurke of half 7 bij jouwesquote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed idee! Wat jij, shifto?Spam ff trouwens als je mijn kant op komt straks
Okquote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef thatday het volgende:
1 keer mdma gedaan en toen ben ik als braaf meisje met mn beste vriendin in bed beland.
Dan is echt alles en iedereen lief, geweldig, ahhhh. Wel grappig.
Verder nooit meer spul gedaan, dat controleverlies is best freaky
Dat uber happy is alleen de 1e keer. Tenminste, toen was ik ECHT verliefd op alles en iedereenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef thatday het volgende:
1 keer mdma gedaan en toen ben ik als braaf meisje met mn beste vriendin in bed beland.
Dan is echt alles en iedereen lief, geweldig, ahhhh. Wel grappig.
Verder nooit meer spul gedaan, dat controleverlies is best freaky
Rijden!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel. 1of 2 biertes drinken omdat ik nog moet rijden of de volgende dag moet werken...
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Rijden!
Ik wil mijn auto terug.Maar ik heb 'm verkocht.
Ja verkocht. Was uit '72.quote:
Dezelfde reden als waarom ik mijn Honda CB500 uit '73 kroegracer weg heb gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef Skv het volgende:
Had geen tijd meer voor het onderhoud helaas.
Volgende week weer rijlesquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dezelfde reden als waarom ik mijn Honda CB500 uit '73 kroegracer weg heb gedaan.
Tof! Wel op een zware toch?quote:
Dat dacht ik ook altijd, maar het ging verbazend goed!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
Een motor rijbewijs zou mijn dood betekenen.
Licht mag toch alleen als je een meisje bent?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Tof! Wel op een zware toch?
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar het ging verbazend goed!
Mijn ogenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Licht mag toch alleen als je een meisje bent?
Ja ik zit nog te twijfelen, mss ooit
IK WORD HELEMAAL WILT ALS MENSEN MIJ GAAN VERBETERENquote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ogen![]()
![]()
Er gelden beperkingen wanneer je net begint
Tuurlijk.quote:
Wild.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL WILT ALS MENSEN MIJ GAAN VERBETEREN
Grapje.quote:
52 topics laterquote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo ik ben weer in het land der levenden.
Je komt uit de hel?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo ik ben weer in het land der levenden.
Ja, ik moet eerst kneiterhard leren en daarna ging ik naar Londennnn en toen ik was vanochtend om 10 uur thuis na brak brak te zijn en nu ben ik net een halfuur wakker.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst kneiterhard leren en daarna ging ik naar Londennnn en toen ik was vanochtend om 10 uur thuis na brak brak te zijn en nu ben ik net een halfuur wakker.
Dump je vriend trouwens evenquote:
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Dump je vriend trouwens evenDan voelen wij ons meer verbonden met je in dit topic
![]()
KOM DAN IK STA VOOR JE HUIS!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL WILT ALS MENSEN MIJ GAAN VERBETEREN
Dat ben ikquote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
...ben jij die groep kleine Marrokaantjes?
Zonder te kijken dan hequote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik durfde geen oogcontact te maken...Mag ik nu alsnog terug zwaaien?
Hara, respect manquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
600kcal, ik ga zo meteen lekker patat eten
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
*zwaait blind dus wrs ook in de verkeerde richting maar jij weet dat het voor jou is*
1.5 uur ongeveer. wel de eerste keer dat ik 600 heb gehaald hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, respect manHoe lang ben jij bezig in de sportschool?
FRIETJONSquote:
Ben op zoek naar een betaalbare sportschool in DB, als ik die gevonden heb, kom ik bij jou je trainingsschema vragenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
1.5 uur ongeveer. wel de eerste keer dat ik 600 heb gehaald hoor
Ah, nu voel ik me wat minder slecht dat ik paar weken geleden na de sportschool naar de Burger King ben gegaanquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
600kcal, ik ga zo meteen lekker patat eten
Sowieso, nooit slecht voelen over BKquote:Op woensdag 18 april 2012 18:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nu voel ik me wat minder slecht dat ik paar weken geleden na de sportschool naar de Burger King ben gegaan
Ben je ook fatty?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een betaalbare sportschool in DB, als ik die gevonden heb, kom ik bij jou je trainingsschema vragenIk snap dat dat voor ieder persoon anders is, maar helpen zal het iig
![]()
Enjoy de frietjes!
Hahahahha! Nou, ik eet mooi af en toe patat hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nu voel ik me wat minder slecht dat ik paar weken geleden na de sportschool naar de Burger King ben gegaan
Een dame met rondingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een dame met rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is valt eigenlijk wel mee, laat eens zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Laat ik op TC wel een keer zien, doe ik zelfs een piepklein dansje voor jequote:Op woensdag 18 april 2012 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is valt eigenlijk wel mee, laat eens zien
Ik heb een dikke uitgelubberde bast, dat wel.quote:
Maar daar trapt Murdera me altijd weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Laat ik op TC wel een keer zien, doe ik zelfs een piepklein dansje voor je
Die sleep je toch gewoon aan zn dreads TC uit?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar trapt Murdera me altijd weg.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
'k Ben bereid om langs te komen voor MOhmi's dansje.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een dame met rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt zelfs aardig tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:
QFTquote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef Cici het volgende:
[..]
Dit.
En gooi haar spullen maar buiten en meld haar dat ze ze daar kan ophalen.
Dat had ik gedaan...
Hahaha jij hebt puike ideeenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef shifto het volgende:
Alles op marktplaats en van de winst een hoer
Close enoughquote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is bijna alsof dat plan zou van mij zou kunnen afkomen
en bier om het verdriet weg te drinken mag je nog niet hequote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef Skv het volgende:
IK BEN AFGEWEZEN VOOR EEN TRAINEESHIP.
CANNOT HANDLE. CANNOT COMPUTE.![]()
![]()
Ik kan hier echt niet mee omgaan.
Baww, kut voor je.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef Skv het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef Skv het volgende:
![]()
Tuurlijk, vrouwen winnen al het keukengereiquote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier!Ga ik nu door voor de koelkast??
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen winnen al het keukengerei![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen winnen al het keukengerei![]()
![]()
Waar mot ie kome?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Das gvd zo'n goed argument dat ik niet eens een bijdehante opmerking terug heb
Ik vind geld in een zwart gat storten als Unicef onzinnig, vandaar dat ik mijn 'ontwikkelingshulp' via Kiva doe.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
Ah ja microkredieten, daar heb ik eerder van gehoord, wist niet dat het Kiva heette. Klinkt tof
. Meen dat er ook een programma aan gewijd was op tv.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
In de keuken natuurlijk, wat the fuck is dat nou toch voor vraag??![]()
![]()
Sluit ik me helemaal bij aan. Leuk initiatief is het ookquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind geld in een zwart gat storten als Unicef onzinnig, vandaar dat ik mijn 'ontwikkelingshulp' via Kiva doe.
Waar is je vriend, die kan me tenminste nog vertellen waar hij in de keuken moet komenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
In de keuken natuurlijk, wat the fuck is dat nou toch voor vraag??![]()
![]()
Haiquote:
Cammen? Where?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:27 schreef shifto het volgende:
Lieverds![]()
Wie gaat er zo allemaal mee geil cammen?
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok. Dan maak ik nog even dit potje af.
Ben je al op tc?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:27 schreef shifto het volgende:
Lieverds![]()
Wie gaat er zo allemaal mee geil cammen?
Heb ze allemaal gedownloadquote:
Wasmachinequote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef WasMachinator het volgende:
zo net even lekker een rondje gefietst, werd even gek hier binnen..
oh en hey ovoxo! ik kan natuurlijk niet achterblijven![]()
al naar films kunnen kijken op jullie nieuwe bad ass tv?
Viel wel mee vandaag, moest alleen 4 uur wachten op een werkcollege statistiek en daar wordt je niet blij vanquote:
Ja, school, bleh. Statistiek klinkt echt kutquote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Viel wel mee vandaag, moest alleen 4 uur wachten op een werkcollege statistiek en daar wordt je niet blij van..
Ah, druk met school of andere dingen?
indd school = bleh..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, school, bleh. Statistiek klinkt echt kut.
Awh mooizoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
indd school = bleh..
dat is het ook.. gelukkig snap ik het wel, t interesseert me alleen totaal niet
.
Ik heb morgen vrij en ga dan lekker bij een vriend op de bank hangen en film(s) kijkenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh mooizo. ga je nog wat leuks doen deze week?
Ah leukquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij en ga dan lekker bij een vriend op de bank hangen en film(s) kijken..
Voor de rest heb ik nog niks gepland, maar t zal zoals altijd wel zo zijn dat ik op het laatste moment nog iets plan![]()
En heb jij nog iets om naar uit te kijken deze week?
Nee bedankt, die discipline heb ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
voor de lonely mensen met liefdesverdriet:
40 days 40 nights challenge gaat weer van start!
eindexamen jaar? zeker doen! alles beter als thuis zitten te verpieterenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah leuk. Nee ik mag lekker het hele weekend leren, en misschien dat ik nog even bij vriendinnen ook films ga kijken ofzo.
Waarom doe jij het eigenlijk, als ik vragen magquote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
voor de lonely mensen met liefdesverdriet:
40 days 40 nights challenge gaat weer van start!
goede vraagquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waarom doe jij het eigenlijk, als ik vragen mag?
bewijzen dat ik het kan, kijken of ik die discipline hebquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waarom doe jij het eigenlijk, als ik vragen mag?
Nee, maar ik heb best veel te doen voor school, PO's enzo en heb tentamens begin mei en ik wil op tijd beginnen met lerenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
eindexamen jaar? zeker doen! alles beter als thuis zitten te verpieteren.
Heb je een vriendin? Lijkt me makkelijker als je geen vriendin hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bewijzen dat ik het kan, kijken of ik die discipline heb
nee heb ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Lijkt me makkelijker als je geen vriendin hebt
Slimme meid! ik deed meestal alles voor me uit duwen en dan op het laatste moment stressenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb best veel te doen voor school, PO's enzo en heb tentamens begin mei en ik wil op tijd beginnen met leren.
Awh, gaat het al beter? Maar wel tof als je het echt vol kunt houdenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee heb ik nietDaardoor is het wel makkelijk om mee te doen
![]()
ging bijna 4 maanden geleden uit. Beetje zelfde situatie als die film![]()
![]()
______!!!
ja hoor, ben denk ik wel over haar heen. Heb haar alleen nadat het uit is nooit meer echt gesproken, laat staan gezien. Dus weet niet hoe ik daar op zou reageren.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, gaat het al beter? Maar wel tof als je het echt vol kunt houden.
Dat doe ik ook echt elk jaar en ik heb al zo veel tentamens verpest in het begin van het jaar, dus ik moet wel hard werken wil ik over gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Slimme meid! ik deed meestal alles voor me uit duwen en dan op het laatste moment stressen. zelfs gedaan met mijn profielwerkstuk, mocht bijna geen examen doen
Hoe zou je er denk je op reageren? Hoe lang had je eigenlijk wat met haar?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja hoor, ben denk ik wel over haar heen. Heb haar alleen nadat het uit is nooit meer echt gesproken, laat staan gezien. Dus weet niet hoe ik daar op zou reageren.
ja je moet er ook een beetje geluk bij hebben, anders lukt t echt niet(en blijf je zitten zoals ik in t 4equote:Op woensdag 18 april 2012 23:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt elk jaar en ik heb al zo veel tentamens verpest in het begin van het jaar, dus ik moet wel hard werken wil ik over gaan.
Meh ik hoop het, ik denk van wel. Blijven zitten lijkt me zo kutquote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja je moet er ook een beetje geluk bij hebben, anders lukt t echt niet(en blijf je zitten zoals ik in t 4e). maar t gaat wel goed komen toch?
ik had 4 jaar met haar, waren elkaars 1e etc., weet niet hoe ik er op zou reageren. We gingen als vrienden uit elkaar en ik heb na haar nog wel andere meiden gescharreldquote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe zou je er denk je op reageren? Hoe lang had je eigenlijk wat met haar?.
Ah dat is jammer, maar je komt vast wel weer iemand tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had 4 jaar met haar, waren elkaars 1e etc., weet niet hoe ik er op zou reageren. We gingen als vrienden uit elkaar en ik heb na haar nog wel andere meiden gescharreld![]()
wordt wel awkward zo'n ontmoeting denk ik
hoe gingen jullie uit elkaar dan? en hoelang hadden jullie?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah dat is jammer, maar je komt vast wel weer iemand tegen. Lijkt me ook heel awkward, ja... Denk dat als ik m'n ex nu zou zien, ik niet eens meer hoi kan zeggen tegen hem
.
We schrijven mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe gingen jullie uit elkaar dan? en hoelang hadden jullie?
vertel vertel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe gingen jullie uit elkaar dan? en hoelang hadden jullie?
vertel vertel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]lang verhaal enzo, in totaal 8 maanden gehad en het ging heel kut uit en we hebben elkaar nooit meer gesproken nadat het uit ging, ook 4 maanden geleden.
blijven zitten is indd kut, uiteindelijk wel een groot deel van mijn huidige goede vrienden aan overgehouden thoughquote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh ik hoop het, ik denk van wel. Blijven zitten lijkt me zo kut![]()
.
Trouwens, wat vind je van biomedische wetenschappen?
Haha nee, hij ging niet vreemd, denk dat dat makkelijker verwerken was voor mij dan wat er nu gebeurd is, maar ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ging hij vreemd?
want bij mij ging mijn vriendin 1x vreemd en heb ik dit nog vergeven ook![]()
ik was te verliefd, daarnaast had ik ook een reis samen met haar naar de andere kant van de wereld geboekt. Speelde allebei mee. Maar als ik die reis niet had geboekt had ik haar zo bij het grofvuil gezetquote:Op woensdag 18 april 2012 23:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha nee, hij ging niet vreemd, denk dat dat makkelijker verwerken was voor mij dan wat er nu gebeurd is, maar ja.
En dat is kut, hoe kan je haar vergeven? Lijkt me toch echt pijnlijk...
Ah nouja het is niet heel erg, maar ik heb het gevoel dat je dan gewoon een jaar verspilt ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
blijven zitten is indd kut, uiteindelijk wel een groot deel van mijn huidige goede vrienden aan overgehouden though.
Het is een leuke, zeer interessante opleiding! Qua banen erna weet ik alleen nog niet zeker wat ik wil..
Dus door die reis was je nog samen met haar? Ik zou die reis dan cancelen hoor, dat ga ik mezelf niet aandoen.. Maar is toch goed gekomen daarna? Zou het iig niet meer accepteren als je weer een vriendin hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik was te verliefd, daarnaast had ik ook een reis samen met haar naar de andere kant van de wereld geboekt. Speelde allebei mee. Maar als ik die reis niet had geboekt had ik haar zo bij het grofvuil gezet
Reis cancelen zou 1500E kosten. Had ik een heel jaar voor gespaard als scholier zijndequote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus door die reis was je nog samen met haar? Ik zou die reis dan cancelen hoor, dat ga ik mezelf niet aandoen.. Maar is toch goed gekomen daarna? Zou het iig niet meer accepteren als je weer een vriendin hebt.
opzich heb ik er geen spijt van dat ik het jaar heb moeten over doen, als ik nu terugkijk was ik of t 5e jaar blijven zitten of had ik gefaald bij de examens. Ik heb toen de basis van eigenlijk alle vakken kunnen verbeteren bij mijzelf en dat heeft veel gescheeld:) .quote:Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah nouja het is niet heel erg, maar ik heb het gevoel dat je dan gewoon een jaar verspilt ofzo, is vast niet zo..
Lijkt me ook een hele leuke opleiding, alleen is het vinden van een baan met zo'n opleiding niet moeilijk?
Oh ja dan snap ik het, maar het lijkt me dan kut om een beetje geforceerd op vakantie te gaan samen... Volgende keer idd dat doen, maar oke laten we hopen op geen volgende keer thoquote:Op donderdag 19 april 2012 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Reis cancelen zou 1500E kosten. Had ik een heel jaar voor gespaard als scholier zijnde
We hebben het nog een half jaar erg gezellig gehad, toen op reis gegaan en na 2 maanden was het uit.
volgende keer gewoon zero tolerance beleid
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het, maar het lijkt me dan kut om een beetje geforceerd op vakantie te gaan samen... Volgende keer idd dat doen, maar oke laten we hopen op geen volgende keer tho.
Ah ja dan lijkt het me wel beterquote:Op donderdag 19 april 2012 00:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
opzich heb ik er geen spijt van dat ik het jaar heb moeten over doen, als ik nu terugkijk was ik of t 5e jaar blijven zitten of had ik gefaald bij de examens. Ik heb toen de basis van eigenlijk alle vakken kunnen verbeteren bij mijzelf en dat heeft veel gescheeld:) .
ja qua banen, sowieso in deze tijden is bijna alles waardeloos wat dat betreft. maar in principe zou het niet slecht moeten zijn, ergo nederland(eig heel europa) wordt alleen maar grijzer en krijgt meer klachten oftewel er zijn briljante geesten nodig om daar iets op te verzinnen.
Ja is ook leuk, iig geen gezeik somsquote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]let's hope not, maar ik ben nu van plan om lekker een tijd single te zijn. Scheelt veel gezeur en het bevalt me wel moet ik eerlijk toegeven
met mijn vrienden kan ik niet alles delen, heb daar nu mijn broer voorquote:Op donderdag 19 april 2012 00:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja is ook leuk, iig geen gezeik soms. Ik mis het wel ergens, m'n ex was ook m'n beste vriend en ik kon altijd goed met hem praten enzo, maar daar heb je ook vriendinnen voor :p
ik had het ook liever nietquote:Op donderdag 19 april 2012 00:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah ja dan lijkt het me wel beter, opzich is het ook niet heel erg alleen ik heb 't liever niet
. En ja je hebt gelijk, meer klachten en alles, maar het is sowieso moeilijk om een goede baan te vinden nu. Wanneer ben je klaar?
Awh ook goed, iig iemand om mee te pratenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met mijn vrienden kan ik niet alles delen, heb daar nu mijn broer voor![]()
en als je van je 14e tot je 18e in een relatie hebt gezeten kom je er nu pas achter wat je allemaal hebt gemist
True that en wow, nog wel een beetje langquote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik had het ook liever niet, maar soms heb je niks te willen he..
haha dat duurt nog even, zit nu in het eerste jaar, dus moet nog 2 jaar bachelor en dan nog 2 jaar een master volgen
..
als je er nog vragen over hebt kun je ze me dm'en
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
Je bent een beetje een teleurstelling voxje.
Terwijl jullie met de broek open zaten te wachten?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:51 schreef Murdera het volgende:
Zeggen dat ze op TC haar cam aan zou zetten om dan stiekem snel weg te gaan.
Kinderachtig.
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terwijl jullie met de broek open zaten te wachten?
Zonder broek uiteraard.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terwijl jullie met de broek open zaten te wachten?
14?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
Nee, joysa, mohmi en flippie waren er ook.
Maar het was gewoon bijzonder kinderachtig gedrag.
Het is dat ze 14 is, anders zou ik het echt kansloos vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |