Sorry Crutch...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe es normaal.
Dat wens je niemand toe.
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.quote:
Je bent gedoemdquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Terminaal ziek kan ook duiden op een voor eeuwig ingegroeid baardhaartje. Hoewel ik dat ook niemand toe wens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef SicSicSics het volgende:
Paddo's vond ik altijd heel leuk, tot de laatste keer, toen niet meer!
WOORDGARP HAHAquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ingegroeid schaamhaar is veel kutter.
Rightquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent gedoemd
Werkt dat spul al?
Idem. De tyfus wat een lomp spul. Hadden ook een portie pp genomenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugs
Ik heb geen seks. Zoenen, pijpen en ik heb het heel soms anaal gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe geen drugs. Alcohol, sigaretten en ik heb een keer of drie een joint in handen gehad.
Pak er dan een pincet bijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.
Gewoon met de hand verwijderen dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de andere drie haartjes wel. De eindbaas zit nog steeds vast.
Ja same story, ik lag helemaal overhoopquote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Idem. De tyfus wat een lomp spul. Hadden ook een portie pp genomenToen we 16 of 17 waren. Man, man, man wat was ik de weg kwijt zeg.
Ik ook niet, alleen alcohol, koffie, sigaretten, paddo's, speed, coke en xtc.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe geen drugs. Alcohol, sigaretten en ik heb een keer of drie een joint in handen gehad.
Is wel lief van je maar terminaal duidt toch wel op dodelijk. Jij bedoelt denk ik chronischquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen alcohol, koffie, sigaretten, paddo's, speed, coke en xtc.
garp
Salvia.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was de laatste keer. Die shit is heftig man, niet te vergelijken met andere drugs
Het is dodelijk irritant.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is wel lief van je maar terminaal duidt toch wel op dodelijk. Jij bedoelt denk ik chronisch
Hier ligt Skv.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is wel lief van je maar terminaal duidt toch wel op dodelijk. Jij bedoelt denk ik chronisch
Salvia wilde ik ook doen, tot ik een filmpje zag van een gast die daar enorm lijp van werd en uit (lees: door) het raam heen sprong.quote:
Kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Salvia wilde ik ook doen, tot ik een filmpje zag van een gast die daar enorm lijp van werd en uit (lees: door) het raam heen sprong.
Waarom wachten? Die vrouw zie je 1 keer ofzo, care etcquote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik over de schaamte heen kom om gewoon alles te laten waxen, ik heb zo'n schijthekel aan scherenHet wordt er ook niet mooier op.
Dat filmpje is awesome!!! Wel ook voor mij de reden dat ik het nooit gedaan hebquote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Salvia wilde ik ook doen, tot ik een filmpje zag van een gast die daar enorm lijp van werd en uit (lees: door) het raam heen sprong.
Nope. Wilde het wel een keer via-via regelen maar vertrouwde het niet. Net als keta.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Iemand ervaringen met DMT? Buiten dromen dan natuurlijk.
Jij mag heul geen enge drugs doen die fout kan uitpakkenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat filmpje is awesome!!! Wel ook voor mij de reden dat ik het nooit gedaan heb
De waxer die ik hier ken komt altijd in de sportschoolquote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom wachten? Die vrouw zie je 1 keer ofzo, care etc
Hm dat is minder dan, andere stad proberen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De waxer die ik hier ken komt altijd in de sportschool
Sjamanen shit. Heb het nooit kunnen regelen, en nu geen behoefte meer aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nope. Wilde het wel een keer via-via regelen maar vertrouwde het niet. Net als keta.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij mag heul geen enge drugs doen die fout kan uitpakken
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij mag heul geen enge drugs doen die fout kan uitpakken
Ja, maar ja. Dan nog lig je nakend met je benen wijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat is minder dan, andere stad proberen?
Is datura hetzelfde als doornappel?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sjamanen shit. Heb het nooit kunnen regelen, en nu geen behoefte meer aan.
Toch wel jammer.
En datura. Dat is echt eng. Die trip reports, holy fuck.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Jwz dat onze dagen voorbij zijn mohmi
Zoek een vriendje, laat het hem doen. Maak het uitquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Dan nog lig je nakend met je benen wijd.
Doe je toch ook bij de dokter voor een uitstrijkje? Zo een wax persoon ziet veel dames lijkt me, anders draait ze niet voldoende omzetquote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al wil ik héééééééél mss binnenkort wel appie weer ff bellenquote:
nachtschade.quote:
Heb hier het boek 'uit je bol' van hellinga en plomp liggen. De moeite waard om een keer te lezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
nachtschade.
Beetje als kogelvis eten qua risico.
Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50 mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden.
JA NOU DAT VIND IK OOK NIET LEUKquote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je toch ook bij de dokter voor een uitstrijkje? Zo een wax persoon ziet veel dames lijkt me, anders draait ze niet voldoende omzet
Edit.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb hier het boek 'uit je bol' van hellinga en plomp liggen. De moeite waard om een keer te lezen.
Vroeger deed ik ook nog wel eens ephedra, maar dat is echt troep.
Hadden we toch al afgesproken....quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Al wil ik héééééééél mss binnenkort wel appie weer ff bellen
Ephedra: Vragen & Antwoorden deel 1quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb hier het boek 'uit je bol' van hellinga en plomp liggen. De moeite waard om een keer te lezen.
Hij is account manager tegenwoordig, hij belde laatst zn klanten remember, kheb zn nieuwe nummerquote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hadden we toch al afgesproken....Wordt wel na het vakantiegeld though
En als het nr nog klopt
En verder niet meer over beginnen want dan wil ik het nu en ik hou er niet zo van ik niet nu krijg wat ik wil
*driftbui, met gebalde knuistjes op de grond aan het stampen*
xD Is goed, moet nog bijkomen van het lachen nlquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij is account manager tegenwoordig, hij belde laatst zn klanten remember, kheb zn nieuwe nummer![]()
We praten later
Hartkloppingen en je nekharen die overeind gaan staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
xD xD xD xD ben je 12 ??quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
xD Is goed, moet nog bijkomen van het lachen nl
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
'Brazilian Wax' - vorm: streepje - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen, perineum, onderkant billen en bilnaad ¤52, ¤47,-
'Triangle Wax' - vorm: driehoekje - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen, perineum, onderkant billen en bilnaad ¤52, ¤47,-
'Hollywood Wax' - alle haren weg - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen, perineum, onderkant billen en bilnaad ¤50, ¤46,-
'Full Wax' - Bikinilijn, venusheuvel, schaamlippen en perineum ¤43,-
'Bikiniwax' - Venusheuvel en liezen/bikinilijn ¤29,-
Wat een prijzen
Die zooi ga ik niet proberen. Veel te eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hartkloppingen en je nekharen die overeind gaan staan.
Heb ook nog wel eens zelf Absinthe gemaakt. Dat is ook met nachtschade. Had alleen een foutje gemaakt door een te laag alcohol percentage te gebruiken (35%) en dat neemt de stoffen niet goed op. Het gaat beter met 75% of hoger, en dan later weer verdunnen.
Toen was het alleen bitter en smerig.
Wel.quote:
Wie is er hier verslaafd dan?quote:
haters en falers tochquote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie is er hier verslaafd dan?
Haterz gaan haten
Ben ik ook helemaal vanaf. Ik vind het niet meer waard om 3 dagen van slag te zijn voor 1 leuke avond.quote:
Je kan toch ook een halfje nemen? Dan ga je ook niet zo aan gort.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal vanaf. Ik vind het niet meer waar dom 3 dagen van slag te zijn voor 1 leuke avond.
Dit inderdaad. 2weken lang elke dag is ook geen succes btwquote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal vanaf. Ik vind het niet meer waar dom 3 dagen van slag te zijn voor 1 leuke avond.
Wat? 14 dagen op mdma?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit inderdaad. 2weken lang elke dag is ook geen succes btw
Maat houden?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
Je kan toch ook een halfje nemen? Dan ga je ook niet zo aan gort.
Nee als ik het doe, doe ik het goedquote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan toch ook een halfje nemen? Dan ga je ook niet zo aan gort.
Bij mij gaat het altijd mis met bier qua maathouden.quote:
Dat kan ik dan weer wel. 1of 2 biertes drinken omdat ik nog moet rijden of de volgende dag moet werken...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Skv het volgende:
Bij mij gaat het altijd mis met bier qua maathouden.
Goed idee! Wat jij, shifto?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Heb wel zin in een biertje gekregen. Zo maar weer eens op huis aan!
Uiteraard, maar zit hier nog wel een uur dus denk rond uurke of half 7 bij jouwesquote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed idee! Wat jij, shifto?Spam ff trouwens als je mijn kant op komt straks
Okquote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef thatday het volgende:
1 keer mdma gedaan en toen ben ik als braaf meisje met mn beste vriendin in bed beland.
Dan is echt alles en iedereen lief, geweldig, ahhhh. Wel grappig.
Verder nooit meer spul gedaan, dat controleverlies is best freaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |