Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.quote:
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.quote:
Ik heb twee dagen niet gewerkt en dus niet mee zitten spammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.
Heb een dergelijk klokje (maar dan goedkoop) voor gala's, want daar is het niet geaccepteerd om een polshorloge te dragen. Zakhorloge mag dan weer wel.
Ik vind het een mooie aanvulling op mijn giletje.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.
Heb een dergelijk klokje (maar dan goedkoop) voor gala's, want daar is het niet geaccepteerd om een polshorloge te dragen. Zakhorloge mag dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie bruiloftquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.
Waz wit joequote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.
quote:
QFTquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet toch instant top 3 zijn voor ons beiden
Crutchquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet toch instant top 3 zijn voor ons beiden
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:
Nazi!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Myst
Murdera
Shifto
Al die spelfouten, ik kan er niet mee omgaan
Lekker boeiend, het gaat om mijn jurkenquote:
Ik wil er ook af.quote:
Heb je galajurken dan? Of alleen cocktailrommel?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het gaat om mijn jurken
Buy ALL the gowns!
The fuck trut.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Myst
Murdera
Shifto
Al die spelfouten, ik kan er niet mee omgaan
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?quote:
Ik heb geen rommelquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je galajurken dan? Of alleen cocktailrommel?
ervaring mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?
Gaat dit over mijquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
Ze heeft alleen een 'fat dress' die ze aan kon doen op de vrijdagen waarop ze zielig koekjes ging eten met tranende ogen kijkend naar de mensen die buiten speelde en wensen dat ook een vent haar eens ging pakken
Zo'n jurk
met van die zieke gaten van frustratie erin
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
Ze heeft alleen een 'fat dress' die ze aan kon doen op de vrijdagen waarop ze zielig koekjes ging eten met tranende ogen kijkend naar de mensen die buiten speelde en wensen dat ook een vent haar eens ging pakken
Zo'n jurk
met van die zieke gaten van frustratie erin
Dan staat ze ineens bij je voor de deurquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?
Ik heb naar het eerstvolgende gala ook een meisje meegevraagd die nog nooit naar een gala is geweest. Heb haar de mores (=regels) doorgestuurd. Toen was ze wel even stil.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen rommelEn ik heb dan excuus om er meer te kopen, doh.
fixed.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
EN IK EET VREET ME ALTIJD VOL MET KOEK EN SNOEP.
Dat is wel handig, als je er dan verder 4 weken geen last van hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb naar het eerstvolgende gala ook een meisje meegevraagd die nog nooit naar een gala is geweest. Heb haar de mores (=regels) doorgestuurd. Toen was ze wel even stil.! Is over vier weken pas.
Wel burgers en pizza's? om nom nom nomquote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
EN IK EET VRIJWEL NOOIT KOEK EN SNOEP.
En dan op die avond alleen maar afzeiken dat ze het fout doet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel handig, als je er dan verder 4 weken geen last van hebt.
< 12 jaar vegetarier.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel burgers en pizza's? om nom nom nom
Hoe leef jij, zonder dingen als biefstuk in je leven.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
< 12 jaar vegetarier.
Wel eens pizza of patat enzo
< = minder dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
< 12 jaar vegetarier.
Wel eens pizza of patat enzo
Dat is toch makkelijk? Gewoon iets anders eten wat ook lekker is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe leef jij, zonder dingen als biefstuk in je leven.
3 kwartier.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
< = minder dan.
Kan dus ook één dag zijn.
Waz met jouquote:
Ik wees naar mezelf, kutmongool.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
< = minder dan.
Kan dus ook één dag zijn.
Top 4.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waz met jouJij bent nog steeds een favoriet van mij
HAHAHAHA VLEESMINDERAAR!!! KLEINE PIEMOLLLLquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Gewoon iets anders eten wat ook lekker is.
Mensen lachen me uit als ik zeg dat ik een vleesminderaar ben
Snollaria. Ga eens een kapsalon halen.quote:
Stiekem hoger, maar ze lokken me met grappige plaatjes. Ik ben gedrogeerdquote:
Ja, zo overdreven dat altijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Gewoon iets anders eten wat ook lekker is.
Mensen lachen me uit als ik zeg dat ik een vleesminderaar ben
Door de blender.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zodat ze het op kan lossen in je bouillon?
Ook mijn micropenis werkt op de lachspieren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stiekem hoger, maar ze lokken me met grappige plaatjes. Ik ben gedrogeerd
GEDROGEERD DOOR ANDEREN WTF SMET JOU?!?!?!?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stiekem hoger, maar ze lokken me met grappige plaatjes. Ik ben gedrogeerd
[..]
Ja, zo overdreven dat altijd..
Als ik vlees zou eten zou ik dat ook willen proberenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Snollaria. Ga eens een kapsalon halen.
Ik eet zelf ook weinig vlees overigens, maar da's om mijn cholesterolwaarden.
We openen een nieuwe wereld voor je.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik vlees zou eten zou ik dat ook willen proberenMaar ik denk dat ik shoarmavlees sowieso niet lekker zou vinden
Ik at ook al niet veel vlees, dus tjeh.
Als ik dronken ben ga ik gewoon naar huis en smeer ik een bruine boterham met kaasquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
[..]
We openen een nieuwe wereld voor je.
Doner wanneer je dronken bent
[ afbeelding ]
Broodje bamischijf met pinda.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dronken ben ga ik gewoon naar huis en smeer ik een bruine boterham met kaas
Dat is overigens meer omdat ik de schurft heb aan andere dronken apen die hun broodjes uit staan te braken over mijn schoenen terwijl ik net aan het bestellen ben.
nog nooit mee hoeven te makenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dronken ben ga ik gewoon naar huis en smeer ik een bruine boterham met kaas
Dat is overigens meer omdat ik de schurft heb aan andere dronken apen die hun broodjes uit staan te braken over mijn schoenen terwijl ik net aan het bestellen ben.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
dat dus, vooral als die mensen van de doner tent jou kentquote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier is de doner tent 1 van de gezelligste plekken snachts in het weekend
Ik ga nooit naar een Dönertent als ik bezopen ben en honger heb. Altijd naar de frituurmuur. Daar wordt wel altijd gemept, maar als je dat weet te ontwijken kan je een heel behoorlijk snackje scoren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Totdat jij daar binnenstampt en ruzie gaat lopen makenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Dit dacht ikquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat jij daar binnenstampt en ruzie gaat lopen maken
Nooit ruzie maken waar mensen je eten makenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat jij daar binnenstampt en ruzie gaat lopen maken
Ik heb nog steeds een litteken op mijn linkerhand (pols) zitten omdat ik moeilijk hard uitschoot en een hele flap vel wegschaafde 's nachts. Dat zit er nu weer half opgegroeid.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ook nog nooit meegemaakt; en broodjes kaas smeren als ik dronken ben is levens gevaarlijk!
Kaasschaven zijn sowieso altijd oppassen, maar als ik lam ben veranderen ze in een WMD.
Jij zit écht niet op de uni.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Geester het volgende:
als ik dronken ben dan hoor ik de muziek heel dof en mensen heel dof en dan heb ik een constante boner en smile
Welke man niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
Shifto is een soort Obelix die plezier schept in het in elkaar slaan van anderen en daarna een everzwijn eet.
Dat zit ik welquote:
Ik ook, meer omdat ik lui ben. Want schaven is wel lekkerderquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik koop mijn kaas overigens altijd in plakken.
Dat is duurder, en viezerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is duurder, en viezer
Kaas van de markt
HAHAHAHAHA GOEDEN GARP TERUG NAAR ONZ GEESTER HAHAHAHA KKGRAPPIG LOLOL!@!@!@@!EINS!212quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat zit ik welEchter zeg ik niet welke aangezien men mij dan ooit gaat herkennen ALS Ik een foto plaats
Helemaal niet waar. Net als dat muhahah foto's van andere mensen post.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat zit ik welEchter zeg ik niet welke aangezien men mij dan ooit gaat herkennen ALS Ik een foto plaats
Ik ga echt binnenkort controleren of het klopt met de fotoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Net als dat muhahah foto's van andere mensen post.
Dit heb ik nog steeds niet onderbouwd gezienquote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je naar zon kaas/nootjes boer gaat, kun je vragen of ze het voor je schavenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, kaas in plakken duurder en viezer kan kloppen, maar wel sneller.
Maar die nieuwe supermarkt met de levende kreeften heeft wel heul veul soorten lekkere kaas. Wel zelf schaven
Ja, een 'Creatieve volksuniversiteit' in een kraakpand in de Bijlmer ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef twi het volgende:
Misschien is 't een éénmansuniversiteit, en is 'ie bang zichzelf te herkennen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef twi het volgende:
éénmansuniversiteit.. je word warmerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef twi het volgende:
Wordt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
[..]
éénmansuniversiteit.. je word warmer
Soms ben ik praktisch echt een debielquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je naar zon kaas/nootjes boer gaat, kun je vragen of ze het voor je schavenSuper goed geschaafd dan en geen verwondingen
Ja het is niet goedkoper ofzo, maar als je plakken kan betalen zit dat ook wel snorquote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms ben ik praktisch echt een debielNooit aan gedacht.
Net als met koffie. Ik drink het nooit, dus ik kocht steeds koffiemelk voor mijn gasten wat natuurlijk keihard zuur wordt. Tot iemand mij wees op koffiecreamerNooit bij stilgestaan verder het schap met koffieproducten in te kijken
Gasten die melk in hun koffie willen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms ben ik praktisch echt een debielNooit aan gedacht.
Net als met koffie. Ik drink het nooit, dus ik kocht steeds koffiemelk voor mijn gasten wat natuurlijk keihard zuur wordt. Tot iemand mij wees op koffiecreamerNooit bij stilgestaan verder het schap met koffieproducten in te kijken
OUDE kaasquote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
Mijne pestokaas, geitenkaas en sambalkaas.
En komijnWel 30+ als het kan.
zwart met suiker graagquote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gasten die melk in hun koffie willen.
Oude is superchill. Mits echt KEIOUD met van die grote zoutkristallen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef shifto het volgende:
[..]
OUDE kaas![]()
Hoe ouder hoe beter
En komijnen is ook erg lekkerDie moet wel jong zijn though
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef shifto het volgende:
[..]
OUDE kaas![]()
Hoe ouder hoe beter
En komijnen is ook erg lekkerDie moet wel jong zijn though
Ik vond mijn salade superlekker en houd hem graag binnen. SPoilers plsquote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Oude is superchill. Mits echt KEIOUD met van die grote zoutkristallen.
Ja, maar serieus, ik wil alleen die kaasboer, andere is minder lekker.quote:
Notenboerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, ik wil alleen die kaasboer, andere is minder lekker.
Komijnen.quote:
De kaasboer is zelf ook lekker?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, ik wil alleen die kaasboer, andere is minder lekker.
Visboerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Notenboer
Patatboer
Shoarmaboer
Boer boer
Wij kunnen pratenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Oude is superchill. Mits echt KEIOUD met van die grote zoutkristallen.
Geen smaak hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]oude
kaas
Waz met jou man
Jong 30+van die ene kaasboer!
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gasten die melk in hun koffie willen.
Kopkaasquote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
Oude kaas is lekker en waarom gaat topic #69 eigenlijk over kaas?
We wisselen af, soms poesjes, soms katten, soms kaas.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
Oude kaas is lekker en waarom gaat topic #69 eigenlijk over kaas?
Wat mannenpap er doorheen, afgewisseld met een snufje verwarde poster uit Rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef shifto het volgende:
[..]
We wisselen af, soms poesjes, soms katten, soms kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Homo je doet me pijnquote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Webcam kopuh voor mequote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga echt binnenkort controleren of het klopt met de foto
Jij:')quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat mannenpap er doorheen, afgewisseld met een snufje verwarde poster uit Rotterdam
Daar kom ik elke avondquote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef shifto het volgende:
[..]
kom gewoon naar de plek waar je bed slaapt
Neheee niet die kaart gaan spelen. Je liegt gewoon.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
Btw Skv waarom is het zo moeilijk te geloven of ben je me ziekelijk aan het trollen
Zou ik ook zeggen jaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb 1 FOK!ster gemeet vorig jaar, jammer genoeg is ze amper actief, iets met een andere baan
Ok, even met CSI tools deze vergelijke met die andere, moet deze eerst even 180 graden draaien enzo, facedetectie die je gezicht aanvult blablaquote:
Vraag of ie dna uit zijn wangslijm haalt en vergelijk dat dna met het dna uit jouw spermaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, even met CSI tools deze vergelijke met die andere, moet deze eerst even 180 graden draaien enzo, facedetectie die je gezicht aanvult blabla
Meer fitnessen braquote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Die met de molen is van zondag, de foto in het cafeetje van vorig jaar zomer
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Dalijk wat filmpjes van ons saampjes erin zetten
jammer manquote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Geester het volgende:
Zit op stage man kan helaas nietgeen paint en op word doet ie t niet
maak foto van je scherm met je phone man, als een baas. Dan via je phone fokken en plaatsenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Geester het volgende:
Zit op stage man kan helaas nietgeen paint en op word doet ie t niet
Nee want dan reflecteert zn scherm en ziet zn hele klas wie Geester is enzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef shifto het volgende:
[..]
maak foto van je scherm met je phone man, als een baas. Dan via je phone fokken en plaatsen
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee want dan reflecteert zn scherm en ziet zn hele klas wie Geester is enzo.
Ssst ik wilde hem even bezig houdenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee want dan reflecteert zn scherm en ziet zn hele klas wie Geester is enzo.
Jup.. Ga geld uitgeven voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef shifto het volgende:
* shifto kijkt rond hoe duur een fok abbo is
Kun je mensen mee blokkeren toch?![]()
Ja, friend and foe enzulksquote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef shifto het volgende:
* shifto kijkt rond hoe duur een fok abbo is
Kun je mensen mee blokkeren toch?![]()
Ik hoopte eigenlijk dat hara of crutch genoeg van je zouden krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Jup.. Ga geld uitgeven voor mijDOE HET
Ik doe nog steeds niks wat tegen de regels is mijn bestequote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat hara of crutch genoeg van je zouden krijgen.
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, friend and foe enzulks
Wij worden wel vriendjes dan he?![]()
qftquote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je weet dat iedereen een hekel aan je heeft, en je dan gelijk op kan kankeren he?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds niks wat tegen de regels is mijn beste
Wij houden van iedereen. Wij zijn superaardig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je weet dat iedereen een hekel aan je heeft, en je dan gelijk op kan kankeren he?
Objectief in dezequote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij houden van iedereen. Wij zijn superaardig.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij houden van iedereen. Wij zijn superaardig.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Geester het volgende:
Via facebook wist niet wie ze was en kwamdr met uitgaan tegen en toen whatsappen
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]Dus zelfs jij kan een date regelen
Dan kan je weggaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Tja en dan.. Ik heb genoeg van jouen nu?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Tja en dan.. Ik heb genoeg van jouen nu?
Je leeft in een kooi met een tredmolen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zin in sporten zozodat ik nog meer salade kan eten als ik weer thuiskom
3kg er af, 3 kg erbijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zin in sporten zozodat ik nog meer salade kan eten als ik weer thuiskom
Niet echt lekker voor je huid en de damp is ook niet zo tof, maar dood zal je er niet aan gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Geester het volgende:
Last but not least
Ik ga dan ether pakken uit de kast en gemixt met mijn feces is het een dodelijke combi en gooi ik die in het gezicht van anderen en dan branden ze helemaal weg
evrythin went unexpectdquote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geester get out car and tel how far Murdera can driv bak
De damp is juist wel tof.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet echt lekker voor je huid en de damp is ook niet zo tof, maar dood zal je er niet aan gaan
haters en falers. jwz.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geester get out car and tel how far Murdera can driv bak
Het maakt je dronken. En in 1 avondje met dat spul een stuk of 7 deja vu's krijgen is niet ongewoon.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wordt er licht van in je hoofdOoit geprobeerd, Mur?
Is ook wel ff ander spul he.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ether?Alleen gedaan met veel drank op, schijnt het effect te versterken. Ik vond het niet zo leuk als het eruit zag bij Fear and Loathing
Hoe kwam je aan dat spul dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het maakt je dronken. En in 1 avondje met dat spul een stuk of 7 deja vu's krijgen is niet ongewoon.
Je voelt de hersencellen letterlijk afsterven.
Gelukkig kan ik er best wat missen.
Heul niet, die shit hebben ze daar ook!quote:
quote:There is nothing more helpless and irresponsible than a man in the depths of an ether binge.
Not anything with ether in it's name will do.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heul niet, die shit hebben ze daar ook!
its.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Not anything with ether in it's name will do.
Dafaq is thisquote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef shifto het volgende:
Shit man, ik gebruik ether alleen als mijn mana bijna op is
Was nog een copy paste ook.quote:
In een SC met Geester.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
je maakt er een full time job van hè
quote:
Smoesjes!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was nog een copy paste ook.
Ik wilde de juiste ether opzoeken, maar duurde te lang dus copy pastte dat gewoon.
Pfff ok, niet zo kwijlen, dan voel ik je mond niet zo goed om mijn schaft.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu is het genoeg geweest! Op je knieen godverrrdomme.
[ afbeelding ]
Jij doet mbo.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Clini clown ( na de bezuinigingen )
Ben je terminaal ziek dan??quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Clini clown ( na de bezuinigingen )
Bewijs. We willen je scriptie zien als hij af is.quote:
Ik zal wel even kijken, misschien doe ik dat welquote:Op woensdag 18 april 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bewijs. We willen je scriptie zien als hij af is.
Voor review enzulks. Je mag je naam weghalen hoor
Het was, volgen mij, de goeie shit!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
Not anything with ether in it's name will do.
Plaatje lijkt zeker op je gezicht? Minus het grint?quote:
Nee. Jij niet, omdat je de waarheid zegtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Plaatje lijkt zeker op je gezicht? Minus het grint?
Oh snap, krijg ik nu ook een report ?
IN A HOMELESS PLACE!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
And you come to me on a summer breeze
Keep me warm in your love
Then you softly leave
And it's me you need to show
How deep is your love?
Ik kom er nu achter dat het summer breeze is niet submarine
De andere drugs hebben ze wel zeer correct nagedaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het was, volgen mij, de goeie shit!Va een maatje gekregen die chemie studeede, diethyl ether.
Begin er eens aan dan!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
Drugs is voor zielige mensen die de realiteit niet aankunnen
Drugs is voor mensen die lef hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
Drugs is voor zielige mensen die de realiteit niet aankunnen
Het gaat om Geester.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe es normaal.
Dat wens je niemand toe.
Wauw stoer manquote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Drugs is voor mensen die lef hebben.
Drugs.
Dit is een open doel.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
Drugs is voor zielige mensen die de realiteit niet aankunnenhoe hard die ook is
Geen idee, nooit LSD gebruikt, maar ik heb uit goede bronnen vernomen dat men geen dinosauriers zag!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:
De andere drugs hebben ze wel zeer correct nagedaan.
Is dit n.a.v. de report?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe es normaal.
Dat wens je niemand toe.
Just sayin'quote:
Paddo's zijn best extreem ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geen idee, nooit LSD gebruikt, maar ik heb uit goede bronnen vernomen dat men geen dinosauriers zag!En dat paddo's eigenlijk heftiger waren.
n00bquote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Is dit n.a.v. de report?Dit is de 1e keer dat ik zie dat het werkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |