Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.quote:
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.quote:
Ik heb twee dagen niet gewerkt en dus niet mee zitten spammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.
Heb een dergelijk klokje (maar dan goedkoop) voor gala's, want daar is het niet geaccepteerd om een polshorloge te dragen. Zakhorloge mag dan weer wel.
Ik vind het een mooie aanvulling op mijn giletje.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.
Heb een dergelijk klokje (maar dan goedkoop) voor gala's, want daar is het niet geaccepteerd om een polshorloge te dragen. Zakhorloge mag dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie bruiloftquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.
Waz wit joequote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.
quote:
QFTquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet toch instant top 3 zijn voor ons beiden
Crutchquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet toch instant top 3 zijn voor ons beiden
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:
Nazi!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Myst
Murdera
Shifto
Al die spelfouten, ik kan er niet mee omgaan
Lekker boeiend, het gaat om mijn jurkenquote:
Ik wil er ook af.quote:
Heb je galajurken dan? Of alleen cocktailrommel?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het gaat om mijn jurken
Buy ALL the gowns!
The fuck trut.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Myst
Murdera
Shifto
Al die spelfouten, ik kan er niet mee omgaan
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?quote:
Ik heb geen rommelquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je galajurken dan? Of alleen cocktailrommel?
ervaring mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?
Gaat dit over mijquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
Ze heeft alleen een 'fat dress' die ze aan kon doen op de vrijdagen waarop ze zielig koekjes ging eten met tranende ogen kijkend naar de mensen die buiten speelde en wensen dat ook een vent haar eens ging pakken
Zo'n jurk
met van die zieke gaten van frustratie erin
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
Ze heeft alleen een 'fat dress' die ze aan kon doen op de vrijdagen waarop ze zielig koekjes ging eten met tranende ogen kijkend naar de mensen die buiten speelde en wensen dat ook een vent haar eens ging pakken
Zo'n jurk
met van die zieke gaten van frustratie erin
Dan staat ze ineens bij je voor de deurquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?
Ik heb naar het eerstvolgende gala ook een meisje meegevraagd die nog nooit naar een gala is geweest. Heb haar de mores (=regels) doorgestuurd. Toen was ze wel even stil.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen rommelEn ik heb dan excuus om er meer te kopen, doh.
fixed.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
EN IK EET VREET ME ALTIJD VOL MET KOEK EN SNOEP.
Dat is wel handig, als je er dan verder 4 weken geen last van hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb naar het eerstvolgende gala ook een meisje meegevraagd die nog nooit naar een gala is geweest. Heb haar de mores (=regels) doorgestuurd. Toen was ze wel even stil.! Is over vier weken pas.
Wel burgers en pizza's? om nom nom nomquote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
EN IK EET VRIJWEL NOOIT KOEK EN SNOEP.
En dan op die avond alleen maar afzeiken dat ze het fout doet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel handig, als je er dan verder 4 weken geen last van hebt.
< 12 jaar vegetarier.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel burgers en pizza's? om nom nom nom
Hoe leef jij, zonder dingen als biefstuk in je leven.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
< 12 jaar vegetarier.
Wel eens pizza of patat enzo
< = minder dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
< 12 jaar vegetarier.
Wel eens pizza of patat enzo
Dat is toch makkelijk? Gewoon iets anders eten wat ook lekker is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe leef jij, zonder dingen als biefstuk in je leven.
3 kwartier.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
< = minder dan.
Kan dus ook één dag zijn.
Waz met jouquote:
Ik wees naar mezelf, kutmongool.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
< = minder dan.
Kan dus ook één dag zijn.
Top 4.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waz met jouJij bent nog steeds een favoriet van mij
HAHAHAHA VLEESMINDERAAR!!! KLEINE PIEMOLLLLquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Gewoon iets anders eten wat ook lekker is.
Mensen lachen me uit als ik zeg dat ik een vleesminderaar ben
Snollaria. Ga eens een kapsalon halen.quote:
Stiekem hoger, maar ze lokken me met grappige plaatjes. Ik ben gedrogeerdquote:
Ja, zo overdreven dat altijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Gewoon iets anders eten wat ook lekker is.
Mensen lachen me uit als ik zeg dat ik een vleesminderaar ben
Door de blender.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zodat ze het op kan lossen in je bouillon?
Ook mijn micropenis werkt op de lachspieren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stiekem hoger, maar ze lokken me met grappige plaatjes. Ik ben gedrogeerd
GEDROGEERD DOOR ANDEREN WTF SMET JOU?!?!?!?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stiekem hoger, maar ze lokken me met grappige plaatjes. Ik ben gedrogeerd
[..]
Ja, zo overdreven dat altijd..
Als ik vlees zou eten zou ik dat ook willen proberenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Snollaria. Ga eens een kapsalon halen.
Ik eet zelf ook weinig vlees overigens, maar da's om mijn cholesterolwaarden.
We openen een nieuwe wereld voor je.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik vlees zou eten zou ik dat ook willen proberenMaar ik denk dat ik shoarmavlees sowieso niet lekker zou vinden
Ik at ook al niet veel vlees, dus tjeh.
Als ik dronken ben ga ik gewoon naar huis en smeer ik een bruine boterham met kaasquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
[..]
We openen een nieuwe wereld voor je.
Doner wanneer je dronken bent
[ afbeelding ]
Broodje bamischijf met pinda.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dronken ben ga ik gewoon naar huis en smeer ik een bruine boterham met kaas
Dat is overigens meer omdat ik de schurft heb aan andere dronken apen die hun broodjes uit staan te braken over mijn schoenen terwijl ik net aan het bestellen ben.
nog nooit mee hoeven te makenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dronken ben ga ik gewoon naar huis en smeer ik een bruine boterham met kaas
Dat is overigens meer omdat ik de schurft heb aan andere dronken apen die hun broodjes uit staan te braken over mijn schoenen terwijl ik net aan het bestellen ben.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
dat dus, vooral als die mensen van de doner tent jou kentquote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier is de doner tent 1 van de gezelligste plekken snachts in het weekend
Ik ga nooit naar een Dönertent als ik bezopen ben en honger heb. Altijd naar de frituurmuur. Daar wordt wel altijd gemept, maar als je dat weet te ontwijken kan je een heel behoorlijk snackje scoren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Totdat jij daar binnenstampt en ruzie gaat lopen makenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Dit dacht ikquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat jij daar binnenstampt en ruzie gaat lopen maken
Nooit ruzie maken waar mensen je eten makenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat jij daar binnenstampt en ruzie gaat lopen maken
Ik heb nog steeds een litteken op mijn linkerhand (pols) zitten omdat ik moeilijk hard uitschoot en een hele flap vel wegschaafde 's nachts. Dat zit er nu weer half opgegroeid.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ook nog nooit meegemaakt; en broodjes kaas smeren als ik dronken ben is levens gevaarlijk!
Kaasschaven zijn sowieso altijd oppassen, maar als ik lam ben veranderen ze in een WMD.
Jij zit écht niet op de uni.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Geester het volgende:
als ik dronken ben dan hoor ik de muziek heel dof en mensen heel dof en dan heb ik een constante boner en smile
Welke man niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
Shifto is een soort Obelix die plezier schept in het in elkaar slaan van anderen en daarna een everzwijn eet.
Dat zit ik welquote:
Ik ook, meer omdat ik lui ben. Want schaven is wel lekkerderquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik koop mijn kaas overigens altijd in plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |