Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.quote:
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.quote:
Ik heb twee dagen niet gewerkt en dus niet mee zitten spammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.
Heb een dergelijk klokje (maar dan goedkoop) voor gala's, want daar is het niet geaccepteerd om een polshorloge te dragen. Zakhorloge mag dan weer wel.
Ik vind het een mooie aanvulling op mijn giletje.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.
Heb een dergelijk klokje (maar dan goedkoop) voor gala's, want daar is het niet geaccepteerd om een polshorloge te dragen. Zakhorloge mag dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie bruiloftquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil jou daten zodat je me meeneemt naar plekken waar ik jurken kan dragen.
Waz wit joequote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.
quote:
QFTquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet toch instant top 3 zijn voor ons beiden
Crutchquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet toch instant top 3 zijn voor ons beiden
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:
Nazi!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Myst
Murdera
Shifto
Al die spelfouten, ik kan er niet mee omgaan
Lekker boeiend, het gaat om mijn jurkenquote:
Ik wil er ook af.quote:
Heb je galajurken dan? Of alleen cocktailrommel?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het gaat om mijn jurken
Buy ALL the gowns!
The fuck trut.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Myst
Murdera
Shifto
Al die spelfouten, ik kan er niet mee omgaan
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?quote:
Ik heb geen rommelquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je galajurken dan? Of alleen cocktailrommel?
ervaring mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?
Gaat dit over mijquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
Ze heeft alleen een 'fat dress' die ze aan kon doen op de vrijdagen waarop ze zielig koekjes ging eten met tranende ogen kijkend naar de mensen die buiten speelde en wensen dat ook een vent haar eens ging pakken
Zo'n jurk
met van die zieke gaten van frustratie erin
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
Ze heeft alleen een 'fat dress' die ze aan kon doen op de vrijdagen waarop ze zielig koekjes ging eten met tranende ogen kijkend naar de mensen die buiten speelde en wensen dat ook een vent haar eens ging pakken
Zo'n jurk
met van die zieke gaten van frustratie erin
Dan staat ze ineens bij je voor de deurquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan over 2½ jaar zeker bellen dat ik ineens nr 1 sta en maar op de stoep moet staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |