Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.quote:
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Ik deed het niet voor Shifto, ik deed het voor mezelf! Maar mep hem toch maar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, je moet shifto niet teveel zijn zin geven, daar wordt het een verwend jongetje vanEn aangezien jij niet in de buurt woont om die arrogantie eruit te meppen, moet ik het doen
Omdat het geen polsklokje is. En ik vind een horloge het enige sierraad dat gedragen kan worden door een man. En dan heb je er een aan een touwtje en dan heb je alsnog geen sierraad. Of wel, maar dat zit in je zak.quote:
Ik heb twee dagen niet gewerkt en dus niet mee zitten spammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv zit onder de paracetamol, die begrijpt dat allemaal niet zo goed meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |