Die komen uit zichzelf wel achter je aan toch, zelfs als ze je vriendin nog is ipv exquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die komen uit zichzelf wel achter je aan toch, zelfs als ze je vriendin nog is ipv ex
Definieer "normale mensen".quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef KeimpeHart het volgende:
Ligt eraan wat voor soort mensen het zijn...
Marokkanen? Negers? Tokkies? Of juist normale mensen?
Oke, stel het zijn negers. Wat zou je dan moeten doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef KeimpeHart het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef KeimpeHart het volgende:
Omdat ik het uitmaakte toen haar kut bloeddequote:
Blonde sma op PMSquote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef KeimpeHart het volgende:
Bedoel je toen ze menstrueerde?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Omdat ik het uitmaakte toen haar kut bloedde
En nu gaat ze tegen haar familie zeggen dat ik haar rape-te...
Wat was daar dan de oorzaak van en hoezo is dat voor jou een reden om het uit te maken?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Nouja, als je eraan begint weet je toch dat haar kut wel eens kan bloeden; beetje een kutargument ook om het daarom uit te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef SwaPore het volgende:
[..]
En nu gaat ze tegen haar familie zeggen dat ik haar rape-te...
Jaloezie van hier tot Tokyo, bezitterigheid, zomaar mijn vrienden bellen, de fbi-agente spelen, zomaar mijn zussen uitschelden... weg ermee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat was daar dan de oorzaak van en hoezo is dat voor jou een reden om het uit te maken?
Je zei net dat je het had uitgemaakt omdat er bloed uit haar vazjien kwam?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Jaloezie van hier tot Tokyo, bezitterigheid, zomaar mijn vrienden bellen, de fbi-agente spelen, zomaar mijn zussen uitschelden... weg ermee.
Zo te lezen iedereen exclusief Marokkanen, Negers en Tokkies...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Definieer "normale mensen".
Ik meen het.
Hangt af van de achtergrond van haar, of te wel heeft ze enige opvoeding genoten of komt ze uit een vogelaarswijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef SwaPore het volgende:
Je maakt het uit met je ex en zij zegt dat ze haar hele familie achter je aan zal sturen. Haar broers, neven, ooms en vader.
Zouden jullie om je schouders kijken of valt het wel mee?
Oh wacht.. dat wist je alquote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Jaloezie van hier tot Tokyo, bezitterigheid, zomaar mijn vrienden bellen, de fbi-agente spelen, zomaar mijn zussen uitschelden... weg ermee.
Nee, een roomblanke. Geen tokkie, ook geen nickelson.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh nee, heb je een relatie met een moslima?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |