Ja, ik vraag juist wat er dan gebeurtquote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
haal het plaatje door google (had al iemand gedaan in dat topic)
Ik was verblind door de boomstam van EL_Presidente.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen.
[..]
Heb het al lang al gewijzigd. Binnen 5 seconden al.
u sirious ?quote:
Ik heb 'm als beltoon ingesteld.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was verblind door de boomstam van EL_Presidente.
Ik ben goed ingeburgerd ja. Heb nog meer vocabulaire dan sommige Nederlanders.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is nieuwsgierig, eindelijk kan ik je op iets terugpakken
Ik ga mijn moeder ermee trollen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
u sirious ?
[..]
Ik heb 'm als beltoon ingesteld.
Durf je niet.quote:
Hij is mijn abi.quote:
Bang van een beetje penis.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Zitten jullie nu serieus El_Presidente's boomstam op echtheid te toetsen?
Dat doe ik altijd bij boomstammen. Straks heb je van dat verrotte hout dat nergens goed voor is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Zitten jullie nu serieus El_Presidente's boomstam op echtheid te toetsen?
Meer dan sommige kinderen zekerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben goed ingeburgerd ja. Heb nog meer vocabulaire dan sommige Nederlanders.
Voorbeelden?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd bij boomstammen. Straks heb je van dat verrotte hout dat nergens goed voor is.
Slimmer dan jij. Aangezien ik hier niet ben geboren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer dan sommige kinderen zeker
Mauro, ben jij het?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Slimmer dan jou. Aangezien ik hier niet ben geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |