Is hij vast niet.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef Weissman het volgende:
Uiteraard fake tuurlijkWtf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op twitter zou het nu al een rel zijn geweest.
Was nieuwsgierigquote:
Fix itquote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic is te homosensueel voor mij.
Ik vind het er raar uitzien. Alsof EL_Presidente zo gespierd is. Hij is waarschijnlijk gewoon een autistische nerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben nu een staring contest.
Zolang de ballen elkaar niet aanraken is er geen sprake van homosensualiteit.quote:
quote:
haal het plaatje door google (had al iemand gedaan in dat topic)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Che_ het volgende:
Maar weissman, hoe weet je dat het fake is? Ik heb die google link van je gelijk weg geklikt door die plaatjes
Hou je het ook allemaal bij in excelsheets en zo?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tweede keer dat ik 'm tegenkom binnen een korte tijdsbestek.
Nieuwsgierig.
Moet jij zo nodig zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid hou je in bedwang kiz
Heb het al lang al gewijzigd. Binnen 5 seconden al.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nieuwsgierig.
Wacht dan ook even.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |