Erg vet album, hier staat nu de nieuwe van EL-P op, die 2 staan afgelopen week hier volop aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef rumiii het volgende:
Killer Mike - R.A.P. Music
Wat zijn de meningen?![]()
4/4.5 van de 5
Ik verhoog met big L.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef steeez het volgende:
I'm Nasty, buttfuck bitches, handcuff snitches. Feed they nuts to pit bulls and plan more business.
Nas
quote:It's Big L and I'm all about taking funds
I'm a stone villian known for killing and raping nuns
Ayo I even kill handicapped and crippled bitches
Look at my scalp real close and you'll see triple sixes
Wat een ontzettende bagger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:08 schreef Trollscience het volgende:
De nieuwe plaat van Killer Mike is ziekHebben jullie hem al gehoord?
Dat is een rijmwoordenboek rijmpje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef steeez het volgende:
Big L![]()
Hij heeft trouwens vele, veel betere lines dan die.
Ik verhoog met Lord Finesse
I'm the realest, the illest
Comin out the woodwork, like them homos in the Village
But seriously, I got the remedy.
If I'm at the bottom of the toilet, you ******* still couldn't shit on me.
Originally, it's the same the vet
I'm on that get rich list, but they didn't call my name yet
D-Don (op Redman track)
I'm platinum in the streets, I got love in the streets. And I'm more underground than your basement concrete
Rightquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is een rijmwoordenboek rijmpje.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Jij bent zo iemand die zich wanhopig vastklampt aan de overblijfselen van oude goede rap? Rip
ik verhoog met Goldie Loc:quote:
Doe ik zeker wel, alleen die shit die jij postte is echt waardeloze troep.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
Oude hiphop is baas hoor, maar wat is er mis met je een beetje openstellen voor wat er tegenwoordig wordt uitgebracht?
Gast! Scheer je weg. Ga Lil Wayne luisteren ofzo, mafkeesquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
Big LKan er niet naar luisteren zonder pijn in mijn oren te krijgen. Wat een wack ass overrated rapper is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |