Doomquote:
Nas en The Pharcydequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Doom!
Twijfel of ik moet gaan though, staat niet direct bekend om z'n goede live optredens.
Same here, maar wil hem toch wel graag zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Doom!
Twijfel of ik moet gaan though, staat niet direct bekend om z'n goede live optredens.
Mhmm, ook.quote:
ook wel bazen bij ekaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef bjanaan het volgende:
Ik zit een beetje op Heavy D te youtuben kom ik dit tegen,
Wat een nummer zeg!
mega baasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef bjanaan het volgende:
Ik zit een beetje op Heavy D te youtuben kom ik dit tegen,
Wat een nummer zeg!
quote:
Nas en the Pharcyde inderdaad!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Same here, maar wil hem toch wel graag zien.
Hologram.quote:
Ben 'm ook aan het luisteren, klinkt zeker goed maar er is dan ook weining interessants uitgekomen dit jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen hier nieuwe album van Killer Mike ook gecheckt? (Volledig geproduceerd door El-P en volgende week komt zn nieuwe solo)
![]()
Ik ben hem ook aan het luisteren, maar het nieuwe album van Ab-Soul mag er ook wezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen hier nieuwe album van Killer Mike ook gecheckt? (Volledig geproduceerd door El-P en volgende week komt zn nieuwe solo)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |