32 hier, niet bezig houdend met die pubers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef MPC60 het volgende:
Hoe oud zijn de meeste in dit topic, ik heb het gevoel dat ik een behoorlijk ouwe lul ben met mijn 33.
Als het om de producties van El-P gaat is het dan ook een 'love it or hate it' verhaal, daar is geen tussenweg in te vinden, zelfs al zou je(ik persoonlijk trouwens ook) het heel erg graag willen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Jij bent zo iemand die zich wanhopig vastklampt aan de overblijfselen van oude rap? Rip
31. Kei-hard blijven hangen in de jaren 80 en 90.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef MPC60 het volgende:
Hoe oud zijn de meeste in dit topic, ik heb het gevoel dat ik een behoorlijk ouwe lul ben met mijn 33.
Ja ik zwaar. Ik spit altijd die bitches weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef rumiii het volgende:
Mensen hier die deelnemen aan open mic avonden?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik zwaar. Ik spit altijd die bitches weg.Heb nu 44 k.o.'s op mijn naam staan en 0 losses
Wat een baasquote:
ik vind zn solo's (tot nu toe dan) niet echt fantastisch, om eerlijk te zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:49 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat een baasKan niet wachten op Legends Never Die
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Salvad0R het volgende:
ff opgeladen.... erg zoals de echte mensen .
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |