dit is enkel de ruwbouw. alles wordt nog afgedicht en geisoleerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
smeren ze de buitenkant nog aan? of gok je dat het beton en dus de kelder wel 'waterdicht' is straks?
heb filmpjes gemaakt. Sommige delen binnen 2 minuten van vravhtwagen tot losstaandquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef MPG het volgende:
Dat gaat wel rap zo, met die kant-en-klare megaLegoblokken.
Ik bedoel dan vooral de aansluiting van de wand op de keldervloer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
dit is enkel de ruwbouw. alles wordt nog afgedicht en geisoleerd
Alles wordt afgedichtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik bedoel dan vooral de aansluiting van de wand op de keldervloer.
en mijn vrouw vindt het kleinquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef AnneX het volgende:
Man, jullie kelder is groter dan ons huis![]()
Leuk hoor, dat het zo rap gaat.
Dat vond mijn vrouw ook voordat de wanden stonden.. "is dat alles!?" was haar reactie.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Dat vond mijn vrouw ook voordat de wanden stonden.. "is dat alles!?" was haar reactie.
Waarschijnlijk nietquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
Maar wacht maar tot de wanden staan, dan wordt het waarschijnlijk "oh, da's best ruim toch".
quote:"De kelderbouwer weet namelijk precies hoe/wat/waar en kent de gewenste kwaliteit van de huisbouwer"
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:03 schreef crv het volgende:
Mijn aannemer voor grond en leidingwerk mocht de leidingen niet in de fundering voorbereiden want
[..]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van zekeren, wanneer je op "hoogte" werkt. Bij het plaatsten van de plafondplaten liepen ze gewoon over de 13cm breede binnenwandjesquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef exlurker het volgende:
Wat mij bij de foto's opvalt, is dat de Duitse montageploeg schijnbaar hardere koppen hebben dan de Hollanders, want hier ben je verplicht in het draaibereik van de kraan een helm te dragen.
meerdere zelfsquote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef Teslynd het volgende:
Eentje werkt met blote handen.
Filmpje heeft de upload-link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |