Hehe nee, gelukkig niet. Ik ga eerst drie maanden met mijn vriend door de VS rondreizen.quote:
Dat. Mooi < Functioneelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef automatic_ het volgende:
Tja, ik zit er niet zo mee welk lettertype ik gebruik![]()
Pak, voor officiële dingen, altijd Times New Roman
Hier moet alles volgens de laatste APA, dus double-spaced en dan eigenlijk TNR. Nou vind ik TNR foeilelijk, dus ik gebruik Cambria of Calibri *ben niet thuis en weet niet welke het ook alweer was*quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Onze uni schrijft TNR 11 voor, 1.5 regelafstand. Gebruik zelf ook altijd TNR.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier moet alles volgens de laatste APA, dus double-spaced en dan eigenlijk TNR. Nou vind ik TNR foeilelijk, dus ik gebruik Cambria of Calibri *ben niet thuis en weet niet welke het ook alweer was*
Ja, laatste APA is idd double-spaced. Bij ons moet ook alles volgens APA, behalve dit. Gelukkig, want ik vind double-spaced echt overdreven veel witruimte geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier moet alles volgens de laatste APA, dus double-spaced en dan eigenlijk TNR. Nou vind ik TNR foeilelijk, dus ik gebruik Cambria of Calibri *ben niet thuis en weet niet welke het ook alweer was*
wel "full stop space space"? zeg maar 2 spaties achter elke puntquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, laatste APA is idd double-spaced. Bij ons moet ook alles volgens APA, behalve dit. Gelukkig, want ik vind double-spaced echt overdreven veel witruimte geven.
Oh nee daar heeft bij ons niemand iets over gezegd. Gelukkig maar, want anders kan ik dat nu op een volledige scriptie gaan toepassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
wel "full stop space space"? zeg maar 2 spaties achter elke punt![]()
zo irritant om aan te passen elke keer, maar het leest wel beter
Ehm.. de schreef wordt juist gebruikt om lekkerder te kunnen lezen; schreven zitten op dezelfde hoogte en vormen juist een rechte lijn (/leidraad) voor je ogen. Schreefloos ziet er wel moderner uit enzo, maar er is een reden dat boeken niet in calibri of comis sans ms worden gedruktquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Wootism het volgende:
Naast dat het er moderner uitziet is een schreefloze letter ook net iets lekkerder te lezen.
Ja, ik ook. Ik moet die discussie ook nog even aangaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, laatste APA is idd double-spaced. Bij ons moet ook alles volgens APA, behalve dit. Gelukkig, want ik vind double-spaced echt overdreven veel witruimte geven.
Ik vind het wel mooi *en heel handig voor opmerkingen enzo, blijft de tekst nog een beetje leesbaar*quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik moet die discussie ook nog even aangaan
Het is wel goed voor je pagina opvulling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |