Terechte klachtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?

[..]
[..]
quote:
Dat is dan City aarsquote:
Zit weer diep hequote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Chelsea was eerder, City is atm nog erger.
net zo als bij toivonn XDquote:
Al dat gejank als er over voetbalgepraat wordt gejanktquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gejank hier als er over voetbal wordt gepraat.
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.quote:
Dakke playbackquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
Staande ovatie voor deze grap graag.![]()
Jij weet niet eens hoe je het broekje in moet gekquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwamquote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander perspectief van kinect.![]()
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |