quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
Waarheidquote:
Weer Barca fan?quote:
oh jaquote:
Prikt hem er wel inquote:
Snap je de hint niet, als er voetbal is moet je zwijgenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.
Ahhh gossiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Heb ik dat dan?!quote:
Ik forever alone chagrijnig?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |