quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
Waarheidquote:
Weer Barca fan?quote:
oh jaquote:
Prikt hem er wel inquote:
Snap je de hint niet, als er voetbal is moet je zwijgenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.
Ahhh gossiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Heb ik dat dan?!quote:
Ik forever alone chagrijnig?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doen
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer isquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.
Was gewoon een grapje hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.
Wielrennen. Tja daar is de hele sport wel verneukt, door epo en die onzin. En alleen Tour de France is wel leukquote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.
Voetbalnrstquote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer is
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.
Kneus, kun jij dit ff vertalen ?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voetbalnrst
Duitsernsportst
Sheise
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
Drogba wordt mede mogelijk gemaakt door De Lotto; hij kan zomaar vallen
On it.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas, maurice en de boys,
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #39 Killed by Admin.
Hater, ga je gif beker leeg drinkenquote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?

[..]
[..]
quote:
Dat is dan City aarsquote:
Zit weer diep hequote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Chelsea was eerder, City is atm nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |