Die van mij mekkerde ook al een hele tijd en wilde er ook niet aan, maar moest wel, hij begon erg traag te worden.. maar heb het al gevonden volgens mij, kon me back-up programma niet meer vinden, die heb ik nu inmiddels weerquote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Ik loop ook flink achter, telefoon mekkert dat hij 38 updates heeft, maar ik eiger vooralsnog om te upgraden.
Dat niet eensquote:
Maak er een leuke middag van.quote:
Nokia 6300 FTW!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:16 schreef LaPeach het volgende:
Pfff telefoon update gedaan weer alles kwijt![]()
Hij is fijn![]()
Fijn ook dat ze na elke update alles iedere keer compleet veranderen
Ik moet nog steeds wat moderns gaan halen, maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik moet nemen..quote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef LaPeach het volgende:
SE Xperia![]()
Bijna ten einde en terug naar het ouderwetse waarscheinlijk
Volgens mij nog steeds 1 van de meest betrouwbaarste telefoons die er ooit gemaakt zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Ik heb nog steeds een oude nokia maar die hoef je maar eens in de zooveel weken op te laden.
[ afbeelding ]
De abonementen die er tegenwoordig zijn slaan ook nergens meer op, wordens teeds duurder door het internet gebruike en steeds ingewikkelder, daarom heb ik em opgezegd en wil ik (voorlopig) weer terug naar de prepaid ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wat moderns gaan halen, maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik moet nemen..
Prepaid belt toch ook aardig duur, per minuut?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds 1 van de meest betrouwbaarste telefoons die er ooit gemaakt zijn
[..]
De abonementen die er tegenwoordig zijn slaan ook nergens meer op, wordens teeds duurder door het internet gebruike en steeds ingewikkelder, daarom heb ik em opgezegd en wil ik (voorlopig) weer terug naar de prepaid ofzo
Oja dat zal best wel, maar mijn bel gedrag is in de jaren wel heel erg veranderdquote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Prepaid belt toch ook aardig duur, per minuut?
Lucht het op?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef maffemuts het volgende:
Prijzen in deze huidige maatschappij dalen niet... die stijgen.
Het enigste wat daalt is ons vermogen om uit te geven
Anyway, abbo van de zaak *check, privefoon prepaid *check totale kosten per maand ehmmm ¤2 gemiddeld aan gesprekskosten en sms.
Het uitgelekte idee van 14ct per km onbelast vergoeden daarin tegen stemt mij niet vrolijk... we rijden gemiddeld 1000km p/m met eigen auto voor de baas... ooit uitgerekend wat dat kost aan benzine? ooit uitgerekend wat je er bij in schiet ? (leaseauto is geen optie, diesel/gas ook niet op basis van de totaal berekening brandstof + WB + onderhoud die ook hoger uitkomt dan de benzine, en fietsen mag ik nie van m'n internist) kortom... nog even en ik kan beter thuis blijven omdat ik meer kwijt ben aan benzine + overige kosten dan dat we verdienen in de zorg. dank kabinet
![]()
Inderdaad heb 'n pleurisbui vandaag
Hmmm niet echt eerlijk gezegdquote:
Nou als jij niet oppast kan je er straks nog eerder mee stoppen. Denk je wel aan jezelf?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm niet echt eerlijk gezegdt was maar een druppel op de hete plaat
maaaaar nog 'maar' 11,5 week werken... dan kan ik echt eens tot rust komen (hoop ik)
Ik bel eigenlijk vooral met mijn moeder. Soms weken heel sporadisch en de afgelopen maand is het wel 3/4 keer in de week :pquote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oja dat zal best wel, maar mijn bel gedrag is in de jaren wel heel erg veranderddus echt bellen doe ik nagenoeg niet meer..
Ja dat is bij mij dus ook, de ene keer bel ik ook wat meer als de andere keer, maar zoals ik vroeger belde gebeurd bij lange na niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bel eigenlijk vooral met mijn moeder. Soms weken heel sporadisch en de afgelopen maand is het wel 3/4 keer in de week :p
Ja er was een tijd toen woonde mijn beste vriend in Nibbixwoud, Noord Holland (zijn ouders hadden in mijn woonplaats, Drenthe, een vaste campingplaats) en daar belde ik zo elke dag 2u mee. Helemaal toen zijn ouders op een gegeven moment in scheiding lagen. Daarnaast schreef ik ook nog gerust elke dag brieven, 3 a4tjes vol. En dan had je mn beste vriendin. Woonde een dorp verderop. Had nog net geoeg tijd om na school naar huis te fietsen want dan hing ik alweer aan de lijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij dus ook, de ene keer bel ik ook wat meer als de andere keer, maar zoals ik vroeger belde gebeurd bij lange na niet meerof het meeste gaat via whatsapp
Was dat nog niet bekend dan??quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Scorpie het volgende:
En weer wat geleerd, vrouwen kunnen veel ouwehoeren!
Ik zeg alleen maar 'hmjah' of 'hmhm, inderdaad!' of 'ja', zeker als er voetbal op tv is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Was dat nog niet bekend dan??![]()
Trouwens mannen kunnen er ook aardig wat van hoorzijn af en toe ook net ouwe wijven
Ohh dat is wel gezellig dan jaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar 'hmjah' of 'hmhm, inderdaad!' of 'ja', zeker als er voetbal op tv is.
Als het je helpt: Mijn werkgever en ik zijn ook niet de beste vriendjes en het ligt niet aan mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm niet echt eerlijk gezegdt was maar een druppel op de hete plaat
maaaaar nog 'maar' 11,5 week werken... dan kan ik echt eens tot rust komen (hoop ik)
Hier ook hetzelfde hoor, ook geen goede band (meer) met mijn werkgever.. Maar uiteindelijk blijft werk maar gwn werk ook al is het belangrijk voor de centjes maar jij zelf en je eigen gezondheid gaat nog altijd voor alles!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het je helpt: Mijn werkgever en ik zijn ook niet de beste vriendjes en het ligt niet aan mij.
Je staat niet alleen met dit soort problemen, al voelt het wel eenzaam......
Over 11,5 week heb je vakantie of begrijp ik dat verkeerd?
Maar zoals anderen ook al zeiden: Denk aan jezelf!
Geen enkele werkgever is het waard om zelf de vernieling in te gaan.
Maandag heb ik trouwens een sollicitatiegesprek, als dat goed afloopt ben ik zo blij als een klein kind!
En zo is het maar net, eerst aan jezelf denken en dan pas aan de baas.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde hoor, ook geen goede band (meer) met mijn werkgever.. Maar uiteindelijk blijft werk maar gwn werk ook al is het belangrijk voor de centjes maar jij zelf en je eigen gezondheid gaat nog altijd voor alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ireth is aan het ontdooien van de hele ochtend op de atletiekbaan gehangen te hebben...
Sportdag ging dus mooi door... en het was kouhoud!!!!
[ Bericht 22% gewijzigd door Ireth op 18-04-2012 15:35:40 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
heeeey is dat de dame die normaal een wilde beer is als je met naalden aan komt?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Ireth het volgende:
Mijn stoertje....
[ afbeelding ]
* Ireth is aan het ontdooien van de hele ochtend op de atletiekbaan gehangen te hebben...
Sportdag ging dus mooi door... en het was kouhoud!!!!
Tis niet mijn werkgever (gelukkig) maar medewerkers waar ik gewoon simpelweg horendol van wordtquote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het je helpt: Mijn werkgever en ik zijn ook niet de beste vriendjes en het ligt niet aan mij.
Je staat niet alleen met dit soort problemen, al voelt het wel eenzaam......
Over 11,5 week heb je vakantie of begrijp ik dat verkeerd?
Maar zoals anderen ook al zeiden: Denk aan jezelf!
Geen enkele werkgever is het waard om zelf de vernieling in te gaan.
Maandag heb ik trouwens een sollicitatiegesprek, als dat goed afloopt ben ik zo blij als een klein kind!
Nee dat ben ikquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heeeey is dat de dame die normaal een wilde beer is als je met naalden aan komt?
Keurig!!!
Aaah dag Beer! En dag stoere krijgerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat ben ikHet leek op het venstertje van mijn camera lang zo erg niet, heb er dus niet echt naar gekeken
Mijn zusje mepte de hele boel in elkaar als die er achterkwam dat ze gevaccineerd zou worden, komplete drama's waren dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat ben ikHet leek op het venstertje van mijn camera lang zo erg niet, heb er dus niet echt naar gekeken
Dat ding?? Neem aan dat je niet mijn dochter daarmee bedoeldquote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef Merlijn het volgende:
Brrrr. mag dat ding achter een spoiler? Ik word er nu al misselijk van...
Doe deze maar voor je ogen dan :quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef Merlijn het volgende:
Brrrr. mag dat ding achter een spoiler? Ik word er nu al misselijk van...
Oh ja, je had liggen sporten een tijdje terug.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tis niet mijn werkgever (gelukkig) maar medewerkers waar ik gewoon simpelweg horendol van wordtennuh nee, tis geen vakantie... tis 16weken 'verplicht' verlof ivm zwangerschap
Volgende week do+vr+za+zo+ma 'vakantie' gewoon omdat ik t even nodig heb
Pas maar op voor je het wet wil je mama worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaah mn vader vroeg of ik morgen even oppas wilde spelen bij hem op het werk dus ik zei prima, hoeveel en hoe oud want ik dacht vooral aan die 8 jarige jongens die ik ken daar van de werknemers dus ik zat al over balspelen e.d. Na te denken.
Is het een meisje van 2 en een half. Okay ON ER VAREN met die leeftijd... Ik zal wel wat kleurrijks aan trekken dat maakt vaak al veel goed. En ik kan ook kiekeboeen en voorlezen. Zal ik die 2 u gaan overleven? Haha
Komt echt wel goedquote:Op woensdag 18 april 2012 16:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaah mn vader vroeg of ik morgen even oppas wilde spelen bij hem op het werk dus ik zei prima, hoeveel en hoe oud want ik dacht vooral aan die 8 jarige jongens die ik ken daar van de werknemers dus ik zat al over balspelen e.d. Na te denken.
Is het een meisje van 2 en een half. Okay ON ER VAREN met die leeftijd... Ik zal wel wat kleurrijks aan trekken dat maakt vaak al veel goed. En ik kan ook kiekeboeen en voorlezen. Zal ik die 2 u gaan overleven? Haha
Sja.. nu ga ik net naar huis!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef belle1608 het volgende:
Ik ben er weer! Iemand een kopje koffie of thee?
Tot zoquote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja.. nu ga ik net naar huis!
Tot later!
Ah wat lief, je mist hem nu al!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tot zo(hoe laat ben je weer thuis?)
* wijst Jaleesa capslock knop.....quote:
WAAAT?quote:
Niet schreeuwen naar Merlijn.quote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Papabear het volgende:
* Papabear is ook weer thuis
Es kijken wat we vandaag zullen eten...
Ik ben alleen op de woensdagen zo vroeg thuis, want dan werk ik tot 15:00 uur. Op de andere dagen ben ik nooit voor 19:00 uur thuisquote:
Tijd voor vakantiequote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben alleen op de woensdagen zo vroeg thuis, want dan werk ik tot 15:00 uur. Op de andere dagen ben ik nooit voor 19:00 uur thuis
Sounds good. Hoewel ik me na 1 week alweer zou vervelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat duurt nog even23 juli pas, maar dan wel gelijk 4 weken
Is dat nou lekker, zo'n bord? Ligt dat niet zwaar op de maag?quote:
Je parket leggenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik zal gaan doen met de vakantie.
Ik wist het...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo'n bord? Ligt dat niet zwaar op de maag?
En nu opeens niet meer?quote:
quote:
Ok, ik zal stoppen...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]* belle1608 moest nu echt bijna het beeldscherm schoonmaken
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:08 schreef Merlijn het volgende:
Dat is nog veel gevaarlijker als dat tegen je beeldscherm aan komt.
Snik, spreek ik je niet meer voordat ik weggaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja.. nu ga ik net naar huis!
Tot later!
Ik vermaak me wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Rucky het volgende:
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik zal gaan doen met de vakantie.
Patser!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef belle1608 het volgende:
Ik heb 6 weken![]()
Waarvan we 10 dagen weggaan, begin augustus
JK1982 is een goeie gast maar hem knuffelen gaat me iets te ver.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef belle1608 het volgende:
Ik ga naar cursus geven jullie JK1982 een knuffel van mij![]()
Tot vanavond ergens!!
Belle is al 10 jaar bezet naar eigen zeggen. En voor zover ik weet niet door JKquote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
ff serieus, hebben jullie verkering of houden jullie mij consequent voor de gek?
Oké, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Belle is al 10 jaar bezet naar eigen zeggen. En voor zover ik weet niet door JK
jij hebt niet zelf gekookt, gok ikquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
Hier was het een ovenschotel met prei en een soort van kerriesmaak.
Lekker!!!
Heeey mijn enige keer in Hamburg was ook met een Audi TT. :p toevallig :pquote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Zo, hotel voor de derde keer omgeboekt. Mijn manager is een draaikont omdat hij zijn Audi TT niet kwijt kan. * zucht *
Vlucht inmiddels wel bevestigd.
Huh? Telefoon doorgebrand? Apart......quote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
Ik werd gebeld en toen rook ik ineens een brandluchtje.
Het kwam uit de keuken.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Telefoon doorgebrand? Apart......
Ik heb zelfs internet in de keuken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Telefoon in de keuken? Zozo......decadent hoor.
Bellen en internetten in de keuken lukt wel, maar zodra er gekookt moet worden ontstaan er rookwolken. hehehehequote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb zelfs internet in de keuken.
Maar de schade valt wel mee.
* Merlijn kijkt voor de zekerheid met een schuin oog naar de oven....quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bellen en internetten in de keuken lukt wel, maar zodra er gekookt moet worden ontstaan er rookwolken. hehehehe
En? Gaat goed?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt voor de zekerheid met een schuin oog naar de oven....
Ik was nog op tijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
En? Gaat goed?
Anders moet je Rucky ff bellen, ervaringsdeskundige.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt voor de zekerheid met een schuin oog naar de oven....
Ik ben net weer thuis, via een omwegquote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tot zo(hoe laat ben je weer thuis?)
quote:
Je moet er gewoon een beetje handigheid in krijgen, swa!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo'n bord? Ligt dat niet zwaar op de maag?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef belle1608 het volgende:
Ik ga naar cursus geven jullie JK1982 een knuffel van mij![]()
Tot vanavond ergens!!
Was het maar waar..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
ff serieus, hebben jullie verkering of houden jullie mij consequent voor de gek?
Mhhhhh....En Belle1608 geeft ook signalen in die richting af.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mhhhhh....En Belle1608 geeft ook signalen in die richting af.
Ik zie hier nog wel wat uit opbloeien.
Ik heb de foto's niet natuurlijk, ik maak dit op uit de tekst.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]Die blik van JK1982 spreekt boekdelen.
Nee joh, belle is hartstikke gelukkig met haar vriendje/mannetje, daar ga ik écht niet tussen zitten, op wat voor manier dan ook..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mhhhhh....En Belle1608 geeft ook signalen in die richting af.
Ik zie hier nog wel wat uit opbloeien.
Ik weet echt niet waarom ik zo keek. Misschien ook een beetje schaamte voor de foto, dat ik zo een beetje wegkijk, haha! Maar we zaten op dat moment wel net lekker te kletsen ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]Die blik van JK1982 spreekt boekdelen.
Excuus dan bij deze, voornamelijk aan Belle.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee joh, belle is hartstikke gelukkig met haar vriendje/mannetje, daar ga ik écht niet tussen zitten, op wat voor manier dan ook..
Wie weet is dat wel een keer leuk, als ik er een gevonden heb.. Alleen moet wel leuk blijven qua prijs, daarom ben ik stiekem op zoek naar een mazzeltje, naar iemand die hem voor weinig wegdoetquote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heeee ik gebruik die van mij niet, maar het staat wel in de planning voor deze zomer... Samen een keertje fietsen JK?
Laat je toch niet op de kast jagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
Ik weet echt niet waarom ik zo keek. Misschien ook een beetje schaamte voor de foto, dat ik zo een beetje wegkijk, haha! Maar we zaten op dat moment wel net lekker te kletsen ja..
Foto 100_0973.jpgquote:Op woensdag 18 april 2012 20:27 schreef Ireth het volgende:
* Ireth gaat de foto's nogmaals bekijken....
Ik zie eruit als een bitterbal ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:33 schreef Ireth het volgende:
Nah.. volgens mij zit JK daar gewoon te genieten bij te komen van een hete bitterbal....
Oh lekker, waar naartoe?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef Merlijn het volgende:
zoo... vakantie is ook geboekt..... De eerste dan.
Volgende keer maar gewoon meegaan hèquote:Op woensdag 18 april 2012 20:29 schreef vannelle het volgende:
Grrrrr.........kan niet kijken want geen foto's
Ik fiets gewoon naar mn ouders, das 45 km :p en dan bleef ik daar een nachtje en de dag erna weer terug :pquote:Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie weet is dat wel een keer leuk, als ik er een gevonden heb.. Alleen moet wel leuk blijven qua prijs, daarom ben ik stiekem op zoek naar een mazzeltje, naar iemand die hem voor weinig wegdoet
Ik wil eigenlijk A) een keer naar mijn werk fietsen (70km) en B) een keer naar mijn zus in Zeeland fietsen (ca. 180km)
Alleen dan moet ik natuurlijk wel eerst flink trainen/kilometers maken..
Ik heb echt al heel lang niet meer gefietst, althans.. lange stukken.. En het langste was meestal een km of 35..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon naar mn ouders, das 45 km :p en dan bleef ik daar een nachtje en de dag erna weer terug :p
Heb je het over die 70 en 180km?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef vannelle het volgende:
Respect!
Beginnend met mezelf ken ik nog een paar mensen die dat niet zouden doen of kunnen
ik houd t bij 40 a 50 km per keer. soms ook weleens 30 als ik beetje lui ben.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je het over die 70 en 180km?
Zo ja.. ik weet ook niet of ik dat kan hoor! Maar het lijkt me wel aardig om eens te proberen
Bij 5 km word ik al huiverig......quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je het over die 70 en 180km?
Zo ja.. ik weet ook niet of ik dat kan hoor! Maar het lijkt me wel aardig om eens te proberen
Thanks..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij 5 km word ik al huiverig......
Maar het feit dat je het overweegt is een compliment waard!
Zonde, mooie fiets!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks..
Ik hád jaren terug een hele mooie fiets, maar die heb ik verkocht toen ik een keer geld nodig had, aangezien hij toch te weinig gebruikt werd op dat moment..
[ afbeelding ]
Als die keuze TOEN een logische keuze was is het toch goed?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks..
Ik hád jaren terug een hele mooie fiets, maar die heb ik verkocht toen ik een keer geld nodig had, aangezien hij toch te weinig gebruikt werd op dat moment..
[ afbeelding ]
Heel herkenbaar, alleen was het bij mij een Citta Gilera waar ik niet op reed omdat ik hoogzwanger was... en een spijt dat ik er nu van heb!!! Die krengen krijg je nu niet meer 2e hands onder de 900 euro... en ze rijden zo lekkerquote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks..
[ afbeelding ]
Daarom, heb er ook geen spijt van hoor.. Toen was het zonde dat hij stoffig stond te wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als die keuze TOEN een logische keuze was is het toch goed?
Achteraf mekkeren is gewoon té makkelijk.
Je moest eens weten waar ik spijt van heb, ff paar kernwoorden en dan snap je het wel:quote:Op woensdag 18 april 2012 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daarom, heb er ook geen spijt van hoor.. Toen was het zonde dat hij stoffig stond te worden
Caramba!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik spijt van heb, ff paar kernwoorden en dan snap je het wel:
Manta, Monza, Sprinter, Firebird, TransAm.........grrrrrr........
Maar destijds was het logisch om ze weg te doen.
Lekker die draaitafels houden, gaat ie idd echt spijt van krijgen als het weg is.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja M. Heeft draaitafels en die wil ie misschien ook verkopen maar van mij mag het nietje verkoopt ze voor minder en ik weet binnen 5 jaar wil ie ze dan toch weer hebben. Zolang wij financieel niet aan de grond zitten gebeurt het gewoon niet. En zelfs dan zou ik nog wat anders verzinnen, een dagje op de rommelmarkt staan leverde me de vorige keer ook 70 euro op. Al kan je dan nog beter gewoon gaan werken :p
Enne ik maak net mn werkhok weer wat werkbaar en wat vind ik daar; mijn zonnebril! Jeej!
Ja, ik moet nodig weer wat zut op Marktplaats zetten, kijken of ik daar nog een beetje geld van kan maken. Heb de auto nu ook kapot, balen.. (stuurstang)quote:Op woensdag 18 april 2012 21:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naja M. Heeft draaitafels en die wil ie misschien ook verkopen maar van mij mag het nietje verkoopt ze voor minder en ik weet binnen 5 jaar wil ie ze dan toch weer hebben. Zolang wij financieel niet aan de grond zitten gebeurt het gewoon niet. En zelfs dan zou ik nog wat anders verzinnen, een dagje op de rommelmarkt staan leverde me de vorige keer ook 70 euro op. Al kan je dan nog beter gewoon gaan werken :p
Enne ik maak net mn werkhok weer wat werkbaar en wat vind ik daar; mijn zonnebril! Jeej!
Kan ik je daar mee helpen? Ben namelijk niet compleet onhandig met auto'squote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik moet nodig weer wat zut op Marktplaats zetten, kijken of ik daar nog een beetje geld van kan maken. Heb de auto nu ook kapot, balen.. (stuurstang)
kan je geen vervanging vinden op de autosloperij? Doet een vriend van mij altijd :pquote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik moet nodig weer wat zut op Marktplaats zetten, kijken of ik daar nog een beetje geld van kan maken. Heb de auto nu ook kapot, balen.. (stuurstang)
Ik vrees van niet.. Ik heb namelijk wel even gekeken, op zich is het volgens mij niet eens zo moeilijk, maar ik heb A) geen goed gereedschap en B) kan er niet goed bij..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ik je daar mee helpen? Ben namelijk niet compleet onhandig met auto's
Zie hierboven..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
kan je geen vervanging vinden op de autosloperij? Doet een vriend van mij altijd :p
ken je toevallig niet iemand die leert voor automonteur, is namelijk een mooi leerprojectie :pquote:
Nee, niet echt.. en het nadeel is dus, hij rijdt nu ook niet. Kan er niks mee, hij staat bij me voor de deur.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ken je toevallig niet iemand die leert voor automonteur, is namelijk een mooi leerprojectie :p
Ik heb geen idee waar ik naar zit te kijken, dus aan mij heb je helemaal niksquote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. en het nadeel is dus, hij rijdt nu ook niet. Kan er niks mee, hij staat bij me voor de deur.
Hij is hier afgebroken:
[ afbeelding ]
Vind dat gewoon ronduit verstandig van je, netjes!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
kan je geen vervanging vinden op de autosloperij? Doet een vriend van mij altijd :p
enne @vannelle, ik weet heel goed dat ie er spijt van krijgt dus het gebeurt ook niet. Als het zou kunnen qua geld dan wil hij op de SAE een opleiding voor Audio Engineer doen. Grapje kost alleen 500 euro per maand dus dat is helaas pindakaas nu absoluut niet mogelijk. Pas als we een goedkoper huis zouden hebben en ik fulltime werk is het mogelijk (want de reiskosten komen er dan ook nog bij) er zijn 3 jongens van defensie hem voor gegaan met die opleiding een aantal jaar geleden en bij hun werd het dus volledig vergoed. Nu vergoed defenisie alleen nog als je richting de zorg gaat enzo. Stom! (Maar ook wel enigzins begrijpelijk, daar niet van)
En ik ben echt blij met mn zonnebril. Sowieso wil ik graag een zonnebril op met kwaliteitsglazen maar al helemaal in de auto. Dus had al een nieuwe gekocht van Polaroid, was wel een koopje, modelletje van vorig jaar, 19 euro oid :p
Ik weet het, maar ik ben niet diegene die de opleiding wil gaan doen. Als het moet dan zou ik 100 euro in de maand alle boodschappen doen. En als we elke maand onze HRA terugkrijgen ipv 1x in het jaar dan scheelt het ook al een heel stuk. Dan zouden we een heel eind kunnen komen. Heb ik ook weleens gezegd maar volgens mij ontbreekt daar nou net het extra stukje motivatie. Als ie namelijk heel gemotiveerd zou zijn dan willen mijn ouders ook wel bijdragen zeg maar. Maargoed er is nu een nieuw doel. Dus ben benieuwd of dat doorgaat want dan verandert er ook een heleboel aan het toekomstperspectief.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind dat gewoon ronduit verstandig van je, netjes!
Jammer dat die opleiding zo duur is en dat er eigenlijk achterlijke eisen aan zijn verbonden om in aanmerking te komen.
En toch he? Met voldoende motivatie is alles te bereiken.
Kut, kan het niet anders zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. en het nadeel is dus, hij rijdt nu ook niet. Kan er niks mee, hij staat bij me voor de deur.
Hij is hier afgebroken bij het rode cirkeltje:
[ afbeelding ]
HRA per maand is te regelen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben niet diegene die de opleiding wil gaan doen. Als het moet dan zou ik 100 euro in de maand alle boodschappen doen. En als we elke maand onze HRA terugkrijgen ipv 1x in het jaar dan scheelt het ook al een heel stuk. Dan zouden we een heel eind kunnen komen. Heb ik ook weleens gezegd maar volgens mij ontbreekt daar nou net het extra stukje motivatie. Als ie namelijk heel gemotiveerd zou zijn dan willen mijn ouders ook wel bijdragen zeg maar. Maargoed er is nu een nieuw doel. Dus ben benieuwd of dat doorgaat want dan verandert er ook een heleboel aan het toekomstperspectief.
Ongelukje..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kut, kan het niet anders zeggen.
Regel een onderdeel en ik kom naar je toe, knutselen we het er onder.
Je zult alleen daar na uit moeten laten lijnen......
Nee je hebt niks gemist, is ook niet openbaarquote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
HRA per maand is te regelen natuurlijk.
Blijft alleen de vraag of de motivatie voldoende is. Zoals ik het nu van jou hoor zou ik ook voorzichtig zijn er bakken met geld in te stoppen.
Wat is trouwens het nieuwe doel? Ik heb wat gemist vrees ik....
Lijkt er op dat dat het goede onderdeel is. Prijs valt mee trouwens!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongelukje..
Maargoed, je moet er niet speciaal voor rijden joh, da's hartstikke ver!
Ik zat al te denken, misschien kan ik via het Opel-forum iets regelen. Er is dit weekend een Opel-meeting in Dronten, misschien is er daar wel iemand die er verstand van heeft en handig is. Of een tweedehands stangetje heeft liggen..
Weet jij toevallig of dit het goede onderdeel is?
http://www.winparts.nl/85(...)axiaalkogel-opel-l-r
Gelukkig, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee je hebt niks gemist, is ook niet openbaarbrengt ongeluk ofzo.
Mwoah, probeer het zelf ook wel een klein beetje te combineren hoor, als het even kan..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt er op dat dat het goede onderdeel is. Prijs valt mee trouwens!!!!!
Maar ik meen het serieus, ik kom naar je toe. Jij verdient dat want zo zit je zelf ook in mekaar.
Gezellig, waar naartoe?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef Merlijn het volgende:
Zoooo. mijn vakantie met draakje is ook weer geboekt. Nu nog die tweede gaan regelen.
Oh lekker! Gewoon met z'n tweetjes?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kreta.
http://zon.sunweb.nl/grie(...)vasia_beach__spa.htm
Hai!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:07 schreef belle1608 het volgende:
Aloha, ik ben er weer
* belle1608 heeft krom gelegen om jullie speculaties
Nee zat gewoon een beetje te dollenNasleep van dat topic met die bank
Ben inderdaad al 9.5 jaar bezet (goed onthouden van jullie!!)
Foto is wel geniaal inderdaad
Niet doen, soms gewoon accepteren.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, probeer het zelf ook wel een klein beetje te combineren hoor, als het even kan..
Ik zou me behoorlijk bezwaard voelen als iemand speciaal hiervoor zo'n eind komt rijden
Kom je mij dan ook ophalen om mee te gaan? Dan kan ik JK leren op te ruimenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet doen, soms gewoon accepteren.
Gatver wat ziet dat er saai uit zeg....quote:Op woensdag 18 april 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kreta.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kom je mij dan ook ophalen om mee te gaan? Dan kan ik JK leren op te ruimen![]()
Ach welja.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kom je mij dan ook ophalen om mee te gaan? Dan kan ik JK leren op te ruimen![]()
Ziet er erg nice uit..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kreta.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
Wordt er hier onder mijn neus gewoon even een meet geregeld bij mij thuis?
Mijn beste vriendin gaat mee. Toch prettig, hoeft Meg niet de hele vakantie aan mij te hangen.quote:
Ziet er relaxed uitquote:Op woensdag 18 april 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kreta.
Zullen we hem daar opwachten.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ziet er relaxed uitGoeie keus man!
Als het daar op lijkt zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
Wordt er hier onder mijn neus gewoon even een meet geregeld bij mij thuis?
Kijk, da's lekker inderdaad.. En misschien kan papa dan 's avond ook soms nog effe op stapquote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin gaat mee. Toch prettig, hoeft Meg niet de hele vakantie aan mij te hangen.
De tweede moet ik nog boeken.... beetje verder weg...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ziet er relaxed uitGoeie keus man!
Er is niet heel veel te doen daar. Maar ik ga dan ook voor extreem hard relaxen in de zon....quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, da's lekker inderdaad.. En misschien kan papa dan 's avond ook soms nog effe op stap
Laat wel even weten wanneer, dan zorg ik dat ik er ook ben!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het daar op lijkt zal het wel zo zijn.
Nee joh, nergens voor nodig!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Laat wel even weten wanneer, dan zorg ik dat ik er ook ben!
Partycrashersquote:
Laat maar ff weten wanneer het onderdeel binnen is.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Laat wel even weten wanneer, dan zorg ik dat ik er ook ben!
redelijk....quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat maar ff weten wanneer het onderdeel binnen is.
Gaan wij vieze handjes krijgen terwijl Belle schoonmaakt.quote:
Weet niet waar jij woont? ik bij Leidenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gaan wij vieze handjes krijgen terwijl Belle schoonmaakt.
@Belle, waar woon je eigenlijk? 't Is toch niet zo dat ik via Limburg naar JK rij?
Oh god, zit me net te bedenken dat het nog een realistisch idee is ook.. Dacht even dat belle ook in Groningen woonde, maar da's heul niet waar ook, inderdaad..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gaan wij vieze handjes krijgen terwijl Belle schoonmaakt.
@Belle, waar woon je eigenlijk? 't Is toch niet zo dat ik via Limburg naar JK rij?
Heb je voor mij een Jillz? (foei, moet morgen werkenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef Papabear het volgende:
* Papabear krat bier en fles wijn op tafel zet
Alloha!
Zei er iemand GRONINGEN?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh god, zit me net te bedenken dat het nog een realistisch idee is ook.. Dacht even dat belle ook in Groningen woonde, maar da's heul niet waar ook, inderdaad..
Limburg, Leiden. Allemaal "in de buurt"quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh god, zit me net te bedenken dat het nog een realistisch idee is ook.. Dacht even dat belle ook in Groningen woonde, maar da's heul niet waar ook, inderdaad..
Behalve ^^ dan.quote:
Gna Gnaquote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaaaa die heb ik, die ligt hier stof te vangen in de koelkast, kom jij m opdrinken?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb je voor mij een Jillz? (foei, moet morgen werken
Ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij woont? ik bij Leiden
Woon jij in Groningen? Phoee das wel ver!! haha toevallig februari nog geweest!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaaa die heb ik, die ligt hier stof te vangen in de koelkast, kom jij m opdrinken?
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar kan je wel ophalen hoor.
Ja, best wel realistisch idd..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heu... daar rij ik zeer regelmatig in de buurtquote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Halsteren, tegen Bergen op Zoom aan
Oh, ben jij dat!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu... daar rij ik zeer regelmatig in de buurt
Ohhh die zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb je voor mij een Jillz? (foei, moet morgen werken
Ik had je niet herkend..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Fotografie: A.
Model: Maaike
Mua: W.
Roosendaal woont jouw crib toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja en, je rijdt ook dagelijks langs mijn werk maar dan zwaai je ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat is een erk?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja en, je rijdt ook dagelijks langs mijn erk maar dan zwaai je ook niet.
Welquote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja en, je rijdt ook dagelijks langs mijn erk maar dan zwaai je ook niet.
Hoogvliet, maar ik ben regelmatig in Roosendaal en Heerle.quote:
Ik zag het al. Moet nog even wennen aan mobiel internet.quote:
Zwart-wit is zoveel sterkerquote:
Mooie foto hoor!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
Fotografie: A.
Model: Maaike
Mua: W.
En hij is goed!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef belle1608 het volgende:
@Merlijn doe jij ook modellenfotografie?
Weinig ervaring mee nog. Toevallig eind deze maand een afspraak staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef belle1608 het volgende:
@Merlijn doe jij ook modellenfotografie?
Leuk!!! Als je nog een proefkonijn zoektquote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee nog. Toevallig eind deze maand een afspraak staan.
Niet zo bescheiden maatquote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee nog. Toevallig eind deze maand een afspraak staan.
Altijd welkom!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leuk!!! Als je nog een proefkonijn zoekt
Hey beautyquote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 jaar geleden;)
Paps is fotograaf
En mijn avatar is een zelfportret van 3 jaar geleden. Voor het vak fotografie
Denk je dat hij ook een mooie foto van mij kan maken? Of is daar veel photoshop voor nodig?quote:
Godver, volgende keer graag eerlijk op msn.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 jaar geleden;)
Paps is fotograaf
En mijn avatar is een zelfportret van 3 jaar geleden. Voor het vak fotografie
Tuurlijk! Maar echt knap kom je d'r natuurlijk nooit opquote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook een mooie foto van mij kan maken? Of is daar veel photoshop voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godver, volgende keer graag eerlijk op msn.
Ik heb duidelijk gezegd dat ik niet uit mijn woorden kom bij mooie vrouwen.
Ik heb je duidelijk gevraagd of je er niet toevallig ook zo ene was...
Nu snap ik mijn spraakgebrek.
Je hoeft niet knap te zijn om goed op de plaat te staan...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar echt knap kom je d'r natuurlijk nooit op
Ach, dequote:
Van jou kan ik dat hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef JK1982 het volgende:
Mooie foto's hier allemaal hoor!
Misschien vakantiegeld toch maar een een camera uitgeven ipv aan vakantie? Hmmz...
Edit: Tetten!
Dankjewel Belle!! Nog steeds nieuwsgierig is!!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
Merlijn, heel gaaf!! Dat jongetje!![]()
Wow Yska dies ook heel mooi!!
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
Heb er wel een paar hoorShoot van de kids van een collega van me...
Mooi Merlijn, net zoals die foto's van je dochter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Femme Fatalequote:Op woensdag 18 april 2012 23:22 schreef belle1608 het volgende:
je kan op mijn website kijken: [edit] (dies nog niet up to date!) en foto's niet hier naar kopiëren a.u.b.
Tetten zie je op vakantie en dan heb je een camera nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef JK1982 het volgende:
Mooie foto's hier allemaal hoor!
Misschien vakantiegeld toch maar een een camera uitgeven ipv aan vakantie? Hmmz...
Edit: Tetten!
Zeker weten!quote:
Thnxquote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mooi Merlijn, net zoals die foto's van je dochter!
* bookmarkt *quote:Op woensdag 18 april 2012 23:22 schreef belle1608 het volgende:
je kan op mijn website kijken: www.telaat.nl (dies nog niet up to date!) en foto's niet hier naar kopiëren a.u.b.
Fixed!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt.. ik ben heel veel te netjes irl
Daar ga ik vanuit ja, jij fiets voorop toch :p Anders kan je de hele tijd naar mijn kont staren :p das ook weer niet de bedoelingquote:Op woensdag 18 april 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt.. ik ben heel netjes irl
Niet lastigquote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
@Merlijn wil je wel mijn site weer uit je quote halen (sorry ben niet lastig)
Met die shoot was het echt zooo koud!
Haha lastig he al dat vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef vannelle het volgende:
Ik probeer maar weer eens wat te typen ondanks mijn spraakgebrek.
Yska, wauw. Klaar.
Tsja, waarschijnlijk welquote:
Jaja, ik heb je door!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit ja, jij fiets voorop toch :p Anders kan je de hele tijd naar mijn kont staren :p das ook weer niet de bedoeling
Moet zeggen dat ik ook gewoon ff stil val van Yska haar foto's!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha lastig he al dat vrouwelijk schoon
Nee niet lastig, alleen maar (hoe noemen vrouwen dat ook alweer?)quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha lastig he al dat vrouwelijk schoon
sorryquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee niet lastig, alleen maar (hoe noemen vrouwen dat ook alweer?)
Vervelend. Kan me niet meer concentreren en da's jullie schuld.
Eenvoudig, maar dat past juist zo mooi bij Yskaquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook gewoon ff stil val van Yska haar foto's!
* Belle & Yska doen nenenenenequote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan van jou ook gemaakt worden hoor. Niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja absoluut, dat zijn ook hele mooie foto's!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
* Belle & Yska doen nenenenene
Ik zie volgens mij wel overal dat blauw-witte niemendalletje voorbij komen..quote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
* Belle & Yska doen nenenenene
haha die 1e serie kan wel, die 2e doe ik nie, te 'naakt' voor een juffie!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan van jou ook gemaakt worden hoor. Niet zo moeilijk
Ik heb een uitdaging voor je, mooie foto van mij maken!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan van jou ook gemaakt worden hoor. Niet zo moeilijk
Daar ben ik al mee bezig. En mooie foto s heb je.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef belle1608 het volgende:
Ik ga ondertussen richting bedje met tablet
Hahahaquote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef DJMO het volgende:
ik voelde me vanmiddag weer even een echte tiener.. loop je op zuidplein met twee kids in een duowagen, staan er twee knullen van tussen de 17 en 20 jaar. hoor je terwijl je vorbijloopt ineens: halloo goeieemiddaag .. .. op zo'n toontje van "kom maar eens hier jij"
ik had m'n blik op oneindig en een grote grijns op m'n smoel toen ik doorliep
Challenge accepted!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb een uitdaging voor je, mooie foto van mij maken!
Ghehehehe, gaat dus echt niet lukken
Dank je welquote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee bezig. En mooie foto s heb je.
Dat is nog net de leeftijd dat het ook nog wel een compliment is jaquote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef DJMO het volgende:
ik voelde me vanmiddag weer even een echte tiener.. loop je op zuidplein met twee kids in een duowagen, staan er twee knullen van tussen de 17 en 20 jaar. hoor je terwijl je vorbijloopt ineens: halloo goeieemiddaag .. .. op zo'n toontje van "kom maar eens hier jij"
Zo, gevaarlijke uitspraak inderdaad... Een foto kan soms zo spreken dat je niet eens op de details let, maar op het geheel.. Dan hoef je echt niet knap te zijn, maar kan het toch een hele mooie foto zijn..,quote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb een uitdaging voor je, mooie foto van mij maken!
Ghehehehe, gaat dus echt niet lukken
Klopt inderdaad! en met / zonder plamuur maakt ook veel verschilquote:Op woensdag 18 april 2012 23:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, gevaarlijke uitspraak inderdaad... Een foto kan soms zo spreken dat je niet eens op de details let, maar op het geheel.. Dan hoef je echt niet knap te zijn, maar kan het toch een hele mooie foto zijn..,
Second thatquote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat is nog net de leeftijd dat het ook nog wel een compliment is ja
Je bent gewoon een MILF!
Zij waren de enige niet ik verwarde je met je dochter.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef DJMO het volgende:
Het is trouwens dat jij geen kinderen hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat is nog net de leeftijd dat het ook nog wel een compliment is ja
Je bent gewoon een MILF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |