Die van mij mekkerde ook al een hele tijd en wilde er ook niet aan, maar moest wel, hij begon erg traag te worden.. maar heb het al gevonden volgens mij, kon me back-up programma niet meer vinden, die heb ik nu inmiddels weerquote:Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Ik loop ook flink achter, telefoon mekkert dat hij 38 updates heeft, maar ik eiger vooralsnog om te upgraden.
Dat niet eensquote:
Maak er een leuke middag van.quote:
Nokia 6300 FTW!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:16 schreef LaPeach het volgende:
Pfff telefoon update gedaan weer alles kwijt![]()
Hij is fijn![]()
Fijn ook dat ze na elke update alles iedere keer compleet veranderen
Ik moet nog steeds wat moderns gaan halen, maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik moet nemen..quote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef LaPeach het volgende:
SE Xperia![]()
Bijna ten einde en terug naar het ouderwetse waarscheinlijk
Volgens mij nog steeds 1 van de meest betrouwbaarste telefoons die er ooit gemaakt zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Ik heb nog steeds een oude nokia maar die hoef je maar eens in de zooveel weken op te laden.
[ afbeelding ]
De abonementen die er tegenwoordig zijn slaan ook nergens meer op, wordens teeds duurder door het internet gebruike en steeds ingewikkelder, daarom heb ik em opgezegd en wil ik (voorlopig) weer terug naar de prepaid ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wat moderns gaan halen, maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik moet nemen..
Prepaid belt toch ook aardig duur, per minuut?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds 1 van de meest betrouwbaarste telefoons die er ooit gemaakt zijn
[..]
De abonementen die er tegenwoordig zijn slaan ook nergens meer op, wordens teeds duurder door het internet gebruike en steeds ingewikkelder, daarom heb ik em opgezegd en wil ik (voorlopig) weer terug naar de prepaid ofzo
Oja dat zal best wel, maar mijn bel gedrag is in de jaren wel heel erg veranderdquote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Prepaid belt toch ook aardig duur, per minuut?
Lucht het op?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef maffemuts het volgende:
Prijzen in deze huidige maatschappij dalen niet... die stijgen.
Het enigste wat daalt is ons vermogen om uit te geven
Anyway, abbo van de zaak *check, privefoon prepaid *check totale kosten per maand ehmmm ¤2 gemiddeld aan gesprekskosten en sms.
Het uitgelekte idee van 14ct per km onbelast vergoeden daarin tegen stemt mij niet vrolijk... we rijden gemiddeld 1000km p/m met eigen auto voor de baas... ooit uitgerekend wat dat kost aan benzine? ooit uitgerekend wat je er bij in schiet ? (leaseauto is geen optie, diesel/gas ook niet op basis van de totaal berekening brandstof + WB + onderhoud die ook hoger uitkomt dan de benzine, en fietsen mag ik nie van m'n internist) kortom... nog even en ik kan beter thuis blijven omdat ik meer kwijt ben aan benzine + overige kosten dan dat we verdienen in de zorg. dank kabinet
![]()
Inderdaad heb 'n pleurisbui vandaag
Hmmm niet echt eerlijk gezegdquote:
Nou als jij niet oppast kan je er straks nog eerder mee stoppen. Denk je wel aan jezelf?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm niet echt eerlijk gezegdt was maar een druppel op de hete plaat
maaaaar nog 'maar' 11,5 week werken... dan kan ik echt eens tot rust komen (hoop ik)
Ik bel eigenlijk vooral met mijn moeder. Soms weken heel sporadisch en de afgelopen maand is het wel 3/4 keer in de week :pquote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oja dat zal best wel, maar mijn bel gedrag is in de jaren wel heel erg veranderddus echt bellen doe ik nagenoeg niet meer..
Ja dat is bij mij dus ook, de ene keer bel ik ook wat meer als de andere keer, maar zoals ik vroeger belde gebeurd bij lange na niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bel eigenlijk vooral met mijn moeder. Soms weken heel sporadisch en de afgelopen maand is het wel 3/4 keer in de week :p
Ja er was een tijd toen woonde mijn beste vriend in Nibbixwoud, Noord Holland (zijn ouders hadden in mijn woonplaats, Drenthe, een vaste campingplaats) en daar belde ik zo elke dag 2u mee. Helemaal toen zijn ouders op een gegeven moment in scheiding lagen. Daarnaast schreef ik ook nog gerust elke dag brieven, 3 a4tjes vol. En dan had je mn beste vriendin. Woonde een dorp verderop. Had nog net geoeg tijd om na school naar huis te fietsen want dan hing ik alweer aan de lijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij dus ook, de ene keer bel ik ook wat meer als de andere keer, maar zoals ik vroeger belde gebeurd bij lange na niet meerof het meeste gaat via whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |