Van de ene zwendelconstructie (Mallya - Kingfisher -etc) naar de andere (Icesave)quote:
we hebben India, Indonesië en Ierland al gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van de ene zwendelconstructie (Mallya - Kingfisher -etc) naar de andere (Icesave)
Had een move van Mallya zelf kunnen zijn.
mij er wel tijdig aan herinneren, maar zelf vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we hebben India, Indonesië en Ierland al gehad
klopt. Dacht er pas vanochtend bij het opstaan aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef franklop het volgende:
[..]
mij er wel tijdig aan herinneren, maar zelf vergeten
Bedankt ik wijzig dit even.quote:
Dus binnenkort Force Irak, Force Iran, Force Italië, Force Israël en Force Ivoorkust?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we hebben India, Indonesië en Ierland al gehad
daar kwam ik van de week nog niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus binnenkort Force Irak, Force Iran, Force Italië, Force Israël en Force Ivoorkust?
Dat zijn alle landen met een I die ik kan verzinnen
No worries, dat puntje heb ik alvast voor ons team in de zakquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had verkeerd gelezen, dacht dat we langzaamste in VT1 moesten voorspellen! Blijkt toch maar weer hoeveel verstand ik van de F1 dit jaar heb
Nee, ik scheld omdat ik dat grappig vind man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent vergeten je predictions in te leveren?
Me 2quote:
goed gedaan, Frankquote:Op maandag 28 mei 2012 08:52 schreef franklop het volgende:
Rosberg als winnaar kiezen was dus een goede gok
Hier hetzelfdequote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:
5 punten![]()
en volgens mij mis ik de laatste races mijn teamgenoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |