Dat ie 't witte pak aan heeft?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat betekent dat witte achter zijn puntentelling?
wit pak aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:20 schreef Fok-it het volgende:
kleur pakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:20 schreef Fok-it het volgende:
Oh,quote:
Boeit geen fuck natuurlijk. Als Jeroen maar wint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:22 schreef BasvB het volgende:
Ik hoop dat NED wel wint door zelf gewonnen punten, niet omdat die andere straf krijgt
Jawel, als die andere nu nog een straf krijgt, heeft Jeroen Yuko.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:22 schreef BasvB het volgende:
Ik hoop dat NED wel wint door zelf gewonnen punten, niet omdat die andere straf krijgt
Denk dat Mooren dan wint omdat die Israelier al straf heeft?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:24 schreef Neroje het volgende:
Waarom is het en GS en 3 minuten lang?
Wat gebeurt er zonder GS na 3 min?
GS = 3 minuten verlenging.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:24 schreef Neroje het volgende:
Waarom is het en GS en 3 minuten lang?
Wat gebeurt er zonder GS na 3 min?
Nee, dan moeten de scheidsrechters beslissen. Ik denk dat Jeroen dat wint, omdat hij meer acties heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Mooren dan wint omdat die Israelier al straf heeft?
Denk het nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:26 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, dan moeten de scheidsrechters beslissen. Ik denk dat Jeroen dat wint, omdat hij meer acties heeft gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |