Nee, alleen de verliezers in de kwartfinale mogen naar de herkansingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Even he, Mooren had een bye in de eerste ronde, dus dit was toch de tweede ronde? Dan heeft hij toch wel een herkansing?
Ah, helder. Dan zeiden ze het daarstraks fout bij de NOS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, alleen de verliezers in de kwartfinale mogen naar de herkansingen.
Nee daar zeiden ze het ook, alleen ietwat omslachtig. Vroeger mochten alle judoka's die van de halve finalisten verloren hadden naar de herkansingen. Sinds een tijdje is dit veranderd en mogen alleen de verliezers in de laatste partij in het deel van het schema (de kwartfinale dus) naar de herkansingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, helder. Dan zeiden ze het daarstraks fout bij de NOS.
Dat is wat overdreven. Ik switch gewoon wat tussen de streams. Kijk vooral judo en zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:12 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben weer helemaal in de televisie + 20 livestreams en livetickets modus.
Totdat mijn webbrowser het begeeft.
Naar de benen grijpen als eerste actie? Mag namelijk niet meer. Wat Grol dus vaak deed, het tillen, mag niet meer als 1e actie, alleen als 2e actie tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:24 schreef debeterebob het volgende:
Wtf gebeurt er. Cubaanse gediskwalificeert. Leek me op het oog een heel sterke speelster, misschien zelfs kanshebber.
Duidelijk. Die Roemeense was verder echt slecht en leek geblesseerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naar de benen grijpen als eerste actie? Mag namelijk niet meer. Wat Grol dus vaak deed, het tillen, mag niet meer als 1e actie, alleen als 2e actie tegenwoordig.
Dumitru is de regerend olympisch kampioene en Europees kampioene, dus ben benieuwd wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk. Die Roemeense was verder echt slecht en leek geblesseerd.
Leek last te hebben van haar voet. Was ook ingetapet, maar dat lijkt me vrij normaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dumitru is de regerend olympisch kampioene en Europees kampioene, dus ben benieuwd wat er aan de hand is.
Bik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef TheArt het volgende:
Van Snick gooit Jeong voor ippon.
Nu Bik Ente!
Zo wordt ze genoemd. Ga af en toe naar het judo toe, dus dan ga je automatisch zo aanmoedigenquote:
Tot nu toe in de partij niet...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik kijk niet zo vaak judo maar heeft zij kans ?
Tegen Csernoviczki weinig. Slechte match-up.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben niet bekend met de kansen van mensen maar als ik het zie is de Hongaarse vijf klappen beter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:00 schreef Maver24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |