Nou iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:27 schreef Dos37 het volgende:
Alsof je hier een winnaar kunt bepalen, wat een drama
Daar doe je het al die jaren voor!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:28 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil deze 7 minuten van mijn leven terug
OMGquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Sportzomer gaat ouderwets verder dusHopen op het zwemmen!
En hij heeft niet eens meegedaan aan de openingsceremonie, dubbel zuur dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:28 schreef cptmarco het volgende:
ach, meedoen is belangrijker dan winnen...
Dit was ook geen kanshebber hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Sportzomer gaat ouderwets verder dusHopen op het zwemmen!
Voorlopig zet het toch door of niet? Ik zeg toch niet dat de hele OS zo gaat, neem je pilletje man.quote:
Maar volgens mij wel om deze wedstrijd te winnen.quote:
Het is alleen zo gigantisch dramatisch aangezet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig zet het toch door of niet? Ik zeg toch niet dat de hele OS zo gaat, neem je pilletje man.
Ok, maar het gaat er straks om of de zwemdames en Vos presteren. Zij bepalen of de OS wel of niet geslaagd zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel om deze wedstrijd te winnen.Ik snap heus wel dat dit niets zegt qua grote favorieten hoor
Komt wel goed joh. Terpstra pakt straks ook het goudquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is alleen zo gigantisch dramatisch aangezet.
Stond 1-1 onderling. Op basis van de ranglijst had Mooren moeten winnen ja, maar dat zegt zeker als het op de ranglijst zo dicht bij elkaar staat eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Terpstra pakt straks ook het goud![]()
Lijkt alleen dat de Nederlanders dit jaar iets hebben waardoor het zo slecht lijkt, wat ik begreep was Mooren favoriet om deze partij te winnen? Zelfde als het NL elftal tegen Denemarken bijv
Ah okay, dan snap ik dat het wat dramatisch klonkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stond 1-1 onderling. Op basis van de ranglijst had Mooren moeten winnen ja, maar dat zegt zeker als het op de ranglijst zo dicht bij elkaar staat eigenlijk niets.
Waan van de dag he? Mochten de zwemdames en Vos morgen winnen is Nederland ineens een topsportland bij de dames.quote:
Dit dus. Dag droom, na 3 minuten.quote:
Precies. We beginnen netquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waan van de dag he? Mochten de zwemdames en Vos morgen winnen is Nederland ineens een topsportland bij de dames.
Inderdaad. Het is nooit in te schatten hoeveel medailles NL wint. Maar 4 of 5 keer goud is toch gewoon een normale score voor het land dat wij zijn?quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nooit in te schatten hoeveel medailles NL wint. Maar 4 of 5 keer goud is toch gewoon een normale score voor het land dat wij zijn?
Martina of Smit zouden eventueel met een beetje mazzel brons kunnen halen schat ik zo in.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoop op een gouden athletiekmedaille, maar dat zal wel niet gebeuren...
Smit maakt normaal gezien geen schijn van een kans hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Martina of Smit zouden eventueel met een beetje mazzel brons kunnen halen schat ik zo in.
Martina op de 200m misschien een medaille. Maar met bijvoorbeeld Bolt, Blake en Lemaittre moet ik het nog maar zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Smit maakt normaal gezien geen schijn van een kans hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |