twitter:KeesJongkind twitterde op maandag 09-07-2012 om 18:41:49Slecht nieuws judoka #HenkGrol. Tijdens trainingskamp in Spanje is grote teen uit de kom gegaan. Voorbereiding #OS2012 ernstig verstoord. reageer retweet
twitter:henkgrol twitterde op maandag 09-07-2012 om 19:28:43Spelen zijn niet in gevaar, ik judo 100%. Het kost maximaal 2 weken!!! http://t.co/OoSlfp8W reageer retweet
twitter:henkgrol twitterde op maandag 09-07-2012 om 19:32:19Ik had alles graag stil willen houden! Alleen de website http://t.co/Buw28oKg was zo slim het online te zetten. Ik wil geen excuus hebben. reageer retweet
quote:Abdullo Tangriev zal niet deelnemen aan de Olympische Spelen in Londen. De Oezbeek is met ingang van 19 juni voor twee jaar geschorst vanwege het gebruik van cannabis. Zo meldt de Franse sportkrant l'Équipe.
Tangriev was op de voorgaande Olympische Spelen, waar hij onder meer de Fransman Teddy Riner versloeg, nog goed voor zilver. Daarnaast is de judoka, die uitkomt in de klasse +100 kg, de regerend wereldkampioen open klasse. De grote favoriet voor Olympisch goud in de klasse +100 kg, Teddy Riner, reageerde in de Franse sportkrant l'Équipe op de schorsing: "Het is heel erg dom om zo een evenement als de Olympische Spelen te moeten missen."
Choi was idd een heldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef Leatherface het volgende:
Ik vond het judo in Peking erg mooi, ondanks de teleurstelling van het missen van Nederlands goud.
Die Korean Cho was toen ijzersterk in de lichtste klasse bij de heren. En ook Mammadli uit Azerbeidzjan was enorm in vorm.
Dat vond ik inderdaad ook hele sterke scènes. Alleen dat gedoe met opgeven of niet. Kan de Française alleen maar gelijk geven. Je bent toch sporter?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand de docu van Edith Bos gisterenavond gezien? Prachtbeelden zeg, met name die trainingssessies in het krachthonk
Mhua ze was ook echt ziek toen, dat zag je gewoon. Ze kwam daar voor olympisch vormbehoud. Dat haalde ze en toen was het ook verstandig om de rest te laten. In zo'n toestand tegen Decosse staan hielp haar toch niet verder.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook hele sterke scènes. Alleen dat gedoe met opgeven of niet. Kan de Française alleen maar gelijk geven. Je bent toch sporter?
Ik snap beide kanten heel goed. Zeker als je 20(!) partijen hebt zitten wachten. En laten we heel eerlijk zijn, het EK heeft Decosse ook laten schieten dus er valt beiden iets te "verwijten".quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua ze was ook echt ziek toen, dat zag je gewoon. Ze kwam daar voor olympisch vormbehoud. Dat haalde ze en toen was het ook verstandig om de rest te laten. In zo'n toestand tegen Decosse staan hielp haar toch niet verder.
Knap dat ze dat toch aan kan, terwijl ze weet dat zij daar zelf had moeten deelnemen.twitter:anickavanemden twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 09:27:34Op weg nr Hilversum waar ik rondgeleid zal worden dr de NOS. Vanaf maandag zit ik 4 dagen i/d studio als analyticus vh Olymp. judotoernooi! reageer retweet
Absoluut. Topfavoriet met voorsprong, maar hij verliest ook zeker zijn partijen. Werd op de Masters nog verslagen door Galstyan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:36 schreef Leatherface het volgende:
Is die Oezbeek weer topfavoriet bij de lichtste klasse mannen? Sobirov bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |