quote:Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef TheArt het volgende:
Ik heb de bron van die irritante kinders gevonden.
[ afbeelding ]
Het was te verwachten!
Sinds wanneer hebben we 6 prinsesjes?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Het was te verwachten!
Wat een tokkiesquote:Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Het was te verwachten!
Zelfde als geel in t voetbalquote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef tralalala het volgende:
Wat houdt groen in?
Aantal minuten van het veld?
Waarschuwing. Geel is een aantal minuten van het veld, Rood is niet meer terugkomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef tralalala het volgende:
Wat houdt groen in?
Een waarschuwing (zoals geel met voetbal). Geel is tijdstraf en rood is exit.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef tralalala het volgende:
Wat houdt groen in?
Ahaquote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarschuwing. Geel is een aantal minuten van het veld, Rood is niet meer terugkomen.
Ow, en, 2 keer groen is geel, 2 keer geel is rood. Dat is nu wel zo gelukkig. Lang niet altijd zo geweest.quote:
Omdat de belgen te arm zijn om fatsoenlijke reserveshirts te kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef Pannenkoeken het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk. Maar die belg met nr 3, waarom heeft die een "ander" rugnummer?
Dat is een vlaming de rest zijn walenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef Pannenkoeken het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk. Maar die belg met nr 3, waarom heeft die een "ander" rugnummer?
captain misschien?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef Pannenkoeken het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:42 schreef marcodej het volgende:
De Belg net: "De voorganger van Caldas is ontslagen omdat hij tweede werd op het WK. Er moet dus goud gewonnen worden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |