Inderdaad. Je moet wel heel geconcentreerd kijken om die bal te kunnen zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:39 schreef Montov het volgende:
Oef, de zon op die felle blauwe achtergrond maakt het heel lastig om te kijken.
Alleen ingezommd kan je de bal goed zien, maar dan mis je het overzicht.
De zon is een factor, maar volgens mij is het veld ook echt kletsnat. Nu hoort dat ook zeker wel, maar dit is misschien iets té.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:39 schreef Montov het volgende:
Oef, de zon op die felle blauwe achtergrond maakt het heel lastig om te kijken.
Alleen ingezommd kan je de bal goed zien, maar dan mis je het overzicht.
ah ok, thanks!quote:Op zondag 29 juli 2012 09:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu beginnen Nieuw-Zeeland en Australië. Nederland-België is om 11.45.
Zeker die eerste corner?quote:
Klopt ja. Corner werd eerst nog afgeslagen, maar de rebound ging er via 2 a 3 schijven toch in.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeker die eerste corner?Ze schakelden dan net te vroeg weg op BBC1...
Benieuwd naar Nederland straks.
11.45.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:35 schreef Sasman het volgende:
[..]
Hoe laat zal België Nederland vernederen?
Ze proberen Chelsea na te doenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg nu al weer een hekel aan de belgen. Een beetje met zijn allen in je eigen 23 meter gaan hangen![]()
Tis net voetbal hequote:Op zondag 29 juli 2012 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg nu al weer een hekel aan de belgen. Een beetje met zijn allen in je eigen 23 meter gaan hangen![]()
Of nog erger, psvquote:
Ik wilde het net ook posten, heel vervelend inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 11:51 schreef Guard het volgende:
Kan iemand die kinderen effe de mond snoeren?
Dit inderdaad. Erg irritant.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:51 schreef Guard het volgende:
Zijn dat de drie A-tjes?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:51 schreef Guard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |