Ohquote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Jammer is dat Soes, maar wel fijn om dan het hartje in elk geval te zien
Ik heb behoorlijk 'mazzel' met de echo's bij de afspraak, deze is van afgelopen maandag... Zie je de hapwangen allucky shot
[ afbeelding ]
Specificeer die met die man es?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ladylike gefeliciteerd!!![]()
(maar niet de eerste decemberbaby hoor, die eer is aan vulpenballetje)
Ik heb weer zo'n rare zwangerschapdroom gehad dames. Deze keer was de kruipruimte onder ons huis volgelopen met water en zwommen er schildpadden in. Oh en nog iets met die ene man...![]()
O jij ziet het tenminstequote:Op woensdag 18 april 2012 10:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh wauw LeNeHe! En dat met 18 weken al(zo duidelijk!)
Ik heb zowel bij de oudste als bij deze baby al heel veel echo's gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
O jij ziet het tenminste![]()
Ik moet echt bij iedereen uitleg geven.
Maar gaaf he? Ze moest wel moeite doen om zo'n 'shot' te maken, want eigenwijsje
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef LeNeHe het volgende:
Zit er ook net eentje uit te zoeken om te posten; deze dan maar in 3D, zie je een stukje gezicht.
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
Deze had ik destijds met Isabeau, ik herken haar er echt in![]()
[ afbeelding ]
Ik loop bij de verloskundige in het ziekenhuis inderdaad. Eerst bij de gyn maar omdat er geen bijzonderheden waren werd ik overgedragen aan de verloskundige. Minder medisch dus maar wel korte lijnen met de gyn.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef Tinuviel het volgende:
Mooie 3D echo's!
Ik wist trouwens niet dat je bij de vlos en in het ziekenhuis kon lopen. Ik dacht of je loopt bij de vlos als alles normaal is en als er een reden is, dat je medisch wordt, loop je in het ziekenhuis bij de gyn.
Er verandert blijkbaar ook heel veel in de loop der jaren. Mijn zwangerschapsyoga docente vertelde gisteren dat tijdens haar zwangerschappen de vlos je elke keer woog als je een afspraak had. Tegenwoordig vragen ze het volgens mij bij de intake en doen er verder niets meer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |