SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 18-04-2012 16:46:52 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Door het gebit geknuffeld worden?quote:
Nee, door die hippiequote:
quote:
Slaap lekker, gebakken aardappel van mequote:
quote:
quote:
Ja ik moest eergister naar Boxtel en heb de hele weg 80 kunnen rijdenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er aan de hand deze week, het is echt belachelijk druk op de weg de afgelopen dagen
Met mijn volgende baan wil ik een helicopter
Wat op de snelweg te langzaam gaat moet je immers wel compenseren in de stad, dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik moest eergister naar Boxtel en heb de hele weg 80 kunnen rijden_!
Vonden ze alleen niet leuk in de bebouwde kom![]()
Ik kan maar over één huis iets zeggen, aangezien de rest niet op mijn route ligtquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daarover gesproken (hoe bedoel je hak op de tak), hoe staat het met die huizen waar die invallen zijn gedaan in Rosmalen, bdh?
Vraag me dan af of die dingen nu leeg/dichtgetimmerd zijn, of zijn die bewoners gewoon weer terug?
Maar Boxtel is echt zo'n 80km weg waarop je binnenkomt en dan ben ik al onderhand op plaats van bestemmingquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat op de snelweg te langzaam gaat moet je immers wel compenseren in de stad, dat spreekt voor zich
Veel succes!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er aan de hand deze week, het is echt belachelijk druk op de weg de afgelopen dagen
Met mijn volgende baan wil ik een helicopter
'Thijsje' aww.quote:
Het Thijsje of mijn opmerking? Indien mijn opmerking: referentie naar een (best wel gore) opmerking van bdh zelf over jouw vuist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |