abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110468841
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

Met dank aan DJ _O_

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite, moet zijn chick aanspreken! En nu echt! :()
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, niet meer geband *O* )
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 18-04-2012 16:46:52 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 april 2012 @ 00:14:36 #2
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_110468853
:( nu ben ik boos
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_110468890
Klopt wel toch? :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 april 2012 @ 00:15:43 #4
361691 DeJori
pi_110468900
Dan nog ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_110468940
Ach het kon erger!
  woensdag 18 april 2012 @ 00:17:18 #6
361691 DeJori
pi_110468954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef bijdehand het volgende:
Ach het kon erger!
Door het gebit geknuffeld worden?
pi_110469013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef DeJori het volgende:

[..]

Door het gebit geknuffeld worden?
Nee, door die hippie
  woensdag 18 april 2012 @ 00:19:13 #8
361691 DeJori
pi_110469019
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, door die hippie
:')

Ik ga naar bed
pi_110469056
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

:')

Ik ga naar bed
Slaap lekker, gebakken aardappel van me :*
pi_110471310
moggie
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_110471421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 06:14 schreef BarrieButsers het volgende:
moggie
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_110471951
quote:
moggie
  woensdag 18 april 2012 @ 08:52:09 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110472465
quote:
moggie
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110472619
quote:
moggie
~Si vis amari, ama~
pi_110472762
Wat is er aan de hand deze week, het is echt belachelijk druk op de weg de afgelopen dagen :')

Met mijn volgende baan wil ik een helicopter ;(
pi_110472805
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er aan de hand deze week, het is echt belachelijk druk op de weg de afgelopen dagen :')

Ja ik moest eergister naar Boxtel en heb de hele weg 80 kunnen rijden :')_!
Vonden ze alleen niet leuk in de bebouwde kom :@
pi_110472817
Over helicopters gesproken, wat Fed gister postte over al die choppers boven den bosch..
Dat was blijkbaar de LMB die aan het oefenen was ten westen van de stad. Dus dit keer geen Roma's die uit huis gezet zijn.

Daarover gesproken (hoe bedoel je hak op de tak), hoe staat het met die huizen waar die invallen zijn gedaan in Rosmalen, bdh?
Vraag me dan af of die dingen nu leeg/dichtgetimmerd zijn, of zijn die bewoners gewoon weer terug? :')
pi_110472833
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja ik moest eergister naar Boxtel en heb de hele weg 80 kunnen rijden :')_!
Vonden ze alleen niet leuk in de bebouwde kom :@
Wat op de snelweg te langzaam gaat moet je immers wel compenseren in de stad, dat spreekt voor zich :+
pi_110472944
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daarover gesproken (hoe bedoel je hak op de tak), hoe staat het met die huizen waar die invallen zijn gedaan in Rosmalen, bdh?
Vraag me dan af of die dingen nu leeg/dichtgetimmerd zijn, of zijn die bewoners gewoon weer terug? :')
Ik kan maar over één huis iets zeggen, aangezien de rest niet op mijn route ligt :P Dat huis bij ons in de buurt staat leeg nu ;)
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Wat op de snelweg te langzaam gaat moet je immers wel compenseren in de stad, dat spreekt voor zich :+
Maar Boxtel is echt zo'n 80km weg waarop je binnenkomt en dan ben ik al onderhand op plaats van bestemming :+
  woensdag 18 april 2012 @ 09:21:17 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110473116
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Veel succes! :D
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110473310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Veel succes! :D
:7
pi_110473773
Thijsje killed the topic ;(
  woensdag 18 april 2012 @ 09:48:40 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110473916
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:45 schreef bijdehand het volgende:
Thijsje killed the topic ;(
'Thijsje' aww. O+ Die vuist viel dus toch wel mee?
pi_110473929
Krijgen we nou :o
  woensdag 18 april 2012 @ 09:50:25 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110473984
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Krijgen we nou :o
Het Thijsje of mijn opmerking? Indien mijn opmerking: referentie naar een (best wel gore) opmerking van bdh zelf over jouw vuist. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')