abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 21:45:41 #201
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_110507468
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:44 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Nieuwe mensen leren kennen is juist het beste wat er is. _O_
Tuurlijk is dat, vind ik zelf ook, maar dan wil ik een reden hebben om die te leren kennen (dus via een vriend ofzo). Ik vind het gewoon niet tof om iemand aan te spreken die ik wel zie zitten maar nooit mee heb gesproken of niks van weet. Niet genoeg zelfvertrouwen voor nee en sowieso niet tof.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_110507501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat, vind ik zelf ook, maar dan wil ik een reden hebben om die te leren kennen (dus via een vriend ofzo). Ik vind het gewoon niet tof om iemand aan te spreken die ik wel zie zitten maar nooit mee heb gesproken of niks van weet. Niet genoeg zelfvertrouwen voor nee en sowieso niet tof.
Komt nog wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 april 2012 @ 21:46:44 #203
DM voor pokemon kaarten
pi_110507533
Maar ik heb nergens spijt van.
  woensdag 18 april 2012 @ 21:49:42 #204
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_110507754
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moet wel van twee kanten komen. Als de ander niet wil dan houdt het op en daar kan je niks aan doen.
Hij wist niet eens of de ander niet wilde.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  woensdag 18 april 2012 @ 21:51:55 #205
DM voor pokemon kaarten
pi_110507910
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Hij wist niet eens of de ander niet wilde.
Wanneer ga je je vriendin aan ons voorstellen?
  woensdag 18 april 2012 @ 22:03:38 #206
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_110508721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Wanneer ga je je vriendin aan ons voorstellen?
Ik ben niet op zoek, slimmerik.
  woensdag 18 april 2012 @ 22:05:11 #207
DM voor pokemon kaarten
pi_110508832
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Jij geniet van het losse elke-avond-chick-neukende studentenleven natuurlijk :7
pi_110509414
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Wie wel?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110509511
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Jij geniet van het losse elke-avond-chick-neukende studentenleven natuurlijk :7
Je weet niet half hoe leuk dat is :9
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 18 april 2012 @ 22:14:08 #210
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_110509563
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Je weet niet half hoe leuk dat is :9
Precies. En elke avond? Als dat je lukt dan ben je wel een koning. Maar ik heb nog nooit zo iemand ontmoet.
pi_110510258
Daar moet je ook maar van houden :')
  woensdag 18 april 2012 @ 23:08:50 #212
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110512981
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef bijdehand het volgende:
Daar moet je ook maar van houden
Dit.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110513127
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dit.
Wij hebben elkaar :7
pi_110513131
De meningen zijn duidelijk verdeeld :+
pi_110513185
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Precies. En elke avond? Als dat je lukt dan ben je wel een koning. Maar ik heb nog nooit zo iemand ontmoet.
Elke avond is ook wel bijzonder sterk, dan heb je echt niks beters te doen dan er wanhopig achteraan rennen :')
  woensdag 18 april 2012 @ 23:14:05 #216
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110513264
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De meningen zijn duidelijk verdeeld :+
Verschil is dat ik de :') weg heb gehaald omdat ik vind dat als mensen zo hun studententijd door willen brengen, ze dat vooral moeten doen. Ik zou me er zelf echter niet prettig bij voelen als ik elke keer in bed zou belanden met een wildvreemde.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110513577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Verschil is dat ik de :') weg heb gehaald omdat ik vind dat als mensen zo hun studententijd door willen brengen, ze dat vooral moeten doen. Ik zou me er zelf echter niet prettig bij voelen als ik elke keer in bed zou belanden met een wildvreemde.
Die :') was omdat het nogal triest werd gebracht. Zoiets is een mening maar werd gebracht als een feit en vooral als het over zoiets gaat vind ik nogal snel triest. Maar dat komt misschien ook omdat ik walg van meisjes die zomaar met iedereen slapen die haar een drankje aanbiedt.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:22:43 #218
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110513773
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die :') was omdat het nogal triest werd gebracht. Zoiets is een mening maar werd gebracht als een feit en vooral als het over zoiets gaat vind ik nogal snel triest. Maar dat komt misschien ook omdat ik walg van meisjes die zomaar met iedereen slapen die haar een drankje aanbiedt.
Ah zo, oké. En ach, ik vind dat ze het zelf moeten weten maar als je me zou vragen of ik het aantrekkelijk gedrag zou vinden: niet echt, nee.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:23:40 #219
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_110513820
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die meiden zie je ook bijna niet onder studentes hoor. :') Regelen oke, maar als je in het broekje wil komen moet je toch wat meer moeite doen. Behalve als ze zichzelf compleet onder tafel hebben gezopen maar zo'n meid wil je niet als je jezelf er nog niet zo hard vanaf hebt gelegd. :')
pi_110513867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ah zo, oké. En ach, ik vind dat ze het zelf moeten weten maar als je me zou vragen of ik het aantrekkelijk gedrag zou vinden: niet echt, nee.
Ze moeten het ook zelf weten maar ik walg er alleen van. Hell, al vinden ze het leuk om honden te neuken, moeten ze helemaal zelf weten. Maar kan ik er nog wel van walgen.
pi_110513899
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Die meiden zie je ook bijna niet onder studentes hoor. :') Regelen oke, maar als je in het broekje wil komen moet je toch wat meer moeite doen. Behalve als ze zichzelf compleet onder tafel hebben gezopen maar zo'n meid wil je niet als je jezelf er nog niet zo hard vanaf hebt gelegd. :')
Oke bedankt voor deze informatie. Ik ben overtuigd.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:27:04 #222
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110513997
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze moeten het ook zelf weten maar ik walg er alleen van. Hell, al vinden ze het leuk om honden te neuken, moeten ze helemaal zelf weten. Maar kan ik er nog wel van walgen.
Natuurlijk staan die twee dingen los van elkaar. Ik heb ook nooit beweerd dat omdat ik vind dat ze hun gang moeten gaan, ik dáárdoor er niet van walg. Ik walg niet van meisjes die zomaar met letterlijk elke jongen die een drankje aanbiedt naar bed gaan, maar ik krijg er wel een klein beetje een :') hoofd van. Dat is dus weliswaar een negatieve, maar wel een minder extreme reactie. :) Ik bedoel, dat je wilt scoren, oké, maar een *klein* beetje standaarden mag wel hoor.
pi_110514147
Ieder z'n mening he.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:32:32 #224
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_110514244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Natuurlijk staan die twee dingen los van elkaar. Ik heb ook nooit beweerd dat omdat ik vind dat ze hun gang moeten gaan, ik dáárdoor er niet van walg. Ik walg niet van meisjes die zomaar met letterlijk elke jongen die een drankje aanbiedt naar bed gaan, maar ik krijg er wel een klein beetje een :') hoofd van. Dat is dus weliswaar een negatieve, maar wel een minder extreme reactie. :) Ik bedoel, dat je wilt scoren, oké, maar een *klein* beetje standaarden mag wel hoor.
Nouja, zoals ik al zei. Er zijn maar weinig intelligente vrouwen die dat doen. En ik zeg bewust intelligente, want absoluut niet elke studente is per definitie intelligent. Verre van zelfs. :')
pi_110514543
Wat boeit het? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')