Teef alsjeblieft.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'Thijsje' aww.Die vuist viel dus toch wel mee?
ah oke! hoor ze nu weer overigensquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Over helicopters gesproken, wat Fed gister postte over al die choppers boven den bosch..
Dat was blijkbaar de LMB die aan het oefenen was ten westen van de stad. Dus dit keer geen Roma's die uit huis gezet zijn.
Hé! Let eens op je woorden, jongedame!quote:
Mij een jongedame noemen terwijl je zelf een oud wijf bentquote:Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hé! Let eens op je woorden, jongedame!
Misschien een oud wijf, maar ik ben wel jonger dan Tuxxx.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij een jongedame noemen terwijl je zelf een oud wijf bent
Waarom begin je over een dinosaurus?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien een oud wijf, maar ik ben wel jonger dan Tuxxx.
(En jonger dan jij maar goed.Ik hoor samen met BB en TFM bij de topicbaby's volgens mij.
)
Jou pesten.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom begin je over een dinosaurus?
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jou pesten.Ik wil echt niet weten hoe vaak ik al beloofd heb om erover op te houden, misschien moet ik het toch maar eens gaan doen...
Dan nog, is gewoon niet lief.quote:
Dat verwacht ik ook niet van jouquote:
Vanwege het Thijsje..quote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het Thijsje of mijn opmerking? Indien mijn opmerking: referentie naar een (best wel gore) opmerking van bdh zelf over jouw vuist.![]()
Zeg, gedraag jij je eens even tegen deze aardige dame, foeiquote:
MR knijpt stiekem baby's zodat ze gaan huilen..quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
oh wacht, nu ik verder lees, blijkt MR minder aardig
I knew it!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MR knijpt stiekem baby's zodat ze gaan huilen..
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het Thijsje..
Voel me helemaal gekleineerd hier
[..]
Zeg, gedraag jij je eens even tegen deze aardige dame, foei
Niet alleen baby's.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MR knijpt stiekem baby's zodat ze gaan huilen..
Ik moest niet huilen.quote:
Jij niet nee, DJ wel.quote:
Die moet altijd huilen.quote:
Jou zou ik nooit slaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jou knijpt ze alleen maar, mij slaat ze
Mij wil ze geen billenkoek gevenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jou knijpt ze alleen maar, mij slaat ze
I LOVE YOUquote:
Herinnert me aan een aantal dagen terug toen ik aangesproken werd door o.a. een super mooi Russisch meisje.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:19 schreef DeJori het volgende:
Ik moest lachen:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_love_russia_2.html
Speciaal voor handje.
Wat zei ze?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Herinnert me aan een aantal dagen terug toen ik aangesproken werd door o.a. een super mooi Russisch meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |